@kirpek - Dzięki za odpowiedź, ale nie mam podmienionego zamka, wyczytałem w instrukcji, tak jak napisał picia9669, że hotelowy kluczyk nie otworzy zamka bagażnika, jedynie z drzwi, przez zamek centralny. Natomiast co do 3 położeń zamka racja - można kluczykiem głównym zamknąć bagażnik tak, żeby nawet centralny zamek go nie otwierał i wtedy np obsługa hotelu albo mechanik dostając tylko kluczyk szary nie będą mieli dostępu do bagażnika, ani też nikt podczas postoju na światłach nie dobierze się do niego.
@picia9669 - Dzięki za odpowiedź, będę musiał ten kluczyk dorobić, bo padło coś w siłowniku centralnego od bagażnika i teraz mimo, że nie jest zaryglowany, tak jak napisałem wyżej, nie mogę go otworzyć szarym kluczem. Tylko nie wiem gdzie we Wrocławiu to zrobić, bo w 1 miejscu poza ASO krzyknęli prawie taką kwotę jak za dorobienie w ASO i to na nieoryginalnej surówce.
Ale pytanie - czy ten prefabrykat musi mieć to nacięcie, czy dorabiający klucz nie może tego nacięcia zrobić podczas dorabiania?
Chodzi o to, że z autem dostałem taki niedorobiony prefabrykat, nie wiem czy oryginalny, ASO ich nie sprzedaje, a jedynie dorabia, więc zakładam, że nie ori, ale czy on w ogóle jest od E36?
Wklejam poniżej zdjęcie, coś mi się zdaje, że to nie od E36, bo przy samej nasadzie grotu jest on węższy niż ten hotelowy i nie ma nacięcia na środku, a może on ma być węższy i bez nacięcia?
