pawelos666 napisał(a):
no nie bo Lotos czy Shell bedzie smierdzial weglem, w koncu to HC gorzej oczyszczone
może nawet pachnąć fiołkami ważne żeby spełniał zadanie
http://www.shell.pl/kierowcy/oleje-siln ... 5w-40.html poczytaj
pawelos666 napisał(a):
jak cos jest dobrze oczyszczone i spelnia normy dla C3 (zwlaszcza tak rygorystyczne) to nie robi się nawet w dieslu czarny tylko kilka tysięcy km musi minąć
jeżeli silnik nie jest zasyfiony to na każdym oleju pojezdzi troche zanim stanie sie czarny
pawelos666 napisał(a):
natomiast przy benzynce z gazem gdzie olej sie nie czerni szybko widac jeszcze bardziej roznice.
akurat żadnej różnicy nie widać nie pisz bzdur
pawelos666 napisał(a):
5w40 zrobi się szybciej czarny nawet po złożeniu silnika i po oczyszczeniu części. żaden hc olej z tych tanich, który "niby nie nie zostawia zanieczyszczeń", a przynajmniej oleje które takie się wydają ludziom, bo o to chodzilo nie mają szans. zdejmując pokrywe zaworów różnica będzie i po zdjęciu miski
czyste teoretyzowanie
pawelos666 napisał(a):
styl jazdy możemy sobie wsadzić między bajki i pominąć ten aspekt. pisze Ci z pierwszych rąk jak jest. jak to wyglada na serwisie. co widzą oczy. co ma wpływ. auto jezdzone na 5w40 shellu czy innym HC 5w40 nawet z przebiegiem 150 tys km caly czas od nowosci nie bedzie tak super czyste w srodku. to jest oliwa którą można zastować w celu obniżenia kosztów wymiany w jakimś lepszym aucie.
styl jazdy ma duże znaczenie jak i częsta wymiana oleju oraz stan motorowni-widocznie masz praktyke w serwisie musisz sie jeszcze dużo nauczyć.powodzonka w zdobywaniu doświadczenia
