Byłem dzisiaj jeszcze raz dokładnie obejrzeć wszystko z czujnikiem lakieru. Na całym aucie lakier jest oryginalny, nigdzie nie ma purchli rdzy powierzchownej, wnęka bagażnika zdrowa, kieszenie boczne bagażnika również, wyjmowałem ten materiał i dokładnie patrzyłem- nie ma tam korozji. Progi i podłoga od spodu wygląda na oryginał, na pewno nie było to robione, na progach nie widać w ogóle rdzy, nie wiem czy to dobry sposób ale przykładałem na progach magnez

co kilka cm i wszędzie trzymał mocno, jedynie lekko przy błotniku przednim prawym nalot rdzy ale na prawdę mało. Z dołu pod zderzakiem tylnym również nie widać żadnych ognisk. Pas tylny tam gdzie pisał
Tomek, na górze jak dokładnie zajrzałem wkładając głowę do bagażnika i patrząc pod te plastiki to widać po długości pasa rdzę. Ale tylko tam, reszta pasa jest zdrowa np od dołu itp. Doły drzwi bardzo zdrowe i wnęki wszystkie, tam w ogóle nie ma korozji, pod dywan nie zaglądałem jedynie mocno wciskałem wykładzinę żeby sprawdzić czy nie jest wilgotno to wszystko ok. Pod maską pod akumulatorem mały nalot ale powierzchowny poza tym nie znalazłem korozji. Najgorzej wygląda te podszybie ta dziura ale pod spodem druga warstwa podszybia wygląda na nieruszone patrząc przez tą dziurę i przez kratki.


No i tak to wygląda.
Może jeszcze się ktoś wypowiedzieć w temacie żółtych tablic ? Wady zalety itp ?