BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 11 maja 2025, 06:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4703 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 236  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 7 września 2019, 15:39 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 33
Posty: 2221
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
KrisC napisał(a):
wracając do oktanów to więcej = lepiej, zawsze i w każdym aucie benzynowym.


Pod warunkiem że tak jest wystrojone auto.
Jak do auta co ma latać na 95 wlejesz 98 czy 100 to wyniki mogą być zaskakujące. Testowane akurat na motocyklu, ale wynik był jasny. Lejemy to co powinno być


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 7 września 2019, 15:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1239
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X4M LCI Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było X3M, 140ix, 340i, 335is, 335d, 525d
alduwiel napisał(a):
W 3 osoby pierwszy pomiar dał 8,8, ale brakuje rury dolotowej , więc możne dlatego


Obrazekclosest woodforest bank


to ja tylko dodam że lepiej zrób pomiar normalny autoryzowanym RL co byś się nie rozczarował bo ta apka może i na niektórych tel działa w miare ok ale u mnie totalne głupoty wychodzą :rotfl:
zainstalowałem sobie wczoraj mówie a sprawdze sobie skoro tak na forum ją chwalą 3 pomiary z 60 but w podłoge i ogień

dla przypomnienia pomiar z marca RL to było 8,7 a tu 6,3 7,6 7,9 ;) kto wie czy jakbym sie bardziej przyłożył to i 5 z przodu by sie pokazała
a, no i te górki też podaje z doopy, za każdym razem jechałem mniejwięcej na równym wizualnie terenie a tu pokazuje raz góre 4metry a raz 11 hehe total durnoty...a nawet jesli byłaby ta góra 11metrów to zrobiłbym czas 6,3 ? watpie ,może niskie 8 z giewontu by wyszło ale więcej nie urwiesz
Aaa.. na dowód kiedyś 335d 390 koni mierzyłem na płaskim to było 11,2 a na takiej zaje..istej górce pod wawą 10,8 więc raptem 0,4s sie urywa...z górki nie ma szans urwać 2,5sekundy jak mi pokazało durnoty w tej apce :D

Ta apka jest do duupy i moje pomiary są tego przykłądem

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 7 września 2019, 16:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Vaporr napisał(a):
alduwiel napisał(a):
W 3 osoby pierwszy pomiar dał 8,8, ale brakuje rury dolotowej , więc możne dlatego


Obrazekclosest woodforest bank


to ja tylko dodam że lepiej zrób pomiar normalny autoryzowanym RL co byś się nie rozczarował bo ta apka może i na niektórych tel działa w miare ok ale u mnie totalne głupoty wychodzą :rotfl:
zainstalowałem sobie wczoraj mówie a sprawdze sobie skoro tak na forum ją chwalą 3 pomiary z 60 but w podłoge i ogień

dla przypomnienia pomiar z marca RL to było 8,7 a tu 6,3 7,6 7,9 ;) kto wie czy jakbym sie bardziej przyłożył to i 5 z przodu by sie pokazała
a, no i te górki też podaje z doopy, za każdym razem jechałem mniejwięcej na równym wizualnie terenie a tu pokazuje raz góre 4metry a raz 11 hehe total durnoty...a nawet jesli byłaby ta góra 11metrów to zrobiłbym czas 6,3 ? watpie ,może niskie 8 z giewontu by wyszło ale więcej nie urwiesz
Aaa.. na dowód kiedyś 335d 390 koni mierzyłem na płaskim to było 11,2 a na takiej zaje..istej górce pod wawą 10,8 więc raptem 0,4s sie urywa...z górki nie ma szans urwać 2,5sekundy jak mi pokazało durnoty w tej apce :D

