Witam,
Temat wielokrotnie omawiany ale mam do was dość proste pytanie, aczkolwiek nigdzie nie znalazłem na nie odpowiedzi. Do rzeczy ...
Pokrótce opiszę mój przypadek:
Generalnie problemem są drgania silnika na biegu jałowym. Czuć je na kierownicy, widać jak przenoszą się na lewarek biegów, etc. Są bardzo nieregularne, bardziej się nasilają, gdy się robi wilgotno. Kilka razy czyściłem kostkę czujnika na listwie CR, co generalnie pomagało na jakiś czas. Używałem chemii do czyszczenia styków elektrycznych (Sonaxu), później igiełką smerałem styki i na koniec sprężonym powietrzem wydmuchiwałem wszystko. Jak kostka była już sucha to spinałem wszystko ponownie.
Często jak odpinam kostkę to widać, że jest wilgotna. Skąd tam się wilgoć zbiera? Z podszybia? Czy czujnik może przepuszczać ropę?
Poza tym na moim czujniku ta pomarańczowa uszczelka jest bardzo miękka i sfatygowana i bardzo luźno siedzi, może to jej wina?
Ostatnio kupiłem nową obudowę kostki (jak na zdjęciu poniżej) i w związku z tym mam kilka pytań. W kilku tematach czytałem sugestie, żeby wymienić ową kostkę.
1. Czy pisząc o wymianie macie na myśli wymianę samej obudowy (tej na zdjęciu) czy również piny w kostce?
2. W jaki sposób wyjąć piny z tej kostki? Każdy osobno jest wyjmowany czy wszystkie naraz?
Dzięki za wszelkie sugestie i komentarze.
Kostka:
