Witam mam pytanie ponieważ próbuje znalezc przyczyne zamulonego samochodu, w grudniu czyściłem EGR'a oraz kolektor ssący, miał troche nalotu ale robiłem to przy okazji ponieważ wymieniałem świece żarowe, uszczelki kolektora itp itd. W sumie to myślałem że samochód dobrze jezdzi do momentu aż nie przejechałem sie 5er w tym samym silniku, roczniku i tej samej masie ( ja mam XD ) i oba mają 184km. Różnica mógłbym powiedzieć duża i zacząłem się zagłębiać co może mojego przyduszać. Wczoraj zdjąłem przepływke, porobiłem jej zdjęcia, wyczyściłem płytke środkiem do hamulców ( była brudna ). Błędy w INPie oraz DIS'ie wskazują na:
- EGR
- Boost-pressure control or boost-pressure controler
Wymieniłem zaworek podciśnienia Turbo co prawda na używke ale nie przyniosło oczekiwanych rezultatów a błąd pojawia sie dalej no i zastanawia mnie ten EGR. EGR jest czysty, dziś mam zamiar sprawdzić czy sprawnie chodzi oraz spróbuje zrobić logi dynamiczne programem Testo. Zrobiłem też zdjęcia w DISie oraz zdjęcia numerów przepływomierza, czy po tych numerach można stwierdzić że ktoś np. zmienił przepływkę a nie zaadoptował jej do auta?

