Pompa progowa była sprawdzana jak był regenerowany wtryskiwacz, wtedy auto mailo problem z paleniem na ciepłym silniku, na zimnym od strzała na ciepłym trzeba było kręcić długo, obstawialem pompę, ale jak pojechałem do warsztatu na komputerze pokazało, że ciśnienie jest bdb, tak powiedział mechanik {widząc wartość ciśnienia, nie pamiętam ile było}. Później przelewy wyszło, że wtrysk wtrysk poszedł do regeneracji, przy okazji do wymiany poszły świece{był błąd świec} , oczywiście nie obyło się bez zrzutu głowicy, jedna była tak ukrecona, że nie dało się jej wyjąć. Odebrałem auto pojezdzilo 140km i błąd, tryb awaryjny i nie zapala, wrocila do warsztatu na lawecie. Komputer i diagnoza padł zawór regulacji ciśnienia na pompę cr, to wpadł nowy bosha. Przyjechałem po auto odpaliła od strzała, chwilę nią jeździłem dzień w dzień, później przerwa tydzień i zonk trzeba długo kręcić, teraz jest w warsztacie na wymianie przewodów paliwowych. Tak zmieniając temat to powoli mam jej dość, Al że w ciągu ostatnich miesięcy wrzuciłem w nią chyba 8k to tylko to mnie powstrzymuje przed sprzedażą.
|