BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 czerwca 2025, 19:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E60] wymiana silnika N47D20A na N47D20C
PostNapisane: 30 grudnia 2014, 18:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Moje BMW: e60
Kod silnika: n47d20a
Witam mam bmw e60 520d lift z 2008 roku automat.
Chcialbym wymienic silnik n47d20A na n47d20C, dodam ze ten silnik pochodzi takze od e60 tylko ze z 2009 lub 2010r takze z automatu


czy moga nastapic jakies problemy??

czy wszystko bedzie ok?

Mechanik mowi ze nie bedzie problemu, ale chcialbym poznac Wasza opinie. Dziekuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] wymiana silnika
PostNapisane: 30 grudnia 2014, 18:13 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Cytuj:
Mechanik mowi ze nie bedzie problemu


Wie co mówi ;)

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] wymiana silnika
PostNapisane: 30 grudnia 2014, 19:52 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 4264
Lokalizacja: Poznań
zgaduję, rozrząd? :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] wymiana silnika N47D20A na N47D20C
PostNapisane: 30 grudnia 2014, 22:32 
Jeżeli masz kompletny z osprzętem to przełożysz.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E60] wymiana silnika N47D20A na N47D20C
PostNapisane: 31 grudnia 2014, 09:32 
Offline
Specjalista

Posty: 2696
Lokalizacja: Racibórz(śląsk)
Moje BMW: Vectra B
Kod silnika: X20XEV
Piotr.Automal napisał(a):
n47d20A na n47d20C

Taka zmiana nie eliminuje problemów z rozrządem.
Wg PUMA dopiero silniki po 2011 roku nie mają problemu. Po 2009 zmienił się wał i dla zębatki nie trzeba wymieniać całego wału, tylko da się samą zębatkę

_________________
Jeśli udzielam się w temacie, to proszę nie pisać mi PW. Lepiej problem rozwiązać w danym temacie. Może przydać się jeszcze komuś innemu w przyszłości


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E60] wymiana silnika N47D20A na N47D20C
PostNapisane: 15 stycznia 2015, 09:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Moje BMW: e60
Kod silnika: n47d20a
Witam po czasie i po przełożeniu silnika . Wymienialem silnik poniewaz mialem wyciek oleju ( jeszcze niewiem skad ) wyeliminowalem ze to z miski i czujnika.

Malo tego peklo mi kułko od wspopmagania kierownicy .


pozatym glosno chodzil.

Z wymiana nie bylo problemow poza jedna wiazka ktora wziałem z ze starego silnika . Teraz juz wszystko smiga jak trzeba . Musze tylko wykasowac jeden blad i wtedy bedzie wszystko elegancko:)



Pozatym silnik smiga jak szalony :)))) pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] wymiana silnika N47D20A na N47D20C
PostNapisane: 15 stycznia 2015, 17:00 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 43
Posty: 1433
Lokalizacja: Krakow, UK
Moje BMW: G30 520d M-pakiet
Kod silnika: B47
Siema
Którą wiązkę zabrałeś ze starego silnika ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] wymiana silnika N47D20A na N47D20C
PostNapisane: 11 grudnia 2016, 04:33 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 51
Posty: 20
Moje BMW: nie mam BMW
Kod silnika: CJCA
cursor napisał(a):
Piotr.Automal napisał(a):
n47d20A na n47d20C

Taka zmiana nie eliminuje problemów z rozrządem.
Wg PUMA dopiero silniki po 2011 roku nie mają problemu. Po 2009 zmienił się wał i dla zębatki nie trzeba wymieniać całego wału, tylko da się samą zębatkę


dla jasności w temacie dla czytelników - nie da się! Jest ona zwyczajnie zrobiona z poprawionego materiału i z reguły nie zużywa się dlatego nie ma potrzeby jej wymiany ale nadal jest zintegrowana z wałem korbowym


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL