Witam
Po wymianie swiec żarowych podpiołem po INpe żeby skasować błędy , wymieniałem tez filtr powietrza i zauwazyłem że przepływka była w oparach oleju
Wszedłem w parametry przepływomierza i na jałowych wskazania sie pokrywały ale kiedy zwiekszylem obroty tak około 2 tys to przepływka jak by zawyżała , komp chcial 450 a pokazywało 650 . Silnik był wtedy zimny
Dobra musiałem jechać zrobięm około 150km przy okazji zauwazyłem że samochód potrafi przy kopcic przy nagłym dodaniu gazu i jak by duzo palił
Nie dawało mi to spokoju i podpiołem znów na cieplym silniku i tu zdziwienie komputer chce 290 masy powierza na przeplywka podaje 504.
Sciagam węzyk z EGR i nic żadnego podciśnienia , sprawdzam węzyki , wtyczke wsio ok . siłownik egr na 100% sprawny
Szukam wiec w INPIE czy mozna aktywować ten EGR , jest test AGR activate więc dowaliłem 90 % i aż sie przestraszyłem tak sie otwozył że silnik zaczoł telepać myślałem że cos popsułem .
Dobra zgasiłem odpiołem OBD wróciło do normy znów brak podciśnienia w węzyku do EGR , teraz odpiołem i znów test w INPIE ale tym razem przykładam palec i im więcej wpisze % tym lepiej zasysa palec wiec zaworek działa ale jak wyjdę z testu INPY to wogóle nie ma tam podciśnienia
NIe wiem kurcze auto nie dawno kupione jest fabrycznie bez DPF , ogólnie zgłupiałem do tego mam nagrane filmy z INPY ale jest jakiś błąd i nie mogę odtwożyć z telefonu
Błedów brak i moc tez jest , możliwe że ktoś go wyprogramował ?? ale jak sie mają wtedy wskazania masy powietrza jaką chce komp do tej jaka pokazuje ??
Film z rana
https://www.youtube.com/watch?v=GCrFaHW98hoPo zrobieniu 150 km ciepły silnik
https://www.youtube.com/watch?v=IE8yVaTIulMhttps://www.youtube.com/watch?v=2iVxnL6ImvQ