DUŻYYYY UP!
Beemka doczekała się instalacji lpg. Założona w Jakart Gaz na Legnickiej u Znanego nam wszystkim Domela, odebrana w piątek 27.01
Parametry:
-Sterownik Stag qmax basic
-Wtryskiwacze barracuda
-Reduktor kme twin
-zbiornik 72 litry
Wszystko ładnie i schludnie założone, reduktor pod lampą. Nie odczułem żadnego spadku mocy, czy lpg czy Pb to jedzie tak samo.







Przy okazji wpadł kolektor z m60b40, który ma dużo wieksze kanały dolotowe.
Tutaj małe porownanie, po lewej m62tu:

Dzisiaj Kamcio trochę podziałał przy aucie, zostały wgrane softy silnika z e53 4.6is, dzięki czemu został aktywowany wskaźnik temperatury oleju jak i podświetlenie diod na obrotomierzu
https://www.facebook.com/bmwdiagcbapl/posts/1626419204332952


Oprócz aktywacji, odcinka została przesunięta na 6,5tyś obrotów i obroty biegu jałowego podniosły się na jakieś 800 obr/min(nie sprawdzałem dokładnie ile).
Również Zostało zmienione oprogramowanie skrzyni biegów na to z Alpiny b10 v8.
Zmiany które wprowadza ww. soft:(przetłumaczone z opisu sterownika na zagranicznej stronie):
-lepsze / szybsze zmiany biegów
-zmiany biegów na wyższym zakresie obrotów przy pełnym obciążeniu
-Szybciej spinający lock-up
-lepszy tryb manualny (brak trybu S)
-zmiana charakterystyki na bardziej sportową
Jako bonus:
-zmiana nr VIN w ECU i EWS (sterowniki zostały wymienione ze względu na wcześniejszą awarię)
-ustalenie poprawnego przebiegu w module EWS
Wrażenia po zmianach? Jest lepiej, dużo lepiej. Mocniejszy dół jak i góra obrotów, do tego skrzynia w końcu chodzi jak należy, zmiany szybsze, całkiem inna charakterystyka pracy. Wszystko na wielki plus.