Witam
Zauważyłem ze w kolektorze dolotowym mam bardzo dużo oleju, czujnik temperatury cały mokry. Problem w tym ze wymieniłem 2 razy odme jako zamiennik i teraz siedzi nowa oryginalna bmw. Przy wymianach wszystko czyściłem i za każdym razem olej sie pojawiał lecz teraz jest go duzo wiecej. Czy to mogą być pierścienie ? nie dymi na niebiesko, pali na dotyk a oleju ubywa troszke, ale własnie pewnie dlatego ze wszystko w dolot idzie.
A może problemem jest podciśnieniem ? Z kolektora dolotowego wychodzą dwa cienkie wężyki ( jeden do regulatora, drugi do klapki wydechu) I jeden grubszy wężyk ( nie wiem właśnie do czego to służy, czytałem że to jest recyrkulacja spalin ale jak to działa ? Jak ktoś wie proszę o wytłumaczenie

) Przy okazji napisze że ten niby recyrkulator czasem cykaa, gdy go odepne od tej puszki pod przepływomierzem i zatkam palcem od strony tego recyrkulatora, to tworzy sie dosyc silne podscisnienie i wtedy przestaje cykac ( tak wgl podmieniałem to ustrojstwo i jest to samo) Tak myśle ze skoro cyka to gubi podcisnienie a skoro gubi to coś musi być nieszczelne ? Proszę o pomoc
