BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 08:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4701 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 236  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3
PostNapisane: 21 maja 2019, 16:38 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Ok :super: działam! Ruszyła lokomotywa, teraz juz jej nic nie zatrzyma...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3
PostNapisane: 21 maja 2019, 16:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 363
Moje BMW: CS
alduwiel napisał(a):
Ok :super: działam! Ruszyła lokomotywa, teraz juz jej nic nie zatrzyma...


Karuzela śmiechu to już trwa od kilku miesięcy i widzę, że nie jestem jedyny, który sobie nie wyobraża popołudnia bez przeczytania jednej strony a tego tematu :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3
PostNapisane: 21 maja 2019, 18:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1535
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Jak Ci padnie po 40 - 50 tyś motor to będziesz zadowolony i w tedy albo bawisz się dalej albo inny wóz ;) Ja po montażu sk2 miałem wyścig z dlubnietym X5M i nie umiałem mu uciec....były dwa starcia. Temperatura okolice 25C byłem w szoku że mimo doładowanej M3 taki wynik starcia był.... Od razu telefon do Huberta że coś słabo idzie :( to było w sumie 1 starcie po montażu g Power ponieważ musiałem docierać panewki. Kupiłem boxa draggy do pomiarów i wychodzilo ponad 8 s 100-200 przy 25C wydaje mi się że słabo porównując do strojenia indywidualnego bez pre katów miałem RL i wyszło 9.4 . Hubert stwierdził że nie jestem 1 z takim problemem w sk2 tym nowym......padła decyzja że montujemy sk2 cs dodatkowa pompa plus inne silniejsze świece i parę tam zmian wyszło paręnaście tysięcy więcej już w sumie nie liczyłemmmm chciałem więcej mocy..... auto odebrałem i faktycznie różnica ogromna względem sk2 pojawiły się 6 stki co prawda w temp ok 10C ale auto wyraźnie szybsze...... zrobiłem parę pomiarów auta nie upalałem jakoś znacząco. Zrobiłem z 800 kilometrow z tego 99 proc jezdzac normalnie bez gwaltownych przyspieszen..... Jechałem z żoną i 2 małych dzieci wracałem z fajnej wycieczki z Wisły jeden mocniejsze wyprzedzanie tak na 3 biegu przy wyprzedzaniu poczułem szarpniecie i auto zaczęło inaczej pracować. Nie wierzę że mój silnik był słaby tu przyczyna była inna..... Może to zabrzmi dziwnie ale sk2 moim zdaniem nie jest warte tych pieniędzy A sk2 cs na kole 155 jest za duże ryzyko...... każdy jest dorosły i decyduje sam pamiętajcie że przy jakiejkolwiek awari usłyszycie że winni jesteście wy sami,że auto stare itd.
Ja nie pisze takich rzeczy że komuś źle życzę i zazdroszczę itd tylko z własnych i nie tylko
moich doswiadczeń. Prawda jest taka ze padaja te silniki i tyle.
A teraz żeby nie było tak smutno...
Jak wiecie miałem doładowane M3 e46 ess cfr550 w ktorym po 6tys silnik został uszkodzony auto zawiozłem do Adama SPORTMILE wymienił silnik coś tam zmienili w sofcie auto było troszkę słabsze 470 koni bodajże wyszło ( poprzedni wynik 495km) autem pojezdziłem z Bartem Stolarskim było ok. Mimo wielu opinii o padajacych silnikach w m3 e46 naprawdę było głośno o tym problemie znam kilka osób co z 2-3 silniki zmieniali po padały ..... A ja zrobiłem tym autem troszkę słabszym ze 100 tyś kilometrów w ciągu 6 lat zero awari. Wniosek hmmm
Albo miałem szczęście
Albo przekraczając pewną granicę co do mocy auto szybko pada. Wujekwalduś sk1 upalał nie miłosiernie 90 proc przebiegu zrobił na tym slabszym zestawie ale bylo malo i setap na sk2 i motorownia papa. Czasem mniej znaczy dobrze hehe powodzenia naprawde zycze ci takiej radości jaką miałem w e46 M3 z kompressorem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3
PostNapisane: 21 maja 2019, 18:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1079
Lokalizacja: Koszalin / Oslo
Moje BMW: e90 m3
Kod silnika: S65
Garaż: było e92 M3 https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=171247
Ja widzę sens takiego kompresora jeżeli chcesz objeżdżać jakieś egzotyki. Pytanie jak często jeździsz na jakieś spoty/night racing itd. Trzeba pamiętać, że te klika kg z przodu z pewnością dadzą się odczuć w zakrętach. Z tego co pamiętam Waldek po zamontowaniu kompresora zrobił czas o 1s lepszy na torze Poznań. Czyli bez szału, a to zapewne dlatego że w zakrętach był wolniejszy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3
PostNapisane: 21 maja 2019, 18:26 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 716
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
ESS w e46 puszcza auta na tak ubogiej mieszance że aż dziwne że to nie pada po 200 kilometrach. Każdy tuner po pierwszej diagnostyce będzie wiedział że trzeba podlać tu i tam, lub założyć wtrysk metanolu. Poprawialiśmy takie e46 i spadło może z 5 koni, ale bezpieczeństwo nieporównywalne. E9x doładowanego nie logowałem, nie wiem jak warunki pracy.

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3
PostNapisane: 21 maja 2019, 18:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2192
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
Chyba każdy wlasciei e92 m3 w pewnym momencie mysli o kompresorze.
Należy odpowiedzieć sobie na proste pytanie, czy w razie awarii moge pozwolić sobie na zmianę słupka ? Kompresor to jakies 40 tys, goły słupek 25. Suma to w przypadku Alduwiela prawie cena auta. Moim zdaniem zabieg niewarty zachodu. Chcesz szybsze M ? Kup nowsze. Chcesz e92 zostaw NA i ciesz sie względnym spokojem. Osiągi sa miłe, wiadomo byle golf 2.0T może Nas objechać ale z drugiej steony... czy to takie ważne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3
PostNapisane: 21 maja 2019, 19:10 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1368
kompresor to nie tylko osiągi, to także wrażenia akustyczne :D ale tu w gusta trzeba trafic, nie kazdemu sie podoba - mi sie podobalo:
https://www.youtube.com/watch?v=Vze705HxuYQ moment od 1:02, fajnie sie dzwiek nagral ;)

osiagi w nocy 19 czerwca wg filmu to:
100-200: 6.5-6.8
100-250: 12.1-13.1
a tu nie bylo jeszcze sk2cs :D
raczej nie byla to zimna moc

fajnie widac jak taki "motur" 150hp traci powyzej 220km/h, ginie po prostu ;) M3 byla kuressssko szybka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3
PostNapisane: 21 maja 2019, 19:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1535
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Nowy cs nie jeździ tak dobrze twoje czasy są wręcz wysrobowane do granic możliwości....Jak sam pisałeś tysiące pomiarów ;) Hubert sam mi mówił żebym się nie sugerował twoimi czasami..... To jest nakrecanie nie potrzebne ludzi którzy tj ja robią pomiar i zonk sekunda gorzej.....i zaczyna się kombinowanie..... twoja nie dotrwała do sk2 cs w sumie nie długo jeździła na tym sk2 więc po co piszesz jaki to super zestaw .....Może i było bez awaryjnie na SK1.które jeździło jak nowe obecne sk2

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3
PostNapisane: 21 maja 2019, 19:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 44
Moje BMW: M3e92 G-power Sk3rr
Kod silnika: s65b40
Garaż: Raptowny M-Performance
Stary sk2 odpowiada nowemu sk2s który ostatnio robiliśmy robi 6,5-6,7 100-200 więc nie uważam że to zły wynik a czasy nie są nakręcane sztucznie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3
PostNapisane: 21 maja 2019, 20:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1535
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Czyli będzie powtarzalne niskie 7 -7.5 znając życie;););)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3
PostNapisane: 21 maja 2019, 21:07 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
pako25 napisał(a):
auto odebrałem i faktycznie różnica ogromna względem sk2 pojawiły się 6 stki co prawda w temp ok 10C ale auto wyraźnie szybsze...... zrobiłem parę pomiarów auta nie upalałem jakoś znacząco. Zrobiłem z 800 kilometrow z tego 99 proc jezdzac normalnie bez gwaltownych przyspieszen..... Jechałem z żoną i 2 małych dzieci wracałem z fajnej wycieczki z Wisły jeden mocniejsze wyprzedzanie tak na 3 biegu przy wyprzedzaniu poczułem szarpniecie i auto zaczęło inaczej pracować. Nie wierzę że mój silnik był słaby tu przyczyna była inna..... Może to zabrzmi dziwnie ale sk2 moim zdaniem nie jest warte tych pieniędzy A sk2 cs na kole 155 jest za duże ryzyko...... każdy jest dorosły i decyduje sam pamiętajcie że przy jakiejkolwiek awari usłyszycie że winni jesteście wy sami,że auto stare itd.
Ja nie pisze takich rzeczy że komuś źle życzę i zazdroszczę itd tylko z własnych i nie tylko
moich doswiadczeń. Prawda jest taka ze padaja te silniki i tyle.
A teraz żeby nie było tak smutno...
Jak wiecie miałem doładowane M3 e46 ess cfr550 w ktorym po 6tys silnik został uszkodzony auto zawiozłem do Adama SPORTMILE wymienił silnik coś tam zmienili w sofcie auto było troszkę słabsze 470 koni bodajże wyszło ( poprzedni wynik 495km) autem pojezdziłem z Bartem Stolarskim było ok. Mimo wielu opinii o padajacych silnikach w m3 e46 naprawdę było głośno o tym problemie znam kilka osób co z 2-3 silniki zmieniali po padały ..... A ja zrobiłem tym autem troszkę słabszym ze 100 tyś kilometrów w ciągu 6 lat zero awari. Wniosek hmmm
Albo miałem szczęście
Albo przekraczając pewną granicę co do mocy auto szybko pada. Wujekwalduś sk1 upalał nie miłosiernie 90 proc przebiegu zrobił na tym slabszym zestawie ale bylo malo i setap na sk2 i motorownia papa. Czasem mniej znaczy dobrze hehe powodzenia naprawde zycze ci takiej radości jaką miałem w e46 M3 z kompressorem.


8/ Dolina to mało powiedziane, słów braknie bo faktycznie jak niby można to określić ,,za mocnym dociskiem auta?'' Nie wiem co mam myśleć, w każdym razie już za późno bo kasa przelana i teraz to jedynie co mogę zrobić to wybrać się po kolanach do Lichenia w pielgrzymce błagalnej o przychylne wiatry co by i mi takich przygód nie przywiały :/
Ja wiem ,ze co by nie kto powiedział to i tak prawdopodobieństwo awarii jest spore - muszę się na to też ciut nastawić bo takie są uroki mocnych tuningów co będzie to będzie. Najwyżej w jak się motor wysra to w ramach pokuty wrócę do e90 330d (z depefem) :D na kilka lat , więc rachunek się wyrówna :D o! To jest jakieś wyjscie hehehe :rotfl: :rotfl:

No i chyba z tego co pamietam to Waldek mial sk2 a potem przerobił go na cs i dopiero padł ,czy nie tak było? Czyli potwierdza się to ,ze moce powyzej 620 koni to już meeeega ryzyko :/

Generalnie morał w tej straszliwie przerażającej (przynajmniej dla mnie) historii brzmi: Mniej znaczy więcej :hyhy: i być może będzie tak jak Waldek z Hubertem mówią i mi na samym sk2 nic nie grozi. Z drugiej strony to ,że nikt nie słyszał o awarii na sk2 to wcale nie znaczy , ze takowe nie miały miejsca. Ten ze Szczecina twierdzi ,ze bezpieczne to jest 500 koni max :zdegustowany:

BanDai duzo przesadziłeś z tymi wyliczeniami , ok powiem Wam ale to tajemnica :oczami: z przesyłką + kosztem przewalutowania (mój bank policzył mi euro po 4,5) z softem Vmax, sprzęgłem, kablem, rurą dolotową zapłacilem 25125zł więc doliczając koszt panewek 1900zł i zakładając znowu optymistycznie ,ze sam to założę (nie wiem ile wyjdzie robocizna za wymianę panewek bo tego samemu nie tykam ) to moze 30 tys starczy :D
Wyprostować też trzeba jedno bo słupka w razie awarii wymieniać nie trzeba. Auto straciło kompresje na jednym tłoku ,ale z tego co czytałem to Pako jakoś wrócił do domu, a silnik tak samo jak u Waldka odratowano, więc te koszta naprawy jakie podałeś BanDai trzeba ostro zredukować - nie taki straszny diabeł jak go malujesz :oczami:

JeD ,a czy jest sens zakładać taki kompresor? Moim zdaniem jest i to jak cholera. Nigdy nie miałem okazji jechać autem z taką mocą, a zapewne jest to przeżycie warte każdego grosika

A tu wkleję Wam mój post z początku tego tematu dokładnie strona 9

alduwiel napisał(a):
Coś pięknego :12: ten sk2 to chyba jednak najmniejsze ryzyko dające najwiekszą radochę :hyhy:


hahahha jeszcze los mi sprzyja- patrzcie to


Obrazek

jaka promocja akurat na sk1


Jak widać już w tedy była jakaś obniżna, a teraz?
Za ten sam zestaw 2999 euro :przestraszony: ceny wszystkich zestawów spadły i to gruuubo .... znak od boga ? :hyhy:

Obrazek


Ostatnio edytowano 21 maja 2019, 21:49 przez Alduwiel, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3
PostNapisane: 21 maja 2019, 21:21 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 593
Lokalizacja: Warszawa
Moim zdaniem bez sensu takie dywagowanie czy sie coś zesra,czy nie. Zakładać,jeździć!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3
PostNapisane: 21 maja 2019, 22:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1535
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
https://www.facebook.com/16046879497931 ... /?sfnsn=mo

Takie M4 bez awaryjnie robi przeciąg z sk2 sk2cs sk3 :) mega te auta są podatne na modyfikacje ;);) oj już nie mogę spać po głowie znowu głupoty ......hehe. Pisze wlasnie z kolesiem z MHD .....HEHE


Tu masz realny czas na sk2
Obrazek

Powtarzalnie pewnie okolice 8-8.5 wszystko zależy od temp pomiaru... czy to super wynik dla mnie nie..... takie nowe X5M po mapie będzie cieżko objechać ,ja się o tym przekonałem.....

Oczywiście jak dobrze to zamontujesz byle mała nieszczelność i 9 będzie robić .....Zostaw auto komuś kto ma duże doświadczenie w tym . Jedź do Huberta to koszt naprawdę malutki A jakość montażu super!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3
PostNapisane: 22 maja 2019, 06:17 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1368
taki golf robi przeciąg z takiego M4:
https://www.youtube.com/watch?v=yR4zBRnjq1I

nie wiem co ma wnosic Twoj post :D jesli chcesz udowodnic ze m4 jest szybszym autem niz e92 to generalnie 100% komentujących tutaj juz to wie ;)

ja jeszcze pamiętam swojego czasu jak np: miałem sk1 i dostałem kiedyś update softu to auto lepiej jechało dopiero po jakims czasie, najpierw mialem czasy rzędu 8.4-8.1s i nie dało się lepiej, po paruset km było juz 7.5-7.8s i to wsio dalej na sk1.

Pierwszy pomiar po instalacji sk1 to miałem 9.3 a potem 8.9 (i sie cieszylem jak dziecko ze bylo szybsze niz M6 E63 ktore wtedy wykrecilo 9.2) i te czasy byly w jakis chlodniejszych temperaturach dodatkowo okolice 10 stopni i mniej, ale wtedy to nie mialo znaczenia.

na sk2, pierwszy pomiar jak wracałem z montazu (kazali 500km jezdzic spokojnie ale nie wytrzymalem:D) to zrobilem 6.8s 100-200

Alduwiel jak juz kasa przelana to elegancko, jak sam nie boisz sie montazu to czemu nie, mozesz dla ludzi zrobic taka dokumentacje video z montazu, wymiany panewek itp, to napewno bedzie mialo duza ogladalnosc.

