Objaw falowanie może dawać również czujnik wałka wylotowy ( ten bez kabla) i słaby dół do 3 tyś. U mnie tak było..a już się szykowałem na vanosa

W sumie to nic stać się nie powinno, silnik się nie rozleci, mogą powypadać zapłony pewnie korekty poleca tak jak napisał kolega wyżej i tyle..
Zdejmowali pokrywę przy montazu instalki? Pewnie chodzi Ci o kolektor dolotowy? Tutaj by wypadało dać nowe uszczelki..
Jakiś polecany zakład to montował? zdejmowali kolektor do wiercenia, od jak dawna masz instalke ?
Jakie podzespoły zamontowałeś? Czasami instalacja lpg może powodowac takie problemy. Zła regulacja, która spowoduje rozjechanie się korekt, a złudne jest to ze zaraz po przełączeniu na PB też kuleje, a kuleje własnie przez rozjechane adaptacje, wkretki w kolektorze daleko od benzynowych itd.
Przypatrz się jaka jest wartość podcisnienia w sterowniku lpg, lub kup kabel ( 40zł). Na wolnych MAP ma byc ok 0.29-0.30 jesli wiecej przykładowo 0.40 to ciagnie gdzies lewe powietrze..
Może to być też odma, wymień i zobacz czy się poprawi, rozbierz też dolot i zobacz czy guma jest cała, szczególnie ta przy przepustnicy i kolanko które idzie do krokowego..