BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 10:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Problem z BMW e36 po wjezdzie w kałuże
PostNapisane: 27 stycznia 2008, 19:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: KadÂłubiec
Mam problem z moją BMW jak wjade w kaluże to mi przygasają swiatla i zegary :( . Nie wiem co jest grane


Ostatnio edytowano 27 stycznia 2008, 20:38 przez adamblachut, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2008, 19:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 351
Lokalizacja: PL ÂŁĂłdzkie
Moze alternator ci zalewa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2008, 19:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6186
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: e36 328i cabrio
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=49287
A nie pokazuje Ci się kontrolka ładowania na desce?
Wpada woda pod pasek alternatora- tak na mój gust.

_________________

A może chciałabyś kupić
Ramki 3D z logo forum
albo
Smycze z logo forum?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2008, 19:38 
Pułkownik Zuber napisał(a):
Wpada woda pod pasek alternatora- tak na mój gust.

Dokładnie i ślizga się!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2008, 22:35 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 80
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Moje BMW: E39 2.5 TDS
Nie zgodze sie z wami dlatego ze:
po pierwsze jakby zalal alternator to prad czerpal by z aku i swiatla by nie gasly po wjechaniu w kaluze
po druge jakby pasek sie slizgal to by kolega adamblachut slyszal i zauwazyl lapki na desce od aku i absu
mi sie wydaje ze masz przetarty jakis kabel albo cos z kablami i robi sie spiecie, a bezpieczniki Ci sie nie przepalaja?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2008, 22:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: KadÂłubiec
petrachaj napisał(a):
Nie zgodze sie z wami dlatego ze:
po pierwsze jakby zalal alternator to prad czerpal by z aku i swiatla by nie gasly po wjechaniu w kaluze
po druge jakby pasek sie slizgal to by kolega adamblachut slyszal i zauwazyl lapki na desce od aku i absu
mi sie wydaje ze masz przetarty jakis kabel albo cos z kablami i robi sie spiecie, a bezpieczniki Ci sie nie przepalaja?


Dzienki za pomoc bende musial poszukac tego przetartego kablasa.Dzis bylo ok bo niema kaluz :D

[ Dodano: 28 Styczeń 2008, 22:42 ]
Zadna kontrolka mi sie nie zapala.Jak wiade w kaluze to wszystko mi przygasa i po 30s wraca wszystko do normy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2008, 08:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żyrardów
Moje BMW: E30 sedan
Kod silnika: M40B16
petrachaj napisał(a):
Nie zgodze sie z wami dlatego ze:
po pierwsze jakby zalal alternator to prad czerpal by z aku i swiatla by nie gasly po wjechaniu w kaluze
po druge jakby pasek sie slizgal to by kolega adamblachut slyszal i zauwazyl lapki na desce od aku i absu
mi sie wydaje ze masz przetarty jakis kabel albo cos z kablami i robi sie spiecie, a bezpieczniki Ci sie nie przepalaja?


Tak? To zrób proste doświadczenie i zauważysz błąd w swojej teorii. Odpal auto i włącz światła mijania. Ładnie świecą? Ładnie. A dlatego że biorą prąd z alternatora. i teraz bez wyłączania świateł gasimy auto zeby bylo widac roznice. Widać? No właśnie... Niekoniecznie musi byc slychac jak sie pasek slizga, bo jak jest mokry to mzoesz nie usłyszec... Gdyby robiło spięcie to wywalałoby bezpieczniki albo kolega by już auta nie miał...

_________________
Mechanika pojazdowa, diagnostyka komputerowa, wulkanizacja
607 275 281


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2008, 19:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: KadÂłubiec
To musze tobie przyznać racje ,jak by to był jakiś kabel to bym może chodził teraz pieszo. kupie nowy pasek i zobacze co bendzie sie działo :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL