Waldek100581 napisał(a):
Sizi napisał(a):
Gdybyś pobył przy nim i zobaczył ile i jak "klepie" taki gość, który kilka aut dziennie robi to grubo byś się zastanowił czy mu zapłacić choć połowę tych pieniędzy, których się domaga.
Rozjebałeś system
Jak narazie to jesteś jedyną osobą w tym temacie co zna ten temat od podszewki.
Masz rację,ci wszyscy tunerzy mają gotowce do wielu modeli aut i z nich korzystają.
Wklepie opracowany soft,zgarnie jak za zboże a kierowca szczęśliwy.
Te softy powinny być tańsze,bo im się już w dupach poprzewracało.
Powiem Ci dlaczego tak jest , bo nikt nie bierze pod uwage jakie koszta ma profesjonalna firma , korzystająca z licencjonowanego sprzętu oraz oprogramowania oraz ile kosztowało zdobycie tej wiedzy nie mówiąc już o pieniądzach ale też poświęconym czasie. Posiadamy 4 licencje na oprogramowanie do obróbki , IDA PRO disassemblacja , praktycznie każdy możliwy sprzęt do tuningu ( przypomne że tylko jeden CMD full to koszt ponad 50 tys zł netto ) , mamy takich sprzętów kilka , kilkanaście , za każdy trzeba płacić ponad 1000 euro rocznie samych subskrypcji , każdy jest updatowany aby zapewnić klientom najwyższy możliwy poziom uslugi , jeśli jeden sprzęt z jakiś powodów nie chce odczytać sterownika , mamy drugi albo 3 albo 4 ty , aby osoba która jedzie przez pół Europy nie została odesłana z kwitkiem z tego powodu . Na tą chwile posiadamy 5 hamowni , w tym 2 szt obciązeniowe w LODZI ( taka hamownia 4x4 synch to koszt ponad 220 tys zł NETTO ) , wszelkie inwestycje są pokrywane z naszej kieszeni co kosztowało nas kilka lat wyrzeczeń . wszelkie dokumentacje techniczne , pliki A2L to kosztuje naprawde sporo pieniądze w przypadku nowych sterowników nawet ponad 1000 euro za jeden A2L , lub dokument gdzie bez poświeconego czasu , który ktos poświeci na przeczytanie 10 tys stron , to dalej będzie tylko bezużyteczny dokument .
Więc jesli ktoś twierdzi że to takie wszystko proste i przyjemne to zawsze może otworzyć swoją firmę i zostać MILIONEREM ...
