| 
					
						 Czesc, w zwiazku z tym ze informacje o tym modzie sa bardzo porozrzucane po roznych watkach i dosc rozbieżne postanowilem zapytac was o opinie na temat zmiany kolektorow na te z 328 bez katalizatorow w silniku m54b30.
  Wizualnie oryginalne kolektory wygladaja na slabo zaprojektowane w kierunku oprozniania spalin, praktycznie kat prosty ujscia spalin poprzez kolektor.
  Katalizatory oczywiscie w 2.8 nie sa na kolektorach, wiec co wstawialiscie zmiast nich? rura odpada bo pojemnosc ukladu sie zmieni, nie mowiac o dzwieku wg mnie.
  Ktos hamowal auto przed i po zmianie tylko samego kolektora od 328?
  Czy to prawda ze wylot z glowicy m54 jest nieco szerszy od wlotu kolektora 328?
  Z gory dzieki za wasze opinie i wolalbym zeby wypowiadaly sie tutaj tylko osoby ktore mialy namacalny kontak z taka modyfikacja wydechu. 
											 _________________ Bylo E30 316 (M10b18) 86r - sedan E30 325i (M20b25) 89r - coupe E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan E36 328i (M52b28) 95r - sedan E39 540i manual E36 M3 3.2 sedan E36 318Ti Compact  Jest: E46 330iA Touring
					
  
						
					 |