BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 07:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] nowe sprzeglo - problem z przeniesieniem napędu
PostNapisane: 12 stycznia 2008, 17:32 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 104
Lokalizacja: Lipówki
Moje BMW: e46 2.0i
Kod silnika: M52
Witam wszystkich.
Mam problem za sprzęgłem. Zmieniłem na nowe sprzęgło firmy SACHS myślałem ze będzie ok a jest chyba jeszcze gorzej, a na pewno nie lepiej. przy 3000 obrotów jadę 20km/h na jedynce. max na jedynce 40km/h (obroty 6000) - to normalne - e36 1.8i 113kM.
Może ktoś wie co może być nie tak????????????
Pozdro

_________________
Moje e61


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2008, 14:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
A normalne to to nie jest Moja E-36 1.8 na 1 lapie powyzej 50 Prawdopodobnie sprzeglo ci sie zlizga


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2008, 17:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 116
Lokalizacja: POLSKA:)
a docisk wymieniałeś?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2008, 18:18 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 104
Lokalizacja: Lipówki
Moje BMW: e46 2.0i
Kod silnika: M52
nowy komplet sachsa. i jest jeszcze wieksza lipa.

_________________
Moje e61


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2008, 18:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
prawdopodonie zle zamontowany docisk, ew wadliwy.

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2008, 18:40 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 104
Lokalizacja: Lipówki
Moje BMW: e46 2.0i
Kod silnika: M52
Super. A moze byc ze cos nie tak jest z wysprzeglikiem albo uklad zapowietrzony???

_________________
Moje e61


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2008, 20:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: KraÂśnik
Witam
Spotkałem się z tym gdzieś na forum-prawdopodobnie masz nieprawidłowo zamontowany docisk,mianowicie nowe sprzęgła są fabrycznie zabezpieczone dociski i najprawdopodobnie zapomniał mechanik odblokować ,w starszych generacjach sprzęgieł tego zabezpieczenia nie było.
Takie jest moje zdanie.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 stycznia 2008, 08:19 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 104
Lokalizacja: Lipówki
Moje BMW: e46 2.0i
Kod silnika: M52
Dzieki. A wiesz moze jak wyglada to zabezpieczenie, alblo jak dziala??

_________________
Moje e61


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 stycznia 2008, 08:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
koko66 napisał(a):
Witam
Spotkałem się z tym gdzieś na forum-prawdopodobnie masz nieprawidłowo zamontowany docisk,mianowicie nowe sprzęgła są fabrycznie zabezpieczone dociski i najprawdopodobnie zapomniał mechanik odblokować ,w starszych generacjach sprzęgieł tego zabezpieczenia nie było.
Takie jest moje zdanie.
Pozdrawiam


masz racje, ale z tego co wiem tego konkretnego zestawu sprzęgła to nie dotyczy.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 stycznia 2008, 14:41 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 104
Lokalizacja: Lipówki
Moje BMW: e46 2.0i
Kod silnika: M52
Może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł. Wysprzęglik wymieniony i dalej to samo?

_________________
Moje e61


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 stycznia 2008, 15:38 
Wysprzęglik to raczej nie, jakby było coś nie tak, miałbyś pusto pod pedałem.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 stycznia 2008, 16:20 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
a przed wymianą sprzęgła jak było? Chyba musieli coś zle zlozyc...

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 stycznia 2008, 19:34 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 104
Lokalizacja: Lipówki
Moje BMW: e46 2.0i
Kod silnika: M52
Na starym sprzęgle miałem podobnie, wciskałem gaz do dechy a tu słabe przyspieszenie a obroty duże.
Po wymianie sprzęgło wcześniej bierze i jest bardziej miękkie (lekko chodzi) poza tym chyba jeszcze gorzej z przyspieszeniem.
Nie wiem co jest!!!!!!!!!!

_________________
Moje e61


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 stycznia 2008, 22:29 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Mówisz ze to sprzęgło Sachs, a masz może gdzieś numer tego sprzęgła? Sprawdze, może ktoś dał Ci nie prawidłowe sprzęgło :/

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 stycznia 2008, 08:40 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 104
Lokalizacja: Lipówki
Moje BMW: e46 2.0i
Kod silnika: M52
Sprzęgło raczej ok. Sachs 3000 203 002 - spisane z pudelka.
Nie mam pojęcia co może być nie tak. Chyba silnik nie jest podrasowany tak żeby sprzęgło nie wyrabiało (ja nic nie robiłem), to jest przeznaczone o ile wiem nawet do is-a 140KM.

_________________
Moje e61


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 stycznia 2008, 10:19 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
sprzęgło jest prawidłowe

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 stycznia 2008, 11:31 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 104
Lokalizacja: Lipówki
Moje BMW: e46 2.0i
Kod silnika: M52
to co może jeszcze być. Do kitu wyszło z fabryki??

_________________
Moje e61


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL