Witam. Zbierałem się z tym trochę aby przedstawić swoje auto. Na BMW3ER jest już od jakiegoś czasu więc pokaże je także tutaj.
Witam. Chciałbym przedstawic moje juz kolejne BMW.Jest to BMW 320I E36 z 1997r. Auto nie jest najbiedniej wyposażone:
-Climatronic
-El. szyby przód, tył
-el. lusterka
-ASC
-OBC 7 przycisków.
E46 poszło pod młotek (przyszła wiosna, zachciało się motorka), sprzedalem i kupilem motor i celowalem ponownie w e46 sedan/kombi. Pewnego dnia znalazłem 3 auta w Trójmieście, pojechalem do kolegi pociągiem i zaczęły się ogledziny. Auta okazał się totalną porażką, a że nie chciałem wracac pociagiem to od słowa do słowa i kupiłem od kolegi e36, który też miał ją dosłownie chwilę. Tak auto wyglądało na zdjęciach z aukcji:



Następnie planów było wiele, na poczatku mialem zrobić kilka poprawek i sprzedac dalej, były też plany na tani gruz. Dorwałem w okolicy za śmieszną cenę felgi borbet A i tak to wygladalo po przymiarkach:

Po tym stwierdzilem, ze powrót do e36 to jak powrót do przeszłości, którą bardzo dobrze wspominam i auto zostaje. Były plany aby całe zrobić, pomalować, dobra felga i tak się zaczęło. Jedząc obiad na pewnej ze stacji znalazłem na OLX dość ciekawe felgi SCHMIDT RACE 2000, przód 9j, tył 10.5j, które bez chwili zastanowienia kupilem. Pierwsze przymiarki:


Felgi pasowały prawie idealnie, więc prace poszły dalej. Na przód wpadł nowy gwint MTS gold, tył sprężyny betony + amorki mts, zderzaki, listwy progowe oraz drzwiowe m-pakietowe, ciemne lampy + pomarańczowy kierunek z postojówkami ala USA. Auto wstępnie spasowane pojechało do malowania.

BMW odebrałem po mniej więcej miesiącu. Tak wygladało zaraz po odebraniu (jeszcze nie wypolerowane):



Po upływie kilku tygodniu udało mi się dorwać czarną podsufitkę m-pakietową oraz kierownice "serduszko". Udało się zrobić małą jesienną sesję i w ten sam dzień wieczorem BMW miało bliskie spotkanie z dzikiem. Szczęście w nieszczęściu dzik nie narobił zbyt ogromnych szkód. Poszła prawa lampa, gril, wzmocnienie na lampy, delikatnie maska.




Po pewnym czasie udało się dorwać czarna skorę, fotele sportowe czyli to czego brakowało. Aktalnie wszystko tak się przedstawia:
Zdjęcia na szybko wiec szału nie ma. Będzie pogoda, będą lepsze
A więc po kolei. Najwieksza zmiana (dosc ryzykowna aczkolwiek ja jestem mega zadowolony) felgi. Schmidt sprzedalem, wlecialy Japan Racing Jr11 w 18-stu calach. Przod 9,5 oraz tył 10,5j. Do nowych felg wlecialy nowe amorki z regulacja twardosci oraz wysokosci. Na zewnątrz wlecialy ciemniejsze kierunki, oraz listwa tablicy USA. W srodku zmienilem radio na alpine oraz zamontowalem pełne obc. Z grubszych rzeczy to na tyle. Kilka zdjęć:






Oraz drobny prezent od kolegi

Co do dalszych planów. W niedługim czasie planuje jakiś SWAP i myślę, że najbardziej racjonalnym rozwiązaniem będzie M52B28. Powoli coś zaczynam działać w tym kierunku i zakupiłem SWAP hamulców z E46 330i. Zdjęcia dam po poludbiu. Wszystko daje do piaskowania i składam na nowych gumkach itp. Myślę nad żółtym kolorem. Będzie to pasowało?