Witam,
Po ponad roku posiadania bmw E46 320d 150km postanowiłem isc na CHIP'a. I niestety wyszło, że ma 144km i 319 niutów (nie mam wykresu jako że pan nie wziął ani 1zł bo tuningu się nie podją) . Tuner powiedział, że moje Turbo chyba wstaje z opóźnieniem i tak jakby uciekało mi gdzieś ciśnienie doładowania przy górnym zakresie obrotów. Musze to naprawić i moge chipa robić.
Miałem wyczyszczony egr i oczywiscie wymienione filtry razem z tym od odmy. Teraz również przeczyściłem filterek od elektrozaworu turbo i wymieniłem przewody podciśnieniowe. Sprawdzałem dolot i dziury nie ma. Intercooler jest troche spocony na dole przy wlocie od turbo ale nie zauważyłem żeby tam gdzieś cisnienie uciekało (chyba że jest malutka dziurka gdzieś na tym intercoolerze)
I oto co wyszło podczas jazdy na 3 biegu do 4,5tys obr.
https://www.youtube.com/watch?v=nv9dyiTnJLY&feature=youtu.beCzy taki spadek doładowania pod koniec przyspieszania to normalne? na filmie od 13 sek.
Oto zapis z odłączonym EGR:
https://www.youtube.com/watch?v=LUF_bXciNjk&feature=youtu.beTym razem trzeci bieg do 4,5 tys. obr. i czwarty bieg do 3,5 tys. obr.
I pytanie:
Wszystkie węże są szczelne w dolocie, nie widziałem żadnej dziurki. Został tylko intercooler i luzy na wirniku sprawdzic czy są. Być może to Intercooler puszcza. Bo czy zapocenie, wlot do intercoolera (zdjęcie poglądowe)

może wskazywać na nieszczelność czy wszystkie intercoolery tak się pocą.
No i po drugie czy jak trzyma ciśnienie przy niższych obrotach (cisnienie dochodzi nawet powyzej 1,3 bar) to czy spadek przy wyzszych obrotach może wskazywać nieszczelność czy może gdzieś indziej jest problem.
Jedyne błedy na silniku to teraz wyskakuje błąd EGR. nic więcej.
Macie Panowie może jakieś sugestie czy to intercooler moze być czy luzy na turbo czy może coś innego.
