Cześć,
Mam problem z uruchomieniem silnika m62b44tu, ale tylko wtedy gdy po rozgrzaniu postoi od 15min do nawet kilku godzin.
Samochód może stać tydzień, podchodzę odpala zawsze od strzała. Po rozgrzaniu i zostawieniu na jakis czas kreci bardzo dlugo i lapie nie na wszystkie garki. Dopiero po chwili odpala na wszystkie i wszystko jest ok. Moge zgasić i za pare minut odpalić jest ok.
Wyminiłem:
-pompe paliwa
-regulator ciśnienia
-listwe wtryskową
Silnik po remoncie. Zrobione glowice, rozrzad, wszystkie nowe uszczelki itp
Objaw jest taki jakby brakowało paliwa na rozruch. Gdy silnik jest zimny slychać pompke jak dobija, pozniej po rozgrzaniu juz nie dobije na zaplonie tak ma byc?
Podejrzewam jakiś czujnik. Położenia wałków kiedyś podmieniłem na nowe i to samo. Błędów nie ma na kompie jedynie cos odnosnie grzalki termostatu bo zostal wymieniony na ten z 740d
Po wysterowaniu komputerem pompki paliwa auto odpala. Czy czujnik temp płynu na wplyw na np dobijanie cisnienia pompka paliwa ?
Przy podlaczonym kompie diagnostycznym podczas krecenia na cieplym ( wtedy kiedy nie chce odpalic) obroty walu pokazuje normalnie, nic nie zanika itp wiec czujnik polozenia walu bym odrzucil.
Pomozcie ludziska bo oci*ieje z tym problemem, który trwa juz pare miechów
Jak ktoś ogarnia te silniki to prosze o pomoc. Pozdrawiam
