X5 e53 nie jest mega drogi w utrzymaniu mialem kiedyś takie auto a teraz mamy drugie od kilku miesięcy. Zawias tańszy niż w e39 wiele elementów można wymieniać np sworzeń wahacza przód zamiast całego wahacza, w drugim wymienna jest tulejka.
Z tylu to praktycznie e39 choc silentblocki sanek sa polowe tansze niz w e39.
Z drozszych rzeczy zazwyczaj sa poduchy zawieszenia tyl 500-700zl sztuka.
Opony drogawe, hamulce szybko się zużywają no i najdroższe to naprawy skrzyni biegów (3000-5000zl) i rozdzielacza (1000-1500).
Samochód sporo ciekawszy niż e39, komfort mniejszy ale jezdzi bardzo fajnie.
Rozwaz M54 bo jest sporo tańszy w eksploatacji a mimo wszystko jedzje ok v max ok 220km\h
0-100km\h ok 8.3s nie jest to mega muł brakuje mocy dopiero od 150km\h + zalezy gdzie to ma jeździć. M62 potrafi kosztowac bardzo dużo co za pewne wiesz dlatego tez sa tańsze w zakupie ale drugi motor to 7tys wymiana rozrządu też kosztuje a patrzac że cale x5 kosztuje ok 30tys zl wydac 10tys na wymiane silnika z olejami rozrzadem i wymiana itd i potem 5k na skrzynie i mamy fulla

Zawsze mnie kusił x5 4.6is jednak w momecie awarii wpierdzielić 20k w auto za 35tys troche bezsensu.
Najwazniejesz to pojezdzic takim autem przed zakupem bo to calkiem inna bajka niz e39.
E53 to czolg srednio sie nadaje dla kobiety dlatego tez nasz pewnie bedzie sprzedany.