Pozdro :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3
PostNapisane: 22 maja 2019, 07:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 44
Moje BMW: M3e92 G-power Sk3rr
Kod silnika: s65b40
Garaż: Raptowny M-Performance
Pako poczytaj sobie post na m forum jak mając m3 e92 hejtowałeś m4 a tera robisz to na odwrót .Co do czasów chętnie ustawie się takim sk2s które robi niby 8s 100-200 i sprawdzimy jaki wiatrak robi z niego m4.Czy to super czasy zależy dla kogo ale jak taka seria robi 11s 100-200 a potem po kompresorze klepie poniżej 8s dla sk2 to jest przepaść nie oszukujmy się. Pisze wyraźnie jakie czasu uzyskuje,Twoje pomiary zawsze były sporo gorsze od tych u mnie i co się okazało że nie potrafisz tego zmierzyć i na sk2cs auto robiło 7,4 100-200 co po moich pomiarach było sekundę lepiej i co się okazało że walisz 100-200 nie zmieniając na 5 bieg tylko na 4 biegu do odcinki przy czym 4 bieg nie dochodzi do 200 km/h i pisałeś jakie to auto słabe i nie ma mocy ,po analizie wykresu pomiarów z draggy napisałem jak masz pojechać i zrobiłeś 6,4 100-200 i wtedy było już super co dziwne w aucie nic się nie zmieniło oprócz cyferek w pomiarze :szok: Czy masz zastrzeżenia do montażu ? Dziękuję Ci też za dobrą reklamę wiedziałem że zawsze będziesz pomocny i mogę na Ciebie liczyć :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3
PostNapisane: 22 maja 2019, 07:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1535
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Widzę że masz ciśnienie na cyferki :) zluzuj.... piszesz o sk2s ja pisze o sk2 .... Nie wiem jak jeździ sk2s ... Niech M4 będzie słabsze no i co z tego? ale jest znacznie elastyczniejsze i to powoduje że przyjemnie się jeździ proste?
Jest tu osoba na forum co miała właśnie również sk2 nowy i też czasy podobne okolice 8s 8.5 100-200.... Twoje słowa są jednoznaczne sk2 słabiej jeździ A ja nakręcony na 6 tki zdecydowałem się na sk2 cs i historię dalszą znasz....
Daj już spokój mnie już nie zależy ja tylko pisze prawdę o nakrecaniu innych głupimi czasami......m3 e92 po kompresorze jest wiadomo że szybsze od serii ;)

M4 robi średnio 7.5 100-200 best 6.7 w nocy temp 5 stopni ja nie nakrecam pisze tylko jak jest.
Wstydzisz się tego co wrzucasz na fb?
Taraz będzie głupia gadka że auto po 5tyś zaczyna robić 1s lepiej haha dajcie spokój;)
Adviel będzie szybko ale nie nakręcaj się na czasy .......

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 22 maja 2019, 09:36 przez pako25, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3
PostNapisane: 22 maja 2019, 09:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Nakładem znacznie mniejszym niż kompresor w E92 robi się z M4 to...Poziom nie osiągalny w zasadzie...Co nie ulega wątpliwości ze po kompresorze będzie dużo dużo szybciej więc zakladaj i tyle...Co będzie to będzie ;) https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 6&sfnsn=mo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3
PostNapisane: 22 maja 2019, 10:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Zasadniczo to za pół ceny auta z silnikiem przerobionym z cywilnego ze wspomaganym pierdzącym wydechem dźwiękiem z głośników mamy szybsze M3 z wysokoobrotowym fajnie brzmiącym V8 pod maską bez turbolaga. Nie oszukujmy się, takie są fakty.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3
PostNapisane: 22 maja 2019, 10:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1535
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
jiGsaw napisał(a):
Zasadniczo to za pół ceny auta z silnikiem przerobionym z cywilnego ze wspomaganym pierdzącym wydechem dźwiękiem z głośników mamy szybsze M3 z wysokoobrotowym fajnie brzmiącym V8 pod maską bez turbolaga. Nie oszukujmy się, takie są fakty.