Ta apka jest do duupy i moje pomiary są tego przykłądem

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Bo masz do kitu tel...Pewnie Huawei ja jak miałem huwaweia p10 to też bajki jakich mało pokazywało. Najlepiej chyba wychodzi na Samsungach...Sama aplikacja w sobie nie jest winna ,winne jest urządzenie GPS i tyle...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 7 września 2019, 16:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1239
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X4M LCI Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było X3M, 140ix, 340i, 335is, 335d, 525d
Tak ale jak ktos wrzuca pomiar RL to przynajmniej jest jakis punkt odniesienia
A jak wrzucisz czas z tej apki to i tak o kant dupy rozbic, zadna to informacja ... bo co jak mierzone samsungiem to git a jak huawei to kicha ? a LG czy Sony to co wtedy ? :)
Jeszcze zauważyłem że licznik w F30 mniej przekłamuje wzgledem GPS jak w e92
w e92 105 licznikowe to było 100 GPS a w f30 to jest 101-102 po liczniku


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 7 września 2019, 16:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Vaporr napisał(a):
Tak ale jak ktos wrzuca pomiar RL to przynajmniej jest jakis punkt odniesienia
A jak wrzucisz czas z tej apki to i tak o kant dupy rozbic, zadna to informacja ... bo co jak mierzone samsungiem to git a jak huawei to kicha ? a LG czy Sony to co wtedy ? :)
Jeszcze zauważyłem że licznik w F30 mniej przekłamuje wzgledem GPS jak w e92
w e92 105 licznikowe to było 100 GPS a w f30 to jest 101-102 po liczniku


Wystarczy zrobić 5 pomiarów w jednym miejscu...Jak raz ci wychodzi 7s A następnym razem 10s to wiadomo że bajki...Ale jak jest raz 8.4 drugi 8.7 trzeci 8.5 itd to wiadomo że wynik dość wiarygodny...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 7 września 2019, 16:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Vapor może masz zaprogramowany tak licznik bo to można kodować czy ma przekłamywać czy pokazywać prawdę oryginalnie masz 100 przy 105 a 200 przy 210.
Co do apki najgorzej działa na Huawei odejmuje czesto 1s.
Ja sprawdzałem RL z tą apką na samsungu S7 Edge i wyniki były bardzo bliskie są pomiary RL vs App w którymś moim temacie. Na s8 s9 s10 również działa dobrze granica błędu to 0.1-0.5s przeważnie różnice są 0.2-0.3s więc obraz mamy chociaż nie wiadomo czy błąd ma RL czy Apka bo jak porównamy RL z Draggy czy innymi urządzeniami to też są różnice. Dużo jest takich testów na YT.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 7 września 2019, 16:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1239
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X4M LCI Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było X3M, 140ix, 340i, 335is, 335d, 525d
no dobrze to niech będzie błąd 1s bo mierzyłem Huawei... no ale u mnie wyszło w tej apce 6,3 czyli 2,5s błędu i te 11 metrów spadku to tez bujda bo chyba wiem czy jechałem po prostym terenie czy z góry...11 metrów to przepaść której nie da się niezauważyć :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 7 września 2019, 16:43 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Vaporr napisał(a):
no dobrze to niech będzie błąd 1s bo mierzyłem Huawei.
I jeszcze szpiegujący w Europie Chińczycy dodali Cie do bazy danych!!! " Obserwowany obiekt zapierdziela "

:rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 7 września 2019, 16:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Vapor Huawei pokazuje ogólnie głupoty tym się nie ma co sugerować na samsungu spadki i górki też pokazuje ok.
Tu masz trzy pomiary pod rząd które robiłem ostatnio przy 32 stopniach i wszytsko blisko siebie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 7 września 2019, 17:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Dokładnie miałem P10 lite to były głupoty totalne raz 12s raz 15s cuda...teraz na A50 jest w miarę ok ,spadki może minimalnie oszukuje bo 2x w tym samym miejscu i pokazuje 1m różnicy ale ogólnie moim zdaniem działa dobrze...Najlepiej właśnie wykonać kilka pomiarów pod rząd jeśli są podobne to pewnie jest ok :) Co do RL to widziałem film jak jeżdżą z dwoma RL i draggy i każde urządzenie pokazuje minimalnie inne wartości..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 7 września 2019, 17:22 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 117
Moje BMW: Infi EX37
U mnie apka działa idealnie porównując ze stroną 'zepfers' pokazuje 6.4s 0-100 a moje pomiary wyszły raz 6.4s we dwóch, a później samemu 6.2s. Wydaje mi się też, że zależy to mocno od drogi np na jednej nowej drodze która dopiero powstała wychodziły jakieś dziwne cyfry. Mierzyłem też kolegi f10 530xd i wyszło 6.3 0-100 gdzie na 'zepfers' pokazuje 6s.
Dodam, że mierzone właśnie Huaweiem mate 20 lite.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 7 września 2019, 17:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 716
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
Vapor pogodził wszystkich, szybszy od Gpowera :super:

kai napisał(a):
KrisC napisał(a):
wracając do oktanów to więcej = lepiej, zawsze i w każdym aucie benzynowym.


Pod warunkiem że tak jest wystrojone auto.
Jak do auta co ma latać na 95 wlejesz 98 czy 100 to wyniki mogą być zaskakujące. Testowane akurat na motocyklu, ale wynik był jasny. Lejemy to co powinno być


Każde nowoczesne auto benzynowe bez ani jednego wyjątku. Więcej oktan to lepiej, a jak była moc podnoszona to każdy jeden sie liczy.

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 7 września 2019, 19:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 685
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: CLS63 AMG
U mnie na s9 plus aplikacja działa bardzo dobrze. Nigdy nie pokazała mi głupoty. Na Huawei była tragedia co pomiar to inny wynik.
Obrazek


Ostatnio edytowano 7 września 2019, 19:46 przez Patryk w-wa, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 7 września 2019, 19:17 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8606
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Ja tez mam samsunga i wydaje mi się ,ze dobrze mierzy. W tedy na NA jadąc do Zamościa robiłem pomiary i wychodziły niskie 10 tyle ze bylo 30 stopni


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 7 września 2019, 19:26 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Vaporr, telefon wiele zmienia. Optymalizacja samego oprogramowania, jakość samego odbiornika, Jak szybko łapie fixa. Nie ma co się oszukiwać telefony bliższe flagowcom będą wiarygodniejsze. Ale mimo wszystko... Najistotniejsze aby zmierzyć tym samym urządzeniem przed i po. Obraz sytuacji będzie, aby zauważyć postępy/straty.
Poza tym... Jak nie temat spalania, jak nie giepałery,. różne emcztery to kuźwa teraz będzie młyn bo wynik nie z rejslodzika. Masakra. Zawsze się ktoś musi doebać.. nudne to już jest.
KrisC napisał(a):
Każde nowoczesne auto benzynowe bez ani jednego wyjątku. Więcej oktan to lepiej, a jak była moc podnoszona to każdy jeden sie liczy.

Jakie to są nowoczesne auta? Pewnie nowe komputery mają bardziej zaawansowaną adaptację, no nie wiem. Chodzi o to jak to odbiera silnik. Czy aby na pewno setka zawsze poprawi osiągi kiedy ktoś korygował mape paliwka na 98? W takim wolnossącym każdy odchył w mieszance zawszę wymaga korekty. Wielu już tu zgodnie twierdziło modząc swoje auta "pisano" mape pod dane paliwo.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 7 września 2019, 19:33 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1174
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
KrisC napisał(a):
Każde nowoczesne auto benzynowe bez ani jednego wyjątku. Więcej oktan to lepiej, a jak była moc podnoszona to każdy jeden sie liczy.


KrisC a te dodatki do benzyny podnoszące liczbę oktanową o 3-4 też coś dają ?
Mam auto wystrojone pod 98 a jakbym zalał 100kę + jakiś CVL Turbo (+4okt.) to będzie odczuwalna różnica ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 7 września 2019, 20:17 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 909
Lokalizacja: Tczew
Ja ty czegoś nie rozumiem, milion stron o mierzeniu auta jakąś apką. Czy przy wydatkach 30 tysi na giepałera i 5 tysi na kierownicę z lampkami choinkowymi jest problemem położyć 2 tysiaki z kawałkiem na racelogic'a? Nawet na raty 0% dają. Zapraszam na Pomorze, użyczę Ci za darmo na ile będziesz chciał.

_________________
320d Touring - 227 KM i 545 Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 7 września 2019, 20:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 685
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: CLS63 AMG
A po co wydawać 2 tys jak można mieć za darmo w telefonie? +- 0.2s nikomu tutaj problemu nie robi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 7 września 2019, 20:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
To tak samo jak byś napisał, że 2cm na penisie nie robi różnicy. Lol.

Ludzie wnętrza wypierdalają, paliwo strzykawką odsysają, dywan suszą, płyn do spryskiwaczy wylewają, klimę wyłączają, nawiew, radio nie mówiąc już o szukaniu wieczoru z temperaturą bliska zero stopni i z wiatrem na plecy.

Czas ma być best, bo inaczej będzie jak w tej galerii. 8.8 gdzie przecież są ludzie co serią 9.1 klepią... ! kiepskie TE KOMPRESORY :D Grzesiek już sznurek kupił, testament pisze bo na spocie napisali, że 30kafli poszło jak krew w piach!

[cenzura] te pomiary telefonem, jak ktoś chce się sprawdzić to RL znajdzie. Ja nawet mam gtech 10mhz ale jak bym się miał chwalić (a nie chce tego robić :cwaniak: ) to wolałbym podjechać pożyczyć RL za 50zł i zrobić zdjęcie z niego. Taki jest klimat, RL opanował rynek i jest wyznacznikiem. Nawet tel z zewnetrznym GPS nie ma takiego prestiżu. No może poza draggy - szanuję bo on z góry kijowe pomiary oznacza jako fałszywe (z górki, z błędem gps).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 7 września 2019, 21:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1535
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
deejeys napisał(a):
To tak samo jak byś napisał, że 2cm na penisie nie robi różnicy. Lol.

Ludzie wnętrza wypierdalają, paliwo strzykawką odsysają, dywan suszą, płyn do spryskiwaczy wylewają, klimę wyłączają, nawiew, radio nie mówiąc już o szukaniu wieczoru z temperaturą bliska zero stopni i z wiatrem na plecy.

Czas ma być best, bo inaczej będzie jak w tej galerii. 8.8 gdzie przecież są ludzie co serią 9.1 klepią... ! kiepskie TE KOMPRESORY :D Grzesiek już sznurek kupił, testament pisze bo na spocie napisali, że 30kafli poszło jak krew w piach!

[cenzura] te pomiary telefonem, jak ktoś chce się sprawdzić to RL znajdzie. Ja nawet mam gtech 10mhz ale jak bym się miał chwalić (a nie chce tego robić :cwaniak: ) to wolałbym podjechać pożyczyć RL za 50zł i zrobić zdjęcie z niego. Taki jest klimat, RL opanował rynek i jest wyznacznikiem. Nawet tel z zewnetrznym GPS nie ma takiego prestiżu. No może poza draggy - szanuję bo on z góry kijowe pomiary oznacza jako fałszywe (z górki, z błędem gps).




:ok: w 100 proc zgadzam się z Tobą.
Ale te 8.8 było z trzema 100 kilowymi misiami i na pełnym baku przecież :) spokojnie Grześ ma wtyki w lotnictwie i już nie długo 6 jebn .......
Ten pomiar prawie 8s był z nieszczelnoscią i znawu na pełnym baku i ze spadem terenu więc STRACH pomyśleć co ta RAKIETA wykręci! Mam nadzieję że przy pomiarach przekraczasz 4000obrotów???

Mnie się wydaje że te nowe g-powery są papierowe. Na pewno uda Ci się w dogodnych warunkach strzelić może nawet niskie 7 ale średnio będziesz oscylował w tych 8s czy to dużo czy mało, dla jednych to rakieta dla innych nie. Byle tobie sprawia radość i satysfakcję z każdego pokonanego kilometra:)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4703 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 236  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL