MichalM50 napisał(a):
Gdzieś przegapiłem galerie z twoim M3 ?
Wiesz. Jechałem np 200konną brerą jtdm, wyobraź sobie że mimo że to swietne auto to charakterystyka pracy diesla beznadziejna (dla mnie). Turbo pompuje jakos od 2,5k do 4k. Reakcja na gaz nie zadowala. A jak słyszę np przy ścigach mocnych kopciuchów, że robi się rolkę z wcisniętym hamulcem, żeby napompować turbo to daj ty spokoj jaka to przyjemność?
Moje byle e46 z krotszym dyfrem i tą mocą na poziomie 210-215km, rozpórkami, twardym zawiasie, naprawdę przyjemnie się jeździło. Nie wierzę że diesel z tą samą mocą dalby mi taką samą przyjemność.
Lincoln napisał(a):
kszyhu, dziadkowóz...hmmm zaprawszam na prawy, wtedy byłe e46 takim się stanie
Mateusz już odpisał. Mpower zmienia wszystko, choć obstawiam, że i tak odczuwanie prędkosci i pozycja za kierownicą ,trochę w e39 izoluje kierowcę od tego co się dzieje.
M3 e46 by mnie zadowoliło pewnie. Ale to inna bajka. Niepowinnismy w ogole brać mpowerów pod uwagę bo zaburzają obraz sytuacji
