rorafalki napisał(a):
nie wiem skąd jesteś, ale wg mnie chcą Cię mocno zgolić
to, że jest coś to zrobienia - to pewne, ale nie za taką kasę
zdjęcia wrzuca się tak -->>
viewtopic.php?f=6&t=160931ASO tak mają. Przynajmniej te w WWA, ale i w 3M któryś chciał kiedyś ode mnie sowicie zgolić. Jeżeli usługa gdzieś kosztuje 50-100 zł to tutaj lekką ręką zaoferują Ci 300 zł albo i więcej
A co do części (oczywiście OEM) to w zasadzie nie ma wyboru, bo jeżeli nie weźmie od serwisu to mu nie dadzą rabatu na robociźnie i na jedno wyjdzie.
Najgorzej to wygląda według mnie nieodgadniona dotychczas kwestia oleju w IC (to jest niespolszczona nazwa "intercooler", a nie "interkuler"

), bo jeżeli turbo albo odma jest do roboty to kolejne tysiące z kieszeni.
Jeżeli auto stoi w WWA to polecam rozeznać się u innych mechaników - większość poszłaby do Pana z Legionowa (i chyba trafnie), ale tam trzeba chwilę poczekać na swoją kolej. Na Mokotowie jest z kolei auto reduta i tam też można się rozeznać.
Niemniej trzeba zacząć od kwestii tego ile serwis zażyczy sobie za diagnostykę, bo jeżeli hastler miałby oddać auto do innego serwisu, gdzie zaoszczędzi na usługach, a tutaj za złożenie auta do kupy wezmą z 1-2 tys. zł to w zasadzie jego oszczędność zostanie zbilansowana przez koszt pożegnania serwisu, w którym auto obecnie stoi. Stąd jedyna "zaleta" tej sytuacji to to, że ceny powinny uwzględniać koszt rozgrzebania auta.
A co do info od Zimnego - żądasz od "wymieniaczy" żeby mu czyścili kolektor z nagaru

Nie zdziwię się jak powiedzą, że "procedura serwisowa tego nie przewiduje"
