Cześć po krótkiej nie obecności wracam

Przez ten czas wydarzyło się kilka różnych sytuacji i te lepsze i gorsze. Zacznę od tych gorszych...pewnego razu jadąc do pracy, w pewnym momencie mocno szarpnęło samochodem, zapalił się check i silnik nie równo pracował. Tego samego dnia podłączyłem komputer który wskazał cewkę na 2 i 3 cylindrze. Przy okazji wymieniłem świece na nowe i podmieniłem dwie cewki, ale niestety problem nie ustał. Postanowiłem poszukać nie szczelności i żeby dostać się do rury od przepustnicy musiałem odkręcić wiele poszczególnych elementów...
Wyjmując jeden z nich pomyślałem tylko ku*** i ręce mi opadły. Winowajcą okazała się...DIS'a


Podmieniłem od znajomego, skasowałem błędy i samochód odżył, ale niestety musiałem włożyć z powrotem swoją. Nie chce kupować używki, a tym bardziej nie chce zakładać nowej, ale zamiennika. Dzięki uprzejmości OilExpert, zdecydowałem się na OEM, została tylko papierkowa robota i będę montował nowy zawór DIS.
Na początek, musiałem coś zmienić we wnętrzu i padło na dekory. Wszystkie obkleiłem folią, czarnym szczotkowanym "aluminium", koniec końców w całości wyszło całkiem niezle

:
Dzięki uprzejmości znajomego wpadły do mnie tarcze z zegarów z jego coupe.


Dałem się namówić i jeszcze do tego doszły pomarańczowe wskazówki:
Teraz to, na co baaardzo długo czekałem, wyszukana i wyczekana rolka na sezon 2017, a chodzi o BBS RK 2tlg 18x8,5j
Ciesze się z tego niesamowicie, jak dzieciak który dostał nową zabawkę

Tutaj już kilka chwil po zakupie:
Nawet pogoda mi nie przeszkodziła, nie mogłem sobie darować i jeszcze tego samego dnia już były na aucie:
W niedziele odbył się I OPEN SPOT zorganizowany przez BMW KLUB WARSZAWA. Nie mogło nas tam zabraknąć :Yahoo!:
I jeszcze dwie fotki zrobione przez Czarka Rudnickiego:

Weekend był dość łaskawy jeśli chodzi o pogodę, więc postanowiłem ogarnąć kilka spraw. Na początek poszła nowa DIS'a (zdecydowałem się na nową OEM, samochód w końcu ma czym oddychać i jeździ pięknie.
Jakiś czas temu robiłem u siebie hella black, ale z racji tego ze zrobiłem to zwykłym czarnym matem lakier niestety połuszczył się. Zakasałem rękawy i zabrałem się za to jeszcze raz, troszkę szlifowania i tym razem pokryłem lakierem wysoko temperaturowym.
Położyłem około 3 warstw i dobrze wszystko wysuszyłem. Pytanie było co zrobić z ringami żeby aż tak nie rzucały się w oczy. Stwierdziłem że folia to kiepski pomysł i padło na lakier do lamp

W efekcie ring jest nadal widoczny, ale już nie rzuca się tak w oczy.
Ringi świecą dobrze i w końcu jest efekt którego oczekiwałem już od dawna :Yahoo!:
Zrobiłem jeszcze kilka kosmetycznych zabiegów ->
Moja podstopnica nie nadawała się już do niczego, cała była połamana:
Postanowiłem kupić nową, ale tą której brakowało mi do całej układanki:
W końcu M Pakiet wewnętrzny można uznać za kompletny;
Dodatkowo do wnętrza wpadł jeszcze nowy cup holder i monetnik:
Z każdym dniem robi się cieplej, wiec i chęci na grzebanie przy samochodzie są większe. Beatka wczoraj dostała wosk i została porządnie odkurzona i wyczyszczona:
No i jedno zdjęcie cyknięte prze mojego znajomego:
Na chwile obecną to tyle, ale nie długo kolejne aktualizacje
