Powoduje odcięcie ale gaz masz jeszcze w przewodach. I jak cos puszcza to i tak puści.
Zajmij sie tymi błędami bo albo masz gdzies nieszczelnośc, zobacz dokładnie dolot i kolanko od krokowego. Zobacz czy z tyłu od kabiny nie wpadnie palec w gumę

Albo masz zle wystrojoną instalke i korekty sa pod granica. Wtedy też są cuda na zimnym.
Co to jest za instalacja? Jakie wtryskiwacze i ile masz na nich przejechane. Bo to nie mozliwe żeby tyle paliło. Może wtrysk jakiś leje. A wystarczy ze jeden będzie niedomagał to poleci cały bank.
Wyłącz lpg i pojeżdzij na PB ze 100 km. Zobacz wtedy korekty Wtedy wykluczysz instalke jesli będzie ok. Od razu po przełączeniu z lpg na pb niczego się nie dowiesz bo korekty pamieta takie jak były na lpg. Musisz zrobic te 100 km lub skasowac adaptacje i jęzdzic od razu na PB bez przełanczania na gaz
Tak na margnesie, podłanczałem ostatnio znajomemu e46 ( m54b25). Na zimnym tez kulał. Sama PB. Korekty poza norma błedy sond. Dolot niby rozbierał gmy ok. A jak dotknełem kolanko od krokowego to palec wpadł. Wymienił i trzymaja sie blisko 0.