Witam serdecznie

Moja beta na niskich obrotach niestety nie jedzie

i pomimo pedału w podłodze w zakresie obrotów poniżej 2-2,5k muli że aż się włos na głowie jeży.
Mam mały problem z ustaleniem czy mój samochód przeszedł adaptacje przepływomierza

INFORMATION ==>
http://screenshooter.net/5480142/pcbdcxpIDENTIFICATION ==>
http://screenshooter.net/5480142/yajapweCODING DATA ==>
http://screenshooter.net/5480142/xauyqadPrzepływka którą mam zamontowaną w pod maską ma numer: 0 928 400 468
Niby z pierwszego posta wnioskuję, że jest to przepływka z poprawioną wadą a z daty produkcji wnioskuję, że w tym okresie montowali jeszcze stare przepływki

Jako że jest to samochód z drugiej (kolejnej) ręki nie wiem co z przepływomierzem robił poprzedni właściciel.
Samochodem głownie jeździ żonka, więc nie mogę sam potwierdzić spadku mocy, być może problem było od początku tylko nikt nie zwrócił na niego szczególnej uwag,i ponieważ na wysokich obrotach samochód żyje

Stąd mam dylemat czy przepływka jest uszkodzona czy może poprzednik wymienił ją ale nigdy nie zmienił softu

Wziąłem się za wymianę kilku rzeczy.
Wymieniłem:
olej
filtry powietrza / paliwa / odmy
wymieniłem wszystkie wężyki podciśnienia na nowe
zdemontowałem oba elektrozawory (EGR i turbo) i wyczyściłem filterki
wyczyściłem zawór EGR
Minusem jest to że nie mogę korzystać z INPY w czasie jazdy, gdyż laptopa mam uwięzionego na kabelku

bo bateria już padła

Wtedy mógłbym sam podejrzeć live data i ocenić

a poza tym w inpie non stop wyskakuje mi error:
"ApiCheckJobSatus: Error #13
IFH-0003: datatransmission to interface disturbed
api job error or no such result"
przez co bardzo trudno odczytać mi zmieniające się dane

No i znalazłem posta o cudownej dziurce w przepływce

Zastanawiam się czy robienie jej ma sens w przypadku, gdyby okazało się, że nie został przeprogramowany ECU
Bardzo proszę o pomoc, ponieważ przeczytałem już tyle informacji na forum, że już wszystko mi się w głowie miesza

z góry dzięki za podpowiedz
