Siema znowu po dość długiej przerwie na forum

Chociaż forum śledzę cały czas ale galerii to już dawno, dawno nie miałem

A to nie było czasu, a to nie było co fotografować, zawsze coś. Od sprzedania e46 323i która miała tutaj swoją galerie miałem przez ten czas jeszcze dwie BMW, pierwsza była 730i w manualu

ale to był dość słaby zakup dlatego, że po pewnym czasie zaczęła sypać się blacharka, plusem było wyposażenie które było naprawdę dobre, fotele w pełnej elektryce, łamane, pompowane, el. zagłowki

kanapa z tyłu elektryczna. Po sprzedaniu 7er zachciało mi się znowu czegoś małego zwinnego i tak zacząłem szukać znowu e36 ale z tym był bardzo ciężki temat, tak więc nie skupiałem się na silniku ale na blacharce. I tak po ok. 3 miesiącach znalazłem ciekawą sztukę w Warszawie z 2.0 pod maską, pełnym OBC i ori szperą 25%, sam dołożyłem pożniej gwint, koła z X3, zrobiłem jedno nadkole i tak jeździłem prawie 2 lata

Niestety pewnego pięknego dnia podczas jazdy do pracy na światłach zaczęły się dziać różne dziwne rzeczy a w tym mryganie czerwonej kontrolkiod oleju

tak więc auto do mechanika, sprawdzenie czujnika, czujnik OK, ciśnienie jednak już nie koniecznie
Po zdjęciu miski okazało się że w misce pływają jakieś drobinki metalu, skąd? Do tej pory nie wiadomo

Auto poskładałem, sprzedałem koledze o wszystkim informując i tak skończyła sie moja przygoda z czerwonym sedanem
No i tak po sprzedaniu auta zacząłem poszukiwania następcy, teraz miało być wygodne, dobrze wyposażone, z jak najmniejszą ilością rdzy i nie e39
Nigdy ten model mi się nie podobał, nic w nim było takiego żebym za nim wdychał.
Po tą e39 pojechałem z ciekowości, auto prawie 2 lata temu sprowadzone z Włoch, na aucie były 2 bąble rdzy na pasie tylnym, lakier w bardzo dobrym stanie, całę auto w pierwszym lakierze mechanicznie 4+ i co najważniejsze przy szukaniu auta to AUTOMAT. Z racji że teraz w pracy dużo jeżdżę chciałem właśnie automat. Ciekawe wyposażenie i właśnie automat skłonił mnie do tego żeby kupić to nie lubiane przeze mnie e39
Przez okres pół roku jaki posiadam już auto zrobiłem wszystkie pierdoły związane z lakierem, pomalowałem maskę i zderzak (same odpryski) i ten pas z tyłu. Nie pomalowałem jeszcze lusterek, nie wiem dlaczego nie zrobiłem tego wtedy bo też mają trochę odprysków

Z rzeczy mechanicznych zrobione łożyska z tyłu, cała góra uszczelniona, nowa uszczelka szyby, spęzyny z tyłu bo jedna była pęknięta, nowe przewody hamulcowe, nowe znaczki ASO, nowa skóra kierownicy. Z poważniejszych spraw został mi do zrobienia niestety magiel
W planach na przyszły sezon napewno auto musi iść trochę w dół bo to aż boli głowa od patrzenia na tą koze

chociaż po prawie 6 latach jeżdżenia na gwincie a teraz na serii to komfort jest niesamowity

do tego jakieś ładne koło bo dystane już kupiłem wczoraj i można jeżdzić po zlotach
Nie zanudzam już, pooglądajcie, komentujcie, proszę mnie nie dojeżdżać że pokazuje kolejne nudne e39
Rozkodowany VIN
Vehicle information
========================================
VIN: WBADD61030BR36994
Type code: DD61
Model: 528I (EUR)
E-F-R series: E39
Series: 5
Type: LIM
Steering: LL
Doors: 4
Engine: M52
Displacement: 2.80
Power: 142 (193 hp)
Drive: HECK
Transmission: AUT
Paint code: 303 - COSMOSSCHWARZ METALLIC
Upholstery code: N6SW - STANDARDLEDER/SC
Prod.date: 1997-10-20
S216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC
S260 Side airbag for driver/passenger
S280 BMW LA wheel-spoke 176
S320 Deleted, model lettering
S339 Shadow-Line
S354 Green windscreen, green shade band
S403 Glass roof, electrical
S411 Window lifts,electric,front/rear
S415 Sun-blind, rear
S423 Floor mats, velours
S428 Warning triangle and first aid kit
S438 Fine wood trim
S464 Ski bag
S465 Through-loading system
S473 Armrest front
S481 Sports seat
S494 Seat heating driver/passenger
S500 Headl.washer system/intensive cleaning
S508 Park Distance Control (PDC)
S520 Fog lights
S522 Xenon Light
S534 Automatic air conditioning
S540 Cruise control
S548 Kilometre speedo
S555 On-board computer V with remote control
S602 On-board monitor withTV
S609 Navigation system, Professional
P628 Communication pack
S629 Car telephone (GSM) w card reader, front
S672 CD changer for 6 CDs
S694 Provisions for BMW 6 CD changer
S710 M sports steering wheel, multifunction
S761 Individual sunshade glazing
L801 National version Germany/Austria
S863 Dealer List Europe
S879 Operating instructions German









