Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami. Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.
1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego. 2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie). 3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać. 4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami. 5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"
Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery
Nie, stwierdzilem ze nie bede niczy mazal, bo kolektory nie byly gole jak na niektorych widac gołą stal, moje byly czyste czarne, wiec fabrycznie czyms pokryte
_________________ ...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa
po troche po trochu... nowy emblemat na kierałce... wciąż szukam tapicera, jakoś mozolnie mi to idzie ;/
nowe emblemaciki na kółeczka hmmm sam nie wiem jak jest lepiej? z czy bez
Jako, że wywalenie katów i 4 sond zrobiłby choinke na blacie i inne zamulenia to za wczasu: Zmiana EURO4 na EURO2
z rana nagrałem filmidło jak brzmi układ wydechowy, tak dla zobrazowania przed zmianami (w sumie to nigdy nie słyszałem swojego wydechu z zewnątrz) Jak wylecą katy - też nagram.
dobre słuchawki najlepiej odwzorowują dzwięk
_________________ ...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa
Ostatnio edytowano 27 stycznia 2017, 15:20 przez kszyhu, łącznie edytowano 1 raz
tez się zastanawiam nad czarnymi emblematami daj frote jak to wygląda w środku
kiera niedługo idzie do tapicera (już wybrałem dizajn), jak wróci to wleci do auta, wtedy będzie widać
kai napisał(a):
ja kupilem carbonowym na kiere, ale nie moge sie wziac za wymiane, nie chce mi sie kiery odkrecac, a nie wiem czy inaczej da sie to normlanie zrobic?
ja mam wszędzie czarno-białe: na masce, na tylnej klapie, będzie na felgach i kierownicy.
co do sciągania emblematu z kierownicy, żadna sztuka Jesli masz jeszcze ori aluminiowy to podważasz z każdej strony (nożem/śrubokrętem płaskim) - trzyma się na 6-ciu blaszkach zintegrowanych z emblematem - na wcisk. Metodą prób i błędów ja swój trochę zdezelowałem, i tak mi na nim nie zależało.
_________________ ...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa
_________________ "Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach
Fajna e46, bardzo zadbana jak na 1998 rok. Jestem ciekaw kolejnych ulepszeń i modów. A dalej jeździsz na tych xeonowch żarówkach? Jak to świeci jak deszcz pada? Przeważnie w tego typach żarówkach jest strasznie kiepska widoczność jak pada deszcz.
Zaroweczki w komplecie sztuk 4 - wciaz jezdza na aucie. Swiecą fajnie, przez efekt ksenonu wydaje sie jasniej, wiadomo ciepla barwa swiatla jest bardziej usypiająca. W desczu nie wiem jak sie zachowują, nie mialem przyjemnosci widziec. Ogolnie male przebiegi robie wiec mozliwe ze jestem malo obiektywny. Subiektywnie -mega polecam jak ktos nie chce choinki barwnej reflektorow przy ringach.
_________________ ...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa
zacznę od pierdoły. pocił się zbiorniczek wyrównawczy wspomagania, no to ciach i jest nowy.
Później nadszedł czas montażu nowej kierałki
może niektórzy nie wiedzą, ale wcześniej miałem już doprowadzone zimne powietrze do puchy filtra, ale troche druciarsko w między czasie kupiłem lepsza rułę dolotu powietrza i się pobawiłem z żywicą/włóknem szklanym.
wleciały też w końcu kolektory...
Wrażenia? Nie specjalne. Pomierzyłem to i owo. Okazało się że jedzie jak... 2 litry
Zaczęło się szukanie winowajcy. Wpierw zacząłem obwiniać zmiane EU4 na EU2. Pomajtałem różnymi softami, nie specjalnie się coś zmieniało. ps. Chciałbym tu podziękować za rady i zainteresowanie Adamowi i Piotrkowi z forum.
Później zacząłem obwiniać przepływkę. Może olejek z filtra KN'a po prostu ją zasyfił??? Na kompie zero błędów, a jak wiadomo przepływka wcale nie musi walić błędami jak źle mierzy no to kupiłem druga używkę ale młodszą od mojej.
Jak już miałem na stole to co mi szkodzi:
zakupiłem coś takiego:
prócz obfitego wypsikania, wykombinowałem taki patent:
2 sesje po parę godzin poleżała w roztworze, na następny dzień wleciała do auta. ps. Zrobiłem też niedawno test napięcia. I przy pierwszym teście na wolnych jakby wartości zaniżone, ale kolejny - już w normie:
Pojeździłem ...Dalyj liposz ...szukam dalej
W inpie nie spodobały mi sie korekty wtrysków, a właściwie głównie rozchodziło się o 5 cylinder. Na wolnych wyraźnie przelewał paliwem. Znowu DIS pokazywał zupełnie co innego. Chyba, że źle patrzyłem. Świece wymienione na koniec zeszłego roku, a przy moich przebiegach musiałyby chyba same sie rozlecieć. Więc skupiłem się na szukaniu nieszczelności. Odma, przewody wszystkie itd. Jakie moje zdziwienie kiedy macam przewód odpowietrzający skrzynie korbową a przy wejściu do odmy - zaczep pęknięty i przewód praktycznie se loto Wkurrr się i po przemyśleniu sprawy, stwierdziłem, że wywalam całkowicie Odmę.
Zakupy:
OCT
+ zawór PCV (za wielką wodą mocno chwalone rozwiązanie zastępcze do fabrycznego rozwiązania CCV)
+ trójnik z ASO, do przewodu podciśnienia regulatora paliwa, który w m52tu fabrycznie wchodzi do odmy, a obecnie będzie tak jak w m54 na gumie przepływki.
Zdjęc z prac nie mam bo w całym tym ambarasie po prostu nie było czasu na pierdoły. Nie mam też fotek niezliczonej ilości opasek zaciskowych, redukcji i przewodów gumowych w różnych rozmiarach, aby to ze sobą spasować.
Jak wszystko ogarnę pod maską na tip top to pochwalę się fotami. Musze ulokować zbiornik OCT w komfortowym miejscu, a jest go naprawdę mało. Zastanawiam się nad wywaleniem ori puchy filtra na korzyść jakiegoś fikuśnego Airboxa, co by zrobić trochę więcej miejsca
No ale najważniejsze... Auto pracuje o wiele lepiej. Jedzie zupełnie inaczej. Moc na pewno wróciła. Na ile? nie wiem, nie było pomiarów. Wkrótce będą. Mam nadzieje, że się nie zawiodę.
Ciąg dalszy nastąpi Pzdr.
_________________ ...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 107 gości
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników