BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 07:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2008, 10:12 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
TDS automat- 12 litrów, TDS manual- 10 litrów (miasto)
TDS automat- 7,5 litra, TDS manual- 7 litrów (trasa)
Wartości będą niższe jeżeli kupisz TDSa z oryginalnym 150 tys przebiegiem lub np. 300 tys regularnie serwisowanym co jak wszyscy wiedzą jest praktycznie niemożliwe :rotfl: , jeżeli kupisz padło będzie jeszcze więcej palić. Ja bym polecał 3,0d, spalanie ciut niższe a osiągi o niebo lepsze :) Zresztą TDSa pod względem osiągów to raczej do 2,0d można porównywać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2008, 18:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 422
Lokalizacja: Olsztyn / Kętrzyn
Moje BMW: e30/e36
Kod silnika: m20b20/m52b20
oj panowie nie klucmy sie juz o 2 litry :) ja jak bede kupowal e39 a bede na pewno bo bedzie to nastepna moja bejca (stoja juz 3 trojki pod chata e30 e36 i e46) to na 100% wezme benzyny i sobie sekwencje wstawie... takze te 2 litry to mi nie beda graly az takiej wielkiej roznicy

a jak bede bral to 2,5 albo 2,8 bo 2,0 zaslaby na taka bude zreszta na e46 kombi juz zaslaby jest :) a wieksze to nie bo juz przesada jak dla mnie i osiagi juz az tak mocno nie powalaja przy porownaniu 2,0 z 2,8. mysle ze 200KM na taka bude spokojnie by zadowolilo czlowieka :hyhy:

a mam pytanko kupujac 2,8 w e39 to bedzie juz tam szpera zamontowana przy takiej mocy czy nie koniecznie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2008, 18:37 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
kem44 napisał(a):
oj panowie nie klucmy sie juz o 2 litry :) ja jak bede kupowal e39 a bede na pewno bo bedzie to nastepna moja bejca (stoja juz 3 trojki pod chata e30 e36 i e46) to na 100% wezme benzyny i sobie sekwencje wstawie... takze te 2 litry to mi nie beda graly az takiej wielkiej roznicy

a jak bede bral to 2,5 albo 2,8 bo 2,0 zaslaby na taka bude zreszta na e46 kombi juz zaslaby jest :) a wieksze to nie bo juz przesada jak dla mnie i osiagi juz az tak mocno nie powalaja przy porownaniu 2,0 z 2,8. mysle ze 200KM na taka bude spokojnie by zadowolilo czlowieka :hyhy:

a mam pytanko kupujac 2,8 w e39 to bedzie juz tam szpera zamontowana przy takiej mocy czy nie koniecznie?

Nie, szpera wydaje mi sie, ze zawsze byla wstawian na zmowienie...ale moge sie mylic ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2008, 21:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 422
Lokalizacja: Olsztyn / Kętrzyn
Moje BMW: e30/e36
Kod silnika: m20b20/m52b20
to jak tam chopy z tym szperunkiem w 528i wiekszosc miala czy raczej mniej prawdo podobne ze uda sie trafic na szpere??...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2008, 21:29 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
szpera byla na zamowienie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2008, 21:36 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Kornelio napisał(a):
szpera byla na zamowienie...

:hyhy: :hyhy: to mialem racje :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2008, 07:54 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: radom
szczerze to jestem teraz w bardzo duzej kropce juz nie mam pojecia co zrobic jedni pisza ze 2.5 tds jest dobry drudzy ze to padaczka jestem w kropce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2008, 10:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 261
Lokalizacja: UK
Kisiel24 napisał(a):
Kornelio napisał(a):
szpera byla na zamowienie...

:hyhy: :hyhy: to mialem racje :hyhy:


Niestety ale ani w e39 ani e46 nie bylo nawet opcjonalnej szpery! :kwasny: Poza M3 / M5 oczywiscie! :hyhy:
Ostatnie cywilne BMW ze szpera ta e32 e34 i e36 ;)

_________________
Zobacz moja Biala Dame ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL