Frank, THX, ale z tymi felgami to ciekawe, że na tył wejdą takie małe
rorafalki, W sumie sprawa raczej kosmetyczna, ale przy okazji wymiany zestawu spring/amor na tył mogłem odświeżyć.
kinko, jest dla mnie trochę za twardo, róznicy w prowadzniu jakoś nie czuję na normalnych drogach, na szczęście nie ma efektu Ping-Pong, trzebaby na jakimś torze sprawdzić, ale to nie sezon na takie zabawy.
Dokupiłem jeszcze cambery, ale na temat ich spasowania chyba nic nie napiszę, bo praktycznie w ogóle nie pasują, mimo, że to była najdroższa oferta z renomowanej firmy (FTWL)
aniołki, jak to w prawie dwudziestoletnim aucie, zawsze jest coś do zrobienia, choć w większości to jakieś zmiany na poprawę Performance
Mateusz118, znajomy polecił mi ten produkt:
http://allegro.pl/spray-do-tkanin-farba ... ZDJhMTY%3DAle ostrzegam - jedna puszka nie starczyła
No i przed Świetami udało mi się prawdopodobnie odnaleść minimalne braki mocy w w dolnym/średnim zakresie obrotów (w przedziale 60-100 jakieś 0.3s). Wymieniłem w sumie 4 sondy, przepływomierz, 2 czujniki przepustnic, zaopatrzyłem się w INPA i DIS (w sumie jakies 2k i zaprzyjaźnienie się z ASO i Boschem

), a przyczyną była lekka nieszczelność na uszczelce nr 3 (która kosztuje abstrakcyjne pieniądze jak na kawałeczek gumki)
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2653Diagnostyka ewidentnie pokazywała na problemy z przepływką i sondami, nieszczelności nie dało się wyczuć na postoju, dopiero jak silnik się przemieszał i razem z nim kolektor (który jest elastyczny względem silnika) podciśnienie minimalnie uciekało powodując pewnie rozbieżności w odczytach i małe braki mocy.
Z pomocą przyszły proste patenty by USA:
https://www.youtube.com/watch?v=PnU-SY6egr4