Hej,
IGNA napisal
Cytuj:
Witam odgrzeje temat,dziś po gwałtownym dodaniu gazu w okolicy 2-2,5tyś jest zanik przyspieszania na jakąś sekunde, w inpa odrazu spada cisnienie aktualne na ~`1800 potem znowu mocno ciągnie . Na wolnych obrotach zadane powietrze przez przeplywomierz jest 220 a aktualne skacze 220do 250 nawet razem z nim od cisnienia na listwie skacze. Co to moze być błedów brak.
Mam dokładnie to samo. Przy ok 2tys obrotach czuje szarpniecie i lekka przerwe w przyspieszaniu na ok. 1 sekunde, potem idzie dalej. Problem wystepuje na biegach od 3-ki w górę. Na 1 i 2 jest wszysto dobrze. Najcześciej i najbardziej czuć na 3 i 4. Na 5 i 6 delikatniej ale tez jest.
Ta przypadlosc pojawila sie po odebraniu auta z serwisu gdzie robilem kompleksowa wymiane: rozdząd, olej, dwumas oraz sprzęgło. Od razu po odbioerze zaobserwowalem ten problem. W serwisie nie maja pojecia co moze byc zle.
Dodatkowo jak dzisiaj jechalem na trasie, jak przygazowałem auto mocniej to wywalilo błąd - "Napęd - jedź wolno dalej. Pełna moc silnika niedostępna. Sprawdź w serwisie." Pojechalem do serwisu blad skasowali, powiedzieli ze poprawili sprzeglo bo sie samo nie ulozylo prawidlowo ale problem z szarpaniem nadal jest. Mam zostawic auto w przyszlym tygodniu w serwisie na sprawdzenie.
Natomiast mam obawy ze nie wiedza gdzie jest problem...
. Co ciekawe przed oddanie auta do serwisu na wymiane rozrzadu, dwumasu i sprzegla wszystko bylo dobrze, zadnych szarpniec, rownomierne przyspieszanie.
Macie może jakieś sugestie?