BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 09:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] błagam pomocy
PostNapisane: 30 stycznia 2008, 20:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Lokalizacja: Bilgoraj/lubelskie
W niedzielę autko zgasło i nie dało się go już normalnie odpalić tylko pedał w podłogę do odcięcia ale i to pracował nierówno i do tego strzelał w wydech i na benzynie i na gazie. Wczoraj po wykluczeniu usterek mechanicznych typu pęknięta rura itp. został podpięty pod komputer ale ten nic nie pokazuje alles ist ok A JA DALEJ NIE MOGO GO ODPALIć CO TO MOżE BYć :(


Ostatnio edytowano 31 stycznia 2008, 02:17 przez pawelhel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2008, 20:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
kolego sprawdz szczelność układu dolotowego, zobacz czy silnik krokowy jest na swoim miejscu czy przypadkiem nie wessało uszczelki z niego do kolektora ssącego, ja tak miałem w M40 i też nie chciał odpalać, a jak odpalił to kichał psikał itp...

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2008, 21:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Lokalizacja: Bilgoraj/lubelskie
sprawdziłem wszystko i takich wad nie stwierdzono mechanik mówi że to może być wina zapłonu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2008, 21:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1097
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: E39 520IA FL
Kod silnika: M54B22
Hmmm a jak odpala? czy jak popracuje troche z tym gazem w podlodze to dziala lepiej?

Opisz blizej okolicznosci zgasniecia...

_________________
Bylo niezapomniane e39, jest drugie e39.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2008, 21:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Lokalizacja: Bilgoraj/lubelskie
ona pali tylkoz nogą w podłodze jeśli zdejmę nogę z pedały od razu gaśnie. Jak próbuje ją podtrzymywać na niższych obrotach to strasznie strzela w tłumnik i jest bliska zgaśnięcia muszą ją na chwile wkręcić żeby nie zgasła całkiem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2008, 21:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1097
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: E39 520IA FL
Kod silnika: M54B22
pawelhel napisał(a):
ona pali tylkoz nogą w podłodze jeśli zdejmę nogę z pedały od razu gaśnie. Jak próbuje ją podtrzymywać na niższych obrotach to strasznie strzela w tłumnik i jest bliska zgaśnięcia muszą ją na chwile wkręcić żeby nie zgasła całkiem


A czy zgasla tak po prostu czy np na odcince?

_________________
Bylo niezapomniane e39, jest drugie e39.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2008, 21:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Lokalizacja: Bilgoraj/lubelskie
pracuje praktycznie tylko na odcince bez tego zaraz gaśnie

[ Dodano: 30 Styczeń 2008, 21:40 ]
przeczytałem całą historie tego forum i nic podobnego nie moge znaleźć czy możliwe jest żeby rozrząd sie przesuną co zkolei ma jakiś wpływ na zapło dodam że rozrząd mam na łańcuchu imam przejechane 255000


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2008, 22:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
potencjometr przepustnicy, sprawdz, to też przechodziłęm :D sprawdz czy się nie poluzował, on Ci na kompie nie wyskoczy jako błąd

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2008, 22:31 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Cytuj:
i do tego strzelał w wydech i na benzynie i na gazie.

Jeśli cały układ dolotowy powietrza jest szczelny, podmień cewki zapłonowe na inne (zapożycz z innego auta.....mechanik powinien tego dokonać odrazu)
Jeśli nie sprawdzał świec i nie podmieniał ich, niech również to zrobi......czy w otworach świecowych przypadkiem nie ma wody ?? Mechanik coś dłubał przy silniku, czy tylko jego naprawa oparła się na podłączeniu kompa i sprawdzeniu błędów ?

Rozrząd ma prawo przeskoczyć przy zużytym zbyt mocno łańcuchu, ale i w takich przypadkach silnik pracuje miarowo lub coś w nim terkocze.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2008, 23:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1097
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: E39 520IA FL
Kod silnika: M54B22
Nie wiem czy to wiele pomoze, ale znajomek mial cos podobnego i okazalo sie, ze pekl blok silnika..... nieznacznie inne objawy ale w sumie jw......

_________________
Bylo niezapomniane e39, jest drugie e39.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2008, 08:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Lokalizacja: Bilgoraj/lubelskie
mechanik sprawdził niby wszystko, podmieniał cewki i świece, przepływomierz itp. jednak wszystko pozostawało bez zmian

[ Dodano: 31 Styczeń 2008, 10:10 ]
czy to możliwe żeby padł komputer sterujący
już nie wiem co sprawdzać
chwila mam ochotę postawić ją na OTOMOTO w stylu Zrób to sam
czekam na kolejne podpowiedzi :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL