BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2025, 10:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: koksinek80 -->> BMW E30 325E USA
PostNapisane: 7 sierpnia 2018, 19:35 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
A ja jak widzę te zderzaki to mi oczy z oczodołów wypadają :D

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koksinek80 -->> BMW E30 325E USA
PostNapisane: 11 sierpnia 2018, 11:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50
To chyba nie Eta.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koksinek80 -->> BMW E30 325E USA
PostNapisane: 12 sierpnia 2018, 18:50 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 26
Moje BMW: e30
Kod silnika: m20b27
Garaż: BMW e30 coupe 1987 m20b27 eta
BMW e30 cabrio 1988 m20b25
tofidel77 napisał(a):
To chyba nie Eta.


tzn?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koksinek80 -->> BMW E30 325E USA
PostNapisane: 12 sierpnia 2018, 19:35 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Kolega chyba zasugerował się rubryką "power" w wydruku z VINu, bo jest trochę więcej, niż eta powinna mieć. Ale reszta wygląda na etę (2.7 pojemność, kolektor ssący).

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koksinek80 -->> BMW E30 325E USA
PostNapisane: 13 sierpnia 2018, 08:25 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 26
Moje BMW: e30
Kod silnika: m20b27
Garaż: BMW e30 coupe 1987 m20b27 eta
BMW e30 cabrio 1988 m20b25
na głowicy jest nr 1264200 i wybity rocznik 87 ,
z opisu na stronie
https://www.e30.de/fotostory/f00080/m20seite2.htm , po zmierzeniu średnicy zaworów w głowicy wychodzi 40/34 co świadczy o tym to że mój silnik to zwykła eta a nie super eta
https://www.e30.de/fotostory/f00080/m20seite5.htm ,kształt tloków , GMP tłoka nie wystaje po za krawedź bloku


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koksinek80 -->> BMW E30 325E USA
PostNapisane: 13 sierpnia 2018, 18:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Supereta ma głowicę 885. Szkoda :( No ale jak i tak rozbierasz to można szukać B25 i składać hybrydę ;)

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: koksinek80 -->> BMW E30 325E USA
PostNapisane: 15 sierpnia 2018, 09:29 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 26
Moje BMW: e30
Kod silnika: m20b27
Garaż: BMW e30 coupe 1987 m20b27 eta
BMW e30 cabrio 1988 m20b25
Troche to trwało ale jak było widać cały silnik skrzynia podwozie up... od oleju

Obrazek
Obrazek
niestety wygłuszenie komory nie dotrwalo całe spękane , twarde bez możliwości demontażu

Obrazek
Obrazek
Obrazek
nie wiem z czego to leciało bo bo po rozbiórce okazało sie że nawet w komorze sprzęgłowej też niezły syf...

Obrazek
Obrazek

w końcu po kilkugodzinnej męczarni wszystko wyczyszczone

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koksinek80 -->> BMW E30 325E USA
PostNapisane: 15 sierpnia 2018, 09:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Nieźle udało Ci się to wyczyścić :super:

Słabo to wyglądało początkowo :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koksinek80 -->> BMW E30 325E USA
PostNapisane: 15 sierpnia 2018, 10:45 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 26
Moje BMW: e30
Kod silnika: m20b27
Garaż: BMW e30 coupe 1987 m20b27 eta
BMW e30 cabrio 1988 m20b25
Szczurek1986 napisał(a):
Nieźle udało Ci się to wyczyścić :super:

Słabo to wyglądało początkowo :hyhy:


cały czas to słabo wygląda...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koksinek80 -->> BMW E30 325E USA
PostNapisane: 15 sierpnia 2018, 11:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
koksinek80 napisał(a):
Szczurek1986 napisał(a):
Nieźle udało Ci się to wyczyścić :super:

Słabo to wyglądało początkowo :hyhy:


cały czas to słabo wygląda...



Nie :)

Już dużo pczyniłeś :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koksinek80 -->> BMW E30 325E USA
PostNapisane: 15 sierpnia 2018, 12:19 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 26
Moje BMW: e30
Kod silnika: m20b27
Garaż: BMW e30 coupe 1987 m20b27 eta
BMW e30 cabrio 1988 m20b25
:) łatwo się rozkręca gorzej poskręcać...
tak poważnie to myśle że jakieś 15k trzeba wpakować dlatego projekt będzie rozłożony na około 2-3 lata .Na ten rok jak finanse dopisza to chce zrobić silnik a dokładniej regeneracja głowicy , uszczelnienia , sprawdzenie/regeneracja alternator , sprężarka klimy , rozrusznik ,pompa wspomagania , cynkowanie śrub oraz mocowań ,i lakierowanie silnika chciałbym osiągnąć efekt jaki robią w swap-garage w tulcach Obrazek
zdjęcie zaczerpniete z fb: swap garage

Plany są ambitne a co wyjdzie z tego to zobaczymy.....

Po rozbiórce całości jestem pod wrażeniem stanu blacharki , nie ma najmniejszych śladów rdzy ,jedyna rdza to lekki nalot pod pedałem gazu i w tylnej częsci tylnego fotela ale to tylko drobna kosmetyka.
Ogólnie samochód nie jest zmęczony i może mieć przebieg z licznika tj 86000 mil , z tym że widac że słońce zrobiło swoje , praktycznie wszystkie uszczelki do wymiany , chromy spłowiałe , nie mówiąc o lakierze , którego oryginał został chamsko przykryty jakąś srebrzanką która w niektórych miejscach odchodzi po zeskrobaniu paznokciem , gdzie z pod spodu widać błyszczący nie zmatowany lakier luxorbeige.Na razie nie wybiegam w przyszłość ale nie mam pomysłu w jaki sposób pozbyć sie tej srebrzanki bezinwazyjnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koksinek80 -->> BMW E30 325E USA
PostNapisane: 15 sierpnia 2018, 18:13 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Taki projekt odbudowa czy też odnowa takiego autka to nigdy nie trwa chwile. Zawsze są te długie miesiące a nawet i lata ;) Głowa do góry masz zdrowe podejście do tematu a do tego nie mały zapał więc przy odrobinie gotówki jesteś w stanie uratować furę :super:

Wspomniałeś o tym iż blacha jest w świetnym stanie... żadnych oznak korozji a tutaj już jesteś XXX PLN-ów do przodu bo to zawsze w takim projekcie jest najbardziej obciążającą kwestią ;)

Ukończone takie autko daje kozackiego banana na twarzy :hyhy: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koksinek80 -->> BMW E30 325E USA
PostNapisane: 16 sierpnia 2018, 09:24 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Próbuj ścierać farbę rozpuszczalnikiem nitro. O ile nie było matowane, to zetrzesz to, wypolerujesz i będzie ok. Skoro mówisz, że pod spodem błyszczący jest. Ja takie operacje wiele razy robiłem. uważaj tylko na gumach itd, bo nitro dość mocno je degraduje i rozpuszcza.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koksinek80 -->> BMW E30 325E USA
PostNapisane: 16 sierpnia 2018, 10:19 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
gratuluję zapału, ważne aby robić wszystko z głową a efekt będzie :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koksinek80 -->> BMW E30 325E USA
PostNapisane: 16 sierpnia 2018, 15:20 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 26
Moje BMW: e30
Kod silnika: m20b27
Garaż: BMW e30 coupe 1987 m20b27 eta
BMW e30 cabrio 1988 m20b25
bombel535 napisał(a):
Próbuj ścierać farbę rozpuszczalnikiem nitro. O ile nie było matowane, to zetrzesz to, wypolerujesz i będzie ok. Skoro mówisz, że pod spodem błyszczący jest. Ja takie operacje wiele razy robiłem. uważaj tylko na gumach itd, bo nitro dość mocno je degraduje i rozpuszcza.


Spróbuje i napisze czy sie udało


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koksinek80 -->> BMW E30 325E USA
PostNapisane: 16 sierpnia 2018, 15:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
koksinek80 napisał(a):
bombel535 napisał(a):
Próbuj ścierać farbę rozpuszczalnikiem nitro. O ile nie było matowane, to zetrzesz to, wypolerujesz i będzie ok. Skoro mówisz, że pod spodem błyszczący jest. Ja takie operacje wiele razy robiłem. uważaj tylko na gumach itd, bo nitro dość mocno je degraduje i rozpuszcza.


Spróbuje i napisze czy sie udało

Od razu mówię, że to nie tak, że zmoczysz szmatkę, raz przetrzesz i schodzi, chwilkę trzeba potrzeć, na test nitro nie żałuj, no i będziesz widział co się będzie działo :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koksinek80 -->> BMW E30 325E USA
PostNapisane: 17 sierpnia 2018, 18:49 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 26
Moje BMW: e30
Kod silnika: m20b27
Garaż: BMW e30 coupe 1987 m20b27 eta
BMW e30 cabrio 1988 m20b25
Niestety nie schodzi ... Warstwa srebrzanki jest dość gruba dlatego pozostaje , matowanie na mokro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koksinek80 -->> BMW E30 325E USA
PostNapisane: 17 sierpnia 2018, 20:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Jak długo tarłeś? Dużo czy mało dawałeś nitro? I czy to na pewno nitro a nie jakaś benzyna ekstrakcyjna. Musi być nitro. Śmierdzące, odurzające, ale stopniowo nim schodzi. Miałem swoje E39 pomalowane na czarny mat i to tym zdjąłem.

Jeśli matujesz, to ewentualnie ściągaj to prawie, a resztę nitro może zejdzie, aby nie narobić rys w lakierze właściwym, możesz ich potem nie wyciągnąć. Papier ścierny jest niestety trochę ryzykowny.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koksinek80 -->> BMW E30 325E USA
PostNapisane: 18 sierpnia 2018, 13:44 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 26
Moje BMW: e30
Kod silnika: m20b27
Garaż: BMW e30 coupe 1987 m20b27 eta
BMW e30 cabrio 1988 m20b25
bombel535 napisał(a):
Jak długo tarłeś? Dużo czy mało dawałeś nitro? I czy to na pewno nitro a nie jakaś benzyna ekstrakcyjna. Musi być nitro. Śmierdzące, odurzające, ale stopniowo nim schodzi. Miałem swoje E39 pomalowane na czarny mat i to tym zdjąłem.

Jeśli matujesz, to ewentualnie ściągaj to prawie, a resztę nitro może zejdzie, aby nie narobić rys w lakierze właściwym, możesz ich potem nie wyciągnąć. Papier ścierny jest niestety trochę ryzykowny.


Zmywałem nitro , próbowałem zmyć na różne sposoby ,niestety srebrzanka jest wyjątkowo oporna , myśle że gdyby była to cieńsza warstwa wówczas by zeszło , ale przy tej ilości nie ma szans


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koksinek80 -->> BMW E30 325E USA
PostNapisane: 24 września 2018, 21:27 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 26
Moje BMW: e30
Kod silnika: m20b27
Garaż: BMW e30 coupe 1987 m20b27 eta
BMW e30 cabrio 1988 m20b25
W końcu w wiekszości zdemontowana , ogólnie tragedii nie ma , mysle że obędzie się bez blacharza
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
ale żeby nie było tak kolorowo , becia ma zamontowany jakis autoalarm , z uwagi na uszkodzone zawory nie miałem możliwości odpalenia jej , mam nadzieje że ten wynalazek nie będzie sprawiał problemów przy odpaleniu , bo pojęcia nie mam co z czym sie łączy
Obrazek
Obrazek
ponieżej zdjęcie ,, lakierowanka po amerykańsku "
Obrazek

Po rozbiórce widać wszystkie mankamenty , i niestety trochę części do wymiany jest ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL