kai napisał(a):
a nie pisal przemek4net ze gdbyby nie x drive to bralby na singlu?
czesc,
uwazam, ze jezeli ktos nie ma schizy na punkcie 4x4 i przezyje z napedem na tyl i chce miec po prostu fiubzdziu na ulice to najlepszym rozwiazaniem jest kupno 335D 286ps, wywalenie DPF (kat zotawic!), big IC chinol (czy dziergany na bazie uniwersalnego czy podrobka wagnera), wywalenie wszelkich zwezen w wydechu ponizej 3cali, jakis wydajny filtr powietrza+ moze dodatkowy wlot do puchy filtra, wywalenie EGR i teraz
- Wariant budzet: czip
- Wariant rozszerzeony: hybryda przynajmniej dla duzej T i dopracowanie powiedzmy niedomagan ukladu wtryskowego, moze wieksze weze w ukladzie dolotowym
... i bedzie killer, ze ho ho
Taka zmote troche ma lukbmw (218ps przerobione na bi turbo) - wyszlo 430ps na hamowni, ktora omija ja ognia pewna 3ka z wykresem na 320ps
Silnik 245ps jest dla twardzieli.. ale sie da

(uczciwie mowie: wszystkie kosza wieksze, sa plusy .. ale koszta wieksze)... no i mppsem z allegro nic tam sie nie wgra) a wydajniesza pompa wtryskowa od 313ps to srednio 800zyla bez gwarancji poza slowna deklaracja, ze jest sprawna
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
dalo sie zalozyc biturbo do 218ps... moze sie da do 245ps
to co opisalem mechanicznie ogarnie w 286ps zwykly mechanik, tlumikarz itp a do wgrania potrzeba kabel mmps za 120 zyla. Do 245ps potrzebujemy juz np ktaga