Masz w 100 proc rację... można powiedzieć to samo o 95 proc nowych aut takie czasy :(

Dlatego pierwszy mod to downpipe program wydech wszystkie ustawienia wgrałem z wersji GTS ( skrzynia dyfer uklad kierownicy)dezaktywacja wspomagacza dźwięku w glosnikach :) jest nie porownywalnie lepiej ale dźwięku samego silnika s65 nie da się zrobić hehehe

Najtańsze M4 kosztuje mniej niż e92 m3 z ostatnich lat produkcji. Więc gdzie te 50proc?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3
PostNapisane: 22 maja 2019, 14:48 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
pako25 napisał(a):
https://www.facebook.com/1604687949793196/posts/2323530647908919/?sfnsn=mo

Takie M4 bez awaryjnie robi przeciąg z sk2 sk2cs sk3 :) mega te auta są podatne na modyfikacje ;);) oj już nie mogę spać po głowie znowu głupoty ......hehe. Pisze wlasnie z kolesiem z MHD .....HEHE


Tu masz realny czas na sk2
Obrazek



Pomiary Raptownego moim zdaniem mają sens bo te besty z tablicy Waldka to faktycznie kiepski odnośnik. Z drugiej strony ja Waldka rozumiem, bo niby co miał tam wpisywać? Tak ,aby to miało sens np z pomiarami jakiejś wiary z usa? Gdzie wszyscy walą pomiary z górki byle najlepszy czas pokazać? No i te pomiary mhd też mogą być naciągane. Już sam wiatr i jego natężenie oraz kierunek może wiele zmienić, a oczywistym jest ,ze podają do publiki besta bo tym klienta chcą przyciągnąć. Zrobisz moda Poko, wyjdzie Ci 6,5 sekundy i znowu będzie wkuty , ze mhd teraz gra w ciula :), a mi osobiście takie czasy jakie uzyskał ten sk2 starczą i to bardzo 7,6s ? To źle?
Druga sprawa pamietaj ,ze mniej tzn więcej - żeby nie było ,ze i tę swoją jednostkę na tamten świat wyślesz. To jest nowa jednostka nie tak przetestowana jak starsze, a które zwykle jakieś bolączki miały (jak to silniki M) a ludzie się tak jak ktoś wczesniej zauważył nie chwalą czymś takim , jedynie sukcesami. Mały już coś tam wywęszył ,ze np wał się krzywi itp. O rozpadających się motorach w s65 i s85 głośno zrobiło się gdzieś dopiero 5-7 lat temu czyli dopiero około po 10 latach od premiery, a 600 koni z 3,0 w r6 to już chyba mocno wyzylowany silnik. Mówiłeś ze po instalacji gpowera znacząco spada żywotność - to oczywiste, ale chyba zdajesz sobie sprawę, ze takie 600 koni w 3,0 zajedzie się jeszcze szybciej?

wujekwaldus napisał(a):

Alduwiel jak juz kasa przelana to elegancko, jak sam nie boisz sie montazu to czemu nie, mozesz dla ludzi zrobic taka dokumentacje video z montazu, wymiany panewek itp, to napewno bedzie mialo duza ogladalnosc.

Pozdro :)

Bać to ja się wcale nie boję, natomiast ,zeby było co nagrywać to chyba trzeba mieć jakieś pojęcie o tym, a ja będę przecierał nieznane szlaki tak , więc bym musiał to wpierw założyć - obczaić temat. Wykręcić i znowu zakładać tym razem już robiąc video relację bo inaczej to śmiech na sali może wyjść :D Łeee tam, dam radę coś czuję, a zrobię to dla przyjemności :cool:

A tu kompletna fotorelacja uszkodzeń mojego złoma za 80tys :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Tu jest lekkie wgniecenie na drzwiach- nie wiem czy widać, pewnie bojlarz sobie by z tym poradził.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Generalnie kilka miejsc załatwiłem 160 barowym karcherem (tam gdzie klar się łuszczy :oczami: , ale odpryski były tam w momencie kupna) Mi tam to nie przeszkadza bo auto jest i tak do trzaskania na co dzień. Mechaniczne jest tip top ,a o to chyba chodzi najbardziej co? Moze Raptowny by coś tam jeszcze znalazł , ale to na bank nic poważnego. Zresztą już sam pomiar mocy świadczy o kondycji silnika, a sprzęgło, dwumas i przeniesienie napędu chodzi idealnie. Maglownica jak i cały silnik suchutki :hyhy:


Ostatnio edytowano 22 maja 2019, 15:34 przez Alduwiel, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4701 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 236  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL