Do benzyny nigdy nic nie dodawałem, ale tam np koszt wtrysku sprawnego z allegro to był jakieś 10-20 zł

Obecnie w klekocie 1000-2000 zł , także wolę profilaktycznie o to zadbać. Przekleję też pewne info z forum avensia od chłopa który też z tego co zaobserwowałem głupot nie gada
Cytuj:
Dziwne bo Archoil ma cetan boostera i przy pierwszym zalaniu do gnojówki o LC 52 powinien ją podnieść nawet do LC 56 a to oznacza dużo lepszą pracę i dynamikę. Na rynku są dostępne przynajmniej 2 dodatki lepsze od Archoila bo zawierają w sobie depresator, który w przypadku Archoila AR6350 jest dość drogi. Akurat AR 6350 używałem już po fakcie wytrącenia się parafiny w letnim paliwie na początku zimy i uważam że to za drogi biznes( AR6900 + AR6350). Lepiej mieć kompleksowy środek a Archoil taki nie jest. Jeden z dodatków jest dostępny tylko na firmę i jest to Kernite K Gard a drugi to Kent Fuel Guard II.
http://ak-polska.pl/p/99/619/fuel-guard ... zacja.htmlDodam tylko że widziałem swoje wtryski, turbinę, DPF i katalizator(?) w rurze za DPF i utwierdziłem się w przekonaniu że lanie dodatków i oleju B0 ma sens bo efekty widać( wtryski czyściutkie, zmienna geometria czyściutka, lekki nalot tylko na wirniku, dpf czyściutki). Niestety kolanko między EGR a dolotem w 2AD zapycha się nadal tak samo:)
Osobiście leje archoila cały czas, ale nie miałem ochoty nic rozbierać i sprawdzać jak wygląda
