Wejście w ustawienia kompa w E90 jest nieco trudniejsze, ale są na ten temat filmy, mi się udało. Nie jestem pewien czy za współczynnik korygujący odpowiedzialny jest tylko jeden test czy też może 3 testy odpowiadające kolejno za wartości na: drugim (100, 200, 300, etc. ), trzecim (10, 20, 30, etc.) i czwartym (1, 2, 3, etc.) miejscu po przecinku.
Przykład który podałeś...jest dokładnie na odwrót

(przynajmniej u mnie w E36)
Domyślna wartość 1000 oznacza przemnażanie wyniku x1.000. Jeżeli założmy komp mi pokazuje spalanie 10.0 L/100 km, a ja policzyłem z dystrybutora 11.5 L/100 km, to wtedy:
= 11.5 / 10.0 = 11.5
I wpisuję 1150. Wówczas wynik jest przemnażany x1.150 i komp zamiast optymistycznych 10-ciu zacznie pokazywać realne 11.5. Bardzo rzadko zdarza się by komp robił to w drugą stronę i zawyżał wartości. Ja swojego kompakta skalibrowałem już praktycznie tak, że pokazuje idealnie co do 0.1.
W Twoim przypadku wynik powinien być taki:
= 9.9 / 12.3 = 0.804 czyli wpisujesz 804.
Wskazania kompa będą przemnażane x0.804 i w ten sposób zamiast 12.4 otrzymasz żądane 9.9 L/100 km

Btw zalecam przejechanie całego baku bo tylko taki wynik się liczy i po takim dystansie wszysko ładnie wychodzi, ten magiczny dystans 100 km nie zawsze. Jednak jedziesz mając na pełnym niemalże te 40-45 kg paliwa więcej, a potem z kolei pod koniec zbiornika masz o tyle mniej i w ogóle wszelkie inne odchyły się ładnie wyrównują.
Generalnie z doświadczenia wiem, że im bardziej jeździsz po trasie = tym wyniki z kompa bardziej się zgadzają. Im bardziej po mieście = tym są większe różnice między tym co pokazuje komp, a tym jak jest naprawdę. Musisz nieustannie korygować ten współczynnik, aż znajdziesz złoty środek
