BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 10:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Uszkodzony impulsator?
PostNapisane: 23 stycznia 2008, 17:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 79
Lokalizacja: West
Powitać wszystkich na forum i posiadaczy pieknych samochodow marki BMW.
Mam problem z moją ślicznotką :) ,od jakiegos czasu pojawiła sie dziwna praca silnika,tak jakby wybijal sie z zapłonu towarzyszą temu dziwne przypierdy w wydechu.
Samochód zrobił sie mułowaty :(
Nie faluje,swiece wymienione,cewki sprawdzone wszystkie działają.

zwracam uwage na czujnik koła pasowego(impulsator)
Co Myślicie o tym POZDRAWIAM

_________________
R6


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2008, 18:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
podjedz gdzies niech zdiagnozuja cie komputerem

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2008, 18:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 79
Lokalizacja: West
Dzieki kolego ale tą opcje zostawie już na końcu. :)
Zobaczymy moze inni koledzy jeszcze sie wypowiedzą co myślą o tym temacie.
Pozdrowienia

Co nam zostało tylko pożartować :) hehe

_________________
R6


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2008, 18:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
A próbowałeś podmieniać przepływomierz??

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2008, 18:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 79
Lokalizacja: West
Przepływka wygląda na nieuszkodzoną,gdy ją odłanczam to silnik cały aż sie trzesie :)
i obroty spadają.
Zastanawiam sie nad impulsatorem koła pasowego domyślam sie ze jest odpowiedzialny za zmiane kąta zapłonu.
Jest jeszcze drugi w głowicy ale on jest tylko do iskry na poszczególnych cylindrach

[ Dodano: 24 Styczeń 2008, 14:27 ]
A więc zacząłem sprawdzać impulsatory i tak:
Po wypięciu od koła pasowego silnik nie chciał zapalić-jest odpowiedzialny za iskrę(czyli sprawny)
Po wypięciu od głowicy żadnej zauważalnej różnicy! nawet przy dłuższej pracy silnika!
Rozumiecie coś z tego?
Czyżby był uwalony?

_________________
R6


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL