BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 10:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] tds paląca lampka czy ona jest tylko od wtrysku steruj
PostNapisane: 28 stycznia 2008, 20:16 
Offline
Forumowicz

Wiek: 46
Posty: 100
Lokalizacja: MakĂłw Mazowiecki
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52
jakieś 2 miesiące temu zaczeła mi się zapalać żułta lampka od wtrysku. Wtryskiwacz wymieniłem na używany i to samo. Czy ta kontrolka jest tylko od wtrysku sterującego czy też od innych czujników.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2008, 20:44 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
tylko :) od wtrysków :)

[ Dodano: 28 Styczeń 2008, 20:46 ]
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... ht=#218531 ten sam problem

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2008, 08:01 
Offline
Forumowicz

Wiek: 46
Posty: 100
Lokalizacja: MakĂłw Mazowiecki
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52
To znaczy że musze wymienić wtrysk sterujący i będzie wszystko ok. Już jeden wymieniłem na używany i to samo się dzieje (wtrysk podobno dobry mniał być, ale kto wie). Cały czas mi się nie pali, tylko w zakresie 1000 - 1500obr/min.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2008, 18:38 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
ale nikt Ci nie zagwarantuje że ten nowy będzie dobry próbowałes odpowietrzyc ten wtrysk ? jeżeli kontrolka gasnie powyzej 1500 tys obrotów to znaczy że wtryskdaje sygnał tylko ze słabnie przy niskich obrotach ! sprawdz połączenie czy dobrze jest wtyczka czy kabel niejest przetarty jeżeli z kablem jest ok to spróbuj odpowietrzyc uzywanego wtrysku nie kupisz taniej niz 300 zł umnie po wuszczelnieniu wtrysku kontrolka paliła sie przez dwa dni puzniej zgasła i jest ok

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2008, 20:13 
Offline
Forumowicz

Wiek: 46
Posty: 100
Lokalizacja: MakĂłw Mazowiecki
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52
U mnie tak się robi jakby się zacinała iglica, rozbierałem kilka razy czyściłem i nic. Jutro wymienie filtr paliwa, słyszałem że też ma z tym związek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2008, 17:53 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
filtr paliwa jak masz do wymiany to pewnie że wymień ale wątpie aby to miało coś wspólnego chociaz tds ma to do siebie że lubi zaskoczyc :)

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2008, 18:27 
Witam mam pytanie odnośnie tego wtryskiwacza sterującego :
Po czym poznać że ten czujnik jest do naprawy czy wymiany (cieknie czy coś innego) u Mnie kontrolka wtrysku gaśnie razem ze wszystkimi czujnikami po przekręceniu kluczyka w pozycji zapłonu.
Ale na zimnym samochód szarpie przy ruszaniu i zmianie biegów na wyższe do czasu nagrzania się silnika - puszczam sprzęgło i szarpie (przerywa tak jak miał by zgasnąć przy końcu ale tak nie jest zawsze . Więc zawsze jadę na większym między gazie przy zmianie biegów.

A i na jakich komputerach diagnostycznych podpinaliście samochód jestem z pod Gorzowa i tam nikt nie ma odpowiedniego kompa czy programu do diagnostyki silnika może wiecie gdzieś w Poznaniu można zdiagnozować silnik.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2008, 19:13 
Offline
Forumowicz

Wiek: 46
Posty: 100
Lokalizacja: MakĂłw Mazowiecki
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52
U mnie mryga kontrolka w czasie jazdy i wyszło na kompie, ale mechanik nie daje 100% pewności że to wtryskiwacz sterujący. Jak silnik przerywa, nierówno pracuje może to być zatkany filtr paliwa, lub pompka paliwa ta co się znajduje w zbiorniku paliwa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2008, 22:07 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
mocnyxx napisał(a):
Mnie kontrolka wtrysku gaśnie razem ze wszystkimi czujnikami po przekręceniu kluczyka w pozycji zapłonu.
.
to oznacza tylko jedno !! cewka daje sygnał do komputera że wszystko jest ok !!! i jeżeli nie wycieka Ci paliwa to wtrysku nieruszaj !!!!!!! wtrysk wyjmujemy tylko gdy cieknie lub gdy trzeba wymienic końcówke wtrysku

[ Dodano: 30 Styczeń 2008, 22:10 ]
a ta kontrolka jest tylko i wyłącznie od TEGO WTRYSKU !!!!! jeżeli miga lub świeci sie cały czas to :
a- brak sygnału z cewki
b- brak sygnału z cewki
c - brak sygnału z cewki
d- brak sygnału z cewki lub sygnał zanikający

[ Dodano: 30 Styczeń 2008, 22:15 ]
mocnyxx napisał(a):
Ale na zimnym samochód szarpie przy ruszaniu i zmianie biegów na wyższe do czasu nagrzania się silnika - puszczam sprzęgło i szarpie (przerywa tak jak miał by zgasnąć przy końcu ale tak nie jest zawsze . Więc zawsze jadę na większym między gazie przy zmianie biegów.
.

tutaj przyczyn może byc duzo ! począwszy od sprzęgła poprzez pompe wtryskową trudno przez internet postawic diagnoze jak masz silnik po 1996 r to dochodzi jeszcze przepływomierz ale tak szczerze to mozna wydac kupe kasy a okaze sie niepotrzebnie

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: co do tego wtrysku
PostNapisane: 31 stycznia 2008, 13:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: ÂŁomÂża
ja miałem podobnie w 325tds jak zapalales silnik wskakiwal na wysokie obroty i potem zchodzil i normalnie pracowal. Pokazywala sie kontrolka wtryskow. Wiec pojechalem do ala speca w Jarnutach w Łomży i powiedzial po podpieciu do kompa pompa do wymiany i to jakies 1600zl wsio. Wiec ja mysle to pewnie przez wache co nie. A wczesniej zatankowalem na stacji i jakos lipnie paliwo chodzilo pewnie rozwodnione. Wiec smignelem do kumpla mial troche ropy jakies wzbogacanej niewiem jak sie zwie z jakims skladnikem z Austri sie zadobyl nie zamarza w zime i jak na 10l przejzdzalem 100km to na niej zrobilem 180 wzielem 30l zalam i jezdzilem 3 dni i po tym bylo ok. Wiec wniosek w polsce lubia rozcieczac paliwo tak jak mocny spirytus wiec od tamtego czasu tankuje na dobrych stacjach i zbieram rachunki jesli sie to pojawi po tankowaniu na innej stacji pociagne ich do odpowiedzialnosci za uszkodzenie pompy lub wtrysków. Podkresle jezdze już 2lata po tym zabiegu i tankuje lepsze paliwo i jest wszystko w porządku pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2008, 17:35 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
paliwo oczywiscie tez ma znaczenie !!!

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL