jiGsaw napisał(a):
ale to były czasy kiedy R6 wolnossące BMW wymiatały konkurencje osiągami, bezproblemowością i trwałością, a nawet spalaniem. Nijak się to ma do tych nowszych konstrukcji, od m54b30 wzwyż...
Żeby snuć takie teorie należałoby najpierw liznąć choć odrobinę wiedzy w temacie i skonfrontować np EA888, M272, 4GR-FSE, 3GR-FE, K24A4 razem z N53B30, porównać parametry, spalanie, osiągi, doczytać o awaryjności wszystkich jednostek i dopiero wtedy się wypowiadać jak to BMW ma się do konkurencji

A tak to jak zwykle w Twoim przypadku lejesz po prostu wodę żeby "Twoje było na wierzchu". Teza jak zwykle z dupy , nie poparta żadnymi konkretami (normalka). Trolling na wysokim poziomie

Dziwi mnie tylko w jaki sposób zrobiłeś tego inżyniera myśląc tak jednopłaszczyznowo... Bo inżynier takie tematy powinien postrzegać z różnej perspektywy a nie tylko i wyłącznie ze swojego subiektywnego punktu widzenia tudzież niczym nie popartych uprzedzeń. Myślę, że nauczyciel Języka Polskiego albo poeta podszedłby do sprawy bardziej rzeczowo niż Ty

Jeszcze niedawno pisałeś , że N47,N47N nic nie warte bo rozrząd z "Kozy naszych babć" , wymieniłeś tylko ten argument bo o niczym innym nie miałeś pojęcia...Wiedzy np o mikropęknięciach bloku zabrakło prawda? Dziś polecasz te silniki

jiGsaw napisał(a):
Szczurek - co Ci da dobre traktowanie jak łańcuszek rozrządu jeździł wcześniej w kozie Twojej babci?
viewtopic.php?f=8&t=153820#quickreplyEA888 - fabryczna wada tłoków, ogromny apetyt na olej i akcja serwisowa VW.
http://magazynauto.interia.pl/porady/ne ... Id,1864800M272 - fabryczna wada rozrządu i recall merca (
http://www.mercmania.pl/forum/topics36/ ... 7a3b2567e0)
4GR-FSE - lex/toy notoryczne problemy z bezpośrednim wtryskiem paliwa jak i zasyfieniem kolektora, do tego wada vvti na które toyota prowadziła/prowadzi akcję serwisową.
http://www.lexus-forum.pl/viewtopic.php?t=9453http://www.clublexus.com/forums/is-2nd- ... ost5702399
K24A4 - honda 2.4 vtec silnik w miarę bezawaryjny, ale to szlifierka z ogromnym apetytem na PB.
Tutaj masz przykłady samej awaryjności, bo jeśli chodzi o spalanie i osiągi to n53/n52 wręcz miażdży wyżej wymienione motorownie.
Bladego pojęcia nie masz o konkurencji a na niej opierasz swoje majaczenie. No po prostu komedia...
Dodatkowo biorąc pod uwagę to, jak dziś wygląda rynek motoryzacyjny i na czym się opiera to jednostki BMW (czy to n57 czy to n54, n55, n53) czy Ci się to podoba , czy nie , w dalszym ciągu są czołówką w swoich klasach.
Szukając dla siebie auta uwierz mi, że doskonale rozeznałem się w temacie

W ogólnym rozrachunku zestawiając ze sobą is250, accord 2,4, w204, A4, e90 było najlepszą i najrozsądniejszą opcją, więc skończ wreszcie pierd*lić o marnej jakości BMW względem innych marek. Każdego usera który tu prosi o pomoc staram się jak najbardziej rzeczowo uświadomić co i jak wygląda, Ty zaś siejesz tylko niepotrzebny ferment i dezinformację.
Jak dla mnie możesz sobie pisać co Tylko dusza zapragnie, jeżeli jest Ci po tym lepiej, a adminom nie szkoda , że merytorycznie robisz z tego forum istny syf, to nie oszczędzaj klawiatury

Bez wzgędu na to co mi znów odpiszesz nie mam zamiaru więcej podejmować z Tobą już tych jałowych pogadanek, bo to tylko strata czasu ja podaje Ci rzeczowe argumenty, potwierdzone przez producentów a Ty jak zwykle płodzisz niczym niepoparte kocopoły...