jiGsaw napisał(a):
Gumiś - propsy za szczerość i obiektywizm, chleb jakże pożądany, a niespotykany.
hahahahah

i mówi to ten najobiektywniejszy z obiektywnych
Stary, nie wygłupiaj się nawet. Gdybyś miał w sobie choć odrobinę obiektywizmu to przeglądnąłbyś link który podał Michu już na pierwszej stronie tematu i skończył wreszcie teoretyzowanie na temat n51/52/53/54 a tym samym skończyłbyś
przynajmniej w jednym temacie [...]... Ileż można do [...] nędzy czytać tego biadolenia?
Nie każdy przebiera w kapciach z przebiegiem 500+, więc jakie to ma znaczenie, ze kiedyś król jakim było BIG SIX robił 500 000km bez zadyszki? Nie każdy oczekuje od auta żeby było pancerne... A do rozsądnych przebiegów wyżej wymienione przeze mnie silniki sprawują się wyśmienicie. No chyba, że dla kogoś 1591 zł raz na 160 000km to wciskanie ananasa w dupę to sorry...nie mamy o czym gadać
Cytuj:
It has been almost 11 yrs and 134k miles. Running strong...
Cytuj:
2006 325i, 6sp manual with 296,000 miles. Has a top end oil leak that I'm trying to track down but it still running strong!
Cytuj:
95,000 miles. '06 325i AT. Replaced water pump, thermostat, and a sensor in lower radiator hose this month. Only other things I have done is oil/filter changes every 5,000 miles, K&N filter, new spark plugs (Denso Iridium's), and cleaned MAF. Hoping for over 200,000!!! LOVE MY CAR!!!
Masz tam 27 stron tematu w którym udzielają się użytkownicy tych aut a nie teoretycy opierający się na
motointerii... Zadaj sobie choć odrobinę trudu i zerknij tam, a jeśli nie to wstydu oszczędź.
http://bmwcentrum.pl/elektryczna-pompa- ... d1942.html