BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 15:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4701 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 236  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 10 sierpnia 2019, 18:56 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8595
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Wllasnie juz mam info. Mial wpierw stare sk2 ktore w tedy mialo 600 koni i na tym zestawie 2 lata upalał -30 tys zrobione bylo i wszystko cacy chodziło. Problemy się robią na sk2 cs czyli 640 koni i walsnie jemu po wymianie na sk2cs padl tlok po 8 tys km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 10 sierpnia 2019, 18:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 685
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: CLS63 AMG
Zła masz informację bo miał sk1 poniżej 500koni te 30tys km.
Można tutaj poczytać https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic ... &start=345


Ostatnio edytowano 10 sierpnia 2019, 19:03 przez Patryk w-wa, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 10 sierpnia 2019, 19:03 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8595
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
To moze mi tu ktos zle powiedział :) ale czasy by sie nie zgadzaly bo Waldek swoją robił niskie 7s ( widac na tablicy pomiarow) a gpower sk2cs dopiero robi niskie 7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 10 sierpnia 2019, 19:06 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 685
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: CLS63 AMG
Wkleiłem wyżej linka możesz poczytać sam wujekwaldek napisał że 30tys km zrobił na sk1.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 10 sierpnia 2019, 19:23 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8595
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Faktycznie :) ale slabe bylo te jego m3 466 koni na sk1 i robilo mega jak na te moc 7.5 s? Cos tu nie gra...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 10 sierpnia 2019, 19:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 350
Moje BMW: G20
Kod silnika: B48
Waldka emki nikt nie potrafił shamować z tego co pamietam i na wykresach były bzdury nieadekwatne do czasów.
Silnik padł podczas długiej jazdy z prędkością coś koło 300+ przez brak zegara EGT.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 10 sierpnia 2019, 19:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1535
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Wujekwalduś mam rozumieć że moje byłe m3 e92 było złomem z USA I ja jestem debilem że upalałem na zimnym itd że mi tak szybko motor padł??

Panowie auto wujkawaldusia na początku miało sk1 poniżej 500 koni raptem 70-80 km więcej niż seria w sumie na sk1 zrobił okolice 30tyś
Potem zrobił na sk2 polatał 10 tyś i padł motor jak się wyraził odpowiednio traktowane... . MNIE TAKIE WYPOWIEDZI BAWIĄ wiadomo że nontując doładowanie do M3 do sklepu osiedlowego po bułki się nie lata :) To że nie każdy ma zajawke na pomiary RL non stop, nie znaczy ze nie jeździ ostro i na 100 proc możliwości takiego auta.....więc 10 tyś i z tego pewnie powiedzmy 50 proc mocnych pojeżdzawek jest śmiesznym wynikiem I NIE MA CZYM SIĘ CHWALIĆ PANIE WUJKUWALDUSIU S E R I O ;);)
Grzegorz powiem ci tak po pierwszej awari zawsze zostaje gdzies z tyłu głowy pytanie Czy po naprawie szybciej czy pozniej padnie kolejny raz motor.... Co do zakucia hmmm Hubert zakuł swoje i nie jeździ i widocznie nie ma sił żeby to naprawić bo wie że to kwestia czasu kiedy kolejna awaria będzie. Ta czerwona M3 co miała z 3 motory w końcu właściciel poszedł po rozum do głowy i sprzedał auto.....niech ktoś inny się martwi bo na 100 proc padnie motor.....Może nawet już padł..............? No z drugiej strony ma turbo s w prosiaku podrobione na 750 bezawayjnych koni wiec na takie M3 ktore sprawia tyle klopotow nawet bym nie popatrzył ;) . Ja przed montażem słyszałem tylko o 1 przypadku właśnie u wujkawaldusia padnietego motoru widocznie nie chciałem wiedzieć więcej byłem napalony jak dziecko na G-powera .Tak jak Ty Grześ nie dałem sobie nic powiedzieć mądrzyłem się itd Weryfikacja przyszła po usterce,owszem mogłem naprawiać kuć itd. Przed podjęciem decyzji co robić dalej ,zacząłem drążyć temat awaryjności.....dość dużo osób same mi pisały odpuść szkoda czasu nerwów i kasy ..... Poznałem wielu uzytkownikow m3 G-power którzy z oczywistych względów nie chwalą się ich awariami bo potem ciężko sprzedać takiego trupa.....
Mogłem naprawiać wierzcie mi......Ale szkoda czasu nerwów i tego że i tak kolejny raz się to powtórzy ..... Nie mysl ze życze ci źle bo tak nie jest!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 10 sierpnia 2019, 20:30 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1368
debilny tekst o kasie Patryk. silniki f1 kosztuja po miliony euro a nie robia nawet 10 tys km. silnik w amg gt one ma wytrzymac 50 tys km a samo auto ma kosztowac milion euro netto . ta m6 miala polowe pomiarow i wyscigow co m3. te 80 tys to przebieg jakiego nigdy w zyciu zadnym autem nie zrobisz :) ja mialem 3 przejscia. z sk1 na sk2 a potem na sk2cs. no ale okej. zadnym g powerem nigdy nie jezdziles ale zdanie swoje miec mozesz. :) pako i pare innych osob tu w temacie mialo g powery i chociaz zdanie pako jest inne niz moje to jego zdanie chociaz szanuje bo jest czyms poparte a nie jakims zaslyszanym urban legend :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 10 sierpnia 2019, 20:39 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Przyznam że ciekawy ten temat jest, fajnych rzeczy się dowiedziałem. Nie mam kompresora, nie znam się, nie planuję (niespecjalnie jest do czego), ale fajnie się czyta :D

Chyba jedna z ciekawszych historii i projektów na tym forum.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 10 sierpnia 2019, 20:42 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8595
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
No Panowie co tu duzo gdybac? Okaze się w praniu :) jak się wysra to zakuje i zrobię przerobkę na sk2cs - będzie bezawaryjnie i szybko jak ch*j ;)

Mi się wydaje , ze Waldek mowil mi, ze u niego nie bylo problemow jak mial mniejsza moc ,a dopiero byla lipa na tej wiekszej mocy i to samo bylo u Ciebie Artur. Moze mial sk1 , ale skoro sk1 robilo mu 7.5s a sk2 6.8 to znaczy ,ze cos z tymi mocami faktycznie bylo nie tak, bo 7.5 s to odpowiednik wlasnie nowego sk2 i tak Waldek wlasnie mowil , ze na tym setupie na 100% będzie dobrze. Czyli moj nowy zestaw gpowera ktory wlasnie robi 7.6-7.5 s powinien być bezpieczny. A nawet jesli to zycie się na peknietym tloku nie konczy. To tylko szansa , aby zaczac jeszcze raz, tylko lepiej niz poprzednio ;)

Edit O! Widzę , ze Waldek zdazyl odpisac gdy ja tworzylem tego posta. Tak więc jednak awarie są na sk2cs a sk2 bedzie dzialał :) plus metanol to juz na 100% bedzie bezawaryjnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 10 sierpnia 2019, 20:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 685
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: CLS63 AMG
Dokładnie i nie rozumiem jak człowiek z takim doświadczeniem jak wujekwaldus może pisać takie bzdury i wprowadzać ludzi w błąd skoro jego M3 wytrzymało 8-10 tys na sk2. Urban legend hahahhaha co Ty wogole piszesz? Sam napisałeś że zrobiłeś 30tys na sk1 moc poniżej 500koni więc żadne obciążenie to ile wytrzymał silnik na sk2? Napisałeś 40tys co jest nie prawdą więc wprowadzasz w błąd.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 10 sierpnia 2019, 21:03 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8595
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Napisal, ze awaria była na sk2cs :/ a nie na sk2


Ostatnio edytowano 10 sierpnia 2019, 21:04 przez Alduwiel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 10 sierpnia 2019, 21:03 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1368
napisalem 40 tys na KOMPRESORACH. a nie na sk2cs.
wklej mi prosze gdzie napisalem ze zrobilem 40 tys na sk2cs. poczekam na taki post :) m3 z moca ponizej 500 koni. no tak. na sk1 na jednej hamowni wyszlo 444 a na drugiej 465 chyba. a czas 7.5s 100-200. mialem konie mocniejsze niz w 328i :)
duzo wlasnie niestety urban legendow bierze sie z tego ze ludzie nie umieja czytac. albo czytac ze zrozumieniem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 10 sierpnia 2019, 21:07 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 685
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: CLS63 AMG
Jest rozmowa o mocy ok 600 koni. Nie napisałeś że zrobiłeś 30tys z minimalnie podniesioną mocą tylko że zrobiłeś 40 na kompresorach masz rację ale nie napisałeś też że po tych 40 padł silnik czyli wprowadzasz ludzi w błąd. Trzeba było napisać konkretnie zrobiłem 30 tys z mocą 470 koni po podniesieniu mocy w okolice powiedzmy 600 koni silnik zrobił 8 tys i padł. Może pisz konkretnie to i ludzie będą czytać to ze zrozumieniem ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 10 sierpnia 2019, 21:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1535
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
WujekWaluś Nie miał sk2cs tylko sk2 jak co.
Nie zmienia to faktu że 80proc przebiegu zrobił na sk1. ;) Ale jego M było wyjątkowe hahahahha bardzo szybkie i z dużym przebiegiem jak na G-powera Strach pomyśleć o innych hihi i pozd

W zasadzie jeżdżąc ogólnie 50tyś na modyfikacjach z tego 95proc np na stage1 A 5 proc na stage 3++ można powiedzieć że silnik s55 jest super wytrzymały bo zrobił 50 tyś A finalnie zrobił 500 kilometrow przy 890koniach i padł a ludzie potem mysla ze 50tyś zrobione na 890koniach hahaha i mity powstają .... dotyczy się to samo czasów tzw best robiąc setki pomiarów wybiera się najlepszy i kolejne mity powstają itd itd A potem po modach przychodzi zdziwienie , miało jeździć lepiej dłużej bez awaryjnie kurde no .....haha ja miałem to samo haha tyle że tego nie ukrywam tylko pisze jak jest A potem piszecie że żal mi dupe ściska hihi NIE NIE ŚCISKA MAM NA TO WYJ......HEHE

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 10 sierpnia 2019, 21:46 przez pako25, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 10 sierpnia 2019, 21:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Co 10tyś km to się wymienia olej a na G power silnik i to jest ok? ;) M3 e92 to stare auto nie jeżdżą tym szejkowie z Dubaju żeby przy każdym oleju zmieniać motor.
C63 amg zrobiłem w rok prawie 40tyś km praktycznie na max i setki pomiarów auto w sumie miało 165tyś a znajomy ma w takim 300tyś to są przebiegi. Nie każdy jeździ do biedronki i z powrotem. Auta typu M6 czy M5 to duże limuzyny w De robią po 30-40tyś rocznie więc 200tyś ma po 5 latach i pewnie koniec drugiego silnika bzdura.
Od lat mam M3 ostatnio AMG wszystkimi tymi autami jeżdżę codziennie dużo. Robie średnio 40tyś rocznie wcześniej nawet po 60 więc przy g power musiał bym co kwartał zmieniać silnik ;)
Chłopaki od nas seriwsują Mki na bieżąco i te które miały mocne g powery wszystkie padły 3 czy 4 sztuki. Nawet reanimowali byłe Pako M3 dla Kosiego to od razu dostał wytyczne żeby wywalić ten zestaw bo szkoda nowego silnika a to ich staly klient. Alduwiel nie masz doświadczenia ani z M3 ani z G power i nie powinieneś się wypowiadać o trwałości itd co Ty tym autem zrobileś 2-3tyś? Jesteś szczery chłopak ale za bardzo się nakręcasz i pleciesz. Ochłoń i popatrz na to obiektywnie. Jak chcesz żeby auto jeździło to zostaw samo SK2 może będzie chodzić przy twoim szczęściu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 10 sierpnia 2019, 21:26 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8595
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
No i tak zrobię , zostawię samo sk2 plus zapodam metanol dla zwiekszenia bezpieczeństwa. Jak się silnik wysra to go zakuję i problem się rozwiąze :)

Ps m3 zrobilem juz 9 tys km. Tak wiec jakies tam te przebiegi mi się nabijają -zobaczymy jak z gpowerem :) ale co nas nie zabije to nas wzmocni ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 10 sierpnia 2019, 21:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1535
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Jak ci padnie silnik to auto sprzedaż i kupisz jakiegoś mocnego 4x4 ;) bo w tedy jak ci się podda silnik w M3 namacalnie zdasz sobie sprawę że kolejny również się podda,dziwnie się będzie jeździć autem w którym za każdym razem przy mocniejszym upalaniu nie wiesz czy dojedziesz do domu M czy na lawecie.....Nie kombinuj jak ci mądrze mały pisze SERIO nikt nie chce źle dla Ciebie

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 10 sierpnia 2019, 21:36 przez pako25, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 10 sierpnia 2019, 21:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 685
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: CLS63 AMG
O to właśnie chodzi żeby chłopakowi doradzić i pisać jak jest po co pisać bzdury, chyba tylko po to żeby stracił 30tys na kolejny silnik. W M3 E92 nie ma co szaleć z mocą i tyle.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 10 sierpnia 2019, 21:46 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1368
mialem sk2cs. awaria byla na sk2cs.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4701 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 236  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL