Cytuj:
Mimo zmiany wszystkich końcówek, drażek środkowy także nowy samochód pływa, kierownica raz w pozycji przechylonej w prawo raz przechylona w lewo
Czy w trakcie tejże naprawy były wymieniane wahacze z przodu ??? Lub z jakiś powodów demontowane ???
Nic nie piszesz na temat tych elementów, ale jeśli i one były wymieniane, to całkiem możliwe że elementy gumowo stalowe (tuleje) które tkwią w wahaczach zostały przykręcone na opuszczonym układzie zawieszenia (dźwignięte auto i koła zwisające)
Należałoby wjechać na kanał lub podnośnik najazdowy, poluzować śruby trzymające te elementy gumowe osadzone w wahaczach (4 sztuki: dwa przednie/dolne wahacze poprzeczne i dwa tylnie/górne wahacze wzdłużne) i skręcić ponownie.....ALE KIEDY AUTO STOI NA KOŁACH.
Podejrzewam, że chociażby do wymiany przednich amorków rozkręcali te wahacze i skręcili z powrotem w pozycji zwisającego koła
To będzie tłumaczyło dziwne zachowywanie się auta na drodze