BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 11 maja 2025, 06:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4703 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 236  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 7 września 2019, 21:26 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 685
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: CLS63 AMG
deejeys napisał(a):
To tak samo jak byś napisał, że 2cm na penisie nie robi różnicy. Lol.

Ludzie wnętrza wypierdalają, paliwo strzykawką odsysają, dywan suszą, płyn do spryskiwaczy wylewają, klimę wyłączają, nawiew, radio nie mówiąc już o szukaniu wieczoru z temperaturą bliska zero stopni i z wiatrem na plecy.

Czas ma być best, bo inaczej będzie jak w tej galerii. 8.8 gdzie przecież są ludzie co serią 9.1 klepią... ! kiepskie TE KOMPRESORY :D Grzesiek już sznurek kupił, testament pisze bo na spocie napisali, że 30kafli poszło jak krew w piach!

[cenzura] te pomiary telefonem, jak ktoś chce się sprawdzić to RL znajdzie. Ja nawet mam gtech 10mhz ale jak bym się miał chwalić (a nie chce tego robić :cwaniak: ) to wolałbym podjechać pożyczyć RL za 50zł i zrobić zdjęcie z niego. Taki jest klimat, RL opanował rynek i jest wyznacznikiem. Nawet tel z zewnetrznym GPS nie ma takiego prestiżu. No może poza draggy - szanuję bo on z góry kijowe pomiary oznacza jako fałszywe (z górki, z błędem gps).

Ja nie mówię że nie ma sensu robić pomiaru RL tylko że nie ma sensu kupować Rl dla kilku pomiarów. Kolega napisał że skoro wydał 30.tys na kompresor to powinien i rl kupić za 2 tys.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 7 września 2019, 21:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Besty to bzdura. Ja C63 amg miałem raz 7.7 i raz 7.9 na RL i co mam pisać że to auto robi takie czasy?
Standardowo wali 10 razy pod rząd 8.5s a w upał ponad 9s to mam pisać 7.7 bo raz się udało? Dla mnie to bzdura pisanie takich czasów.
Dlatego też 0.2s nie ma znaczenia a RL to nie technologia kosmiczna i też potrafi zaniżyć czas.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 7 września 2019, 21:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1535
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Dlatego Grześ czeka aż pogoda będzie dogodna z lekkiej górki żeby udowodnić że zrobi niskie 7!
Nie zmieni to nic że w normalny letni dzień będzie trzaskał niskie 8 ki. Pomiary w nocy mają duże znaczenie w bestach bo słońce dodatkowo nie rozgrzewa asfaltu. Tak samo nachylenie terenu itp
Ale temp asfaltu i nachylenie terenu ma najbardziej wpływ na pomiar. Ale na ten temat ma najwięcej do powiedzenia wujekwalduś on zrobił wiele pomiarów w różnych warunkach i różnych pojazdów;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 7 września 2019, 22:18 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8606
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Ja na nic nie czekam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 7 września 2019, 22:48 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1368
jak juz klocicie sie o pomiary to pamietajcie ze pomiary nad morzem beda lepsze niz gdzies na wyzynach. im nizej tym wieksze cisnienie i wiecej tlenu w powietrzu i lepsze spalanie. ogolnie jako wyznacznik pomiarow powinna byc trasa s79 w kierinku marynarskiej w 15stopniowa noc bez wiatru. w warunkach 160mnpm. wszystkie inne pomiary sa do kosza. ja autoryzuje pomiary. i jesli ja nie zautoryzowalem pomiaru to nadaje sie on do smietnika. ja jestem wyrocznia jesli chodzi i rl. draggy czy redrive.



niestety bez trollingu nowe gpowery sa slabsze niz stare. albo ja mialem mega dobre auto ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 7 września 2019, 23:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1535
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
:ok: czysty MATRIX :) mamy i wyrocznie na forum super :)
:cwaniak:
Chłopaki spotkamy się jutro na SCP na Muchowcu??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 7 września 2019, 23:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 685
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: CLS63 AMG
Bez znaczenia czy mierzymy aplikacją na telefon czy Rl ponieważ te czasy są tylko wyznacznikiem dla nas. Modyfikujemy samochód i widzimy że jedzie lepiej bo robi lepsze czasy nic więcej. Można postawić 2 samochody które robią 100-200 w 8s i wcale nie oznacza to że będą jechały tak samo na drodze. Tak samo z czasem 0-100 samochód który ma 5 s do 100 km/h może być na drodze szybszy od takiego który robi 0-100 w 4s.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 8 września 2019, 08:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 909
Lokalizacja: Tczew
Patryk w-wa napisał(a):
Ja nie mówię że nie ma sensu robić pomiaru RL tylko że nie ma sensu kupować Rl dla kilku pomiarów. Kolega napisał że skoro wydał 30.tys na kompresor to powinien i rl kupić za 2 tys.


A gdzie napisałem, że powinien? Po co spekulować, nie lepiej zrobić pomiary porządnym urządzeniem i uciąć wszelkie domysły? Nie rozumiem również, czemu auto nie było jeszcze na hamowni?

I nie opowiadaj bajek, że te czasy są dla nas, że nie ma znaczenia dziesiętna część sekundy. To jest rywalizacja, każdy chce być najlepszy, najszybszy. To tak jakbyś po meczu powiedział, że przegraliśmy, ale wynik się nie liczy, bo bardzo dobrze graliśmy. G.wno prawda, liczą się tylko bramki, nie ważne jak strzelone.

_________________
320d Touring - 227 KM i 545 Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 8 września 2019, 09:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Tylko że tutaj czas nie mówi Ci o tym kto jest szybszy więc to trochę jednak bzdura. Chyba że jest 8s vs 6s to wiadomo kto będzie szybszy ale jak różnicy jest np 0.5s to auto z gorszym czasem może być szybsze na drodze.


Ostatnio edytowano 8 września 2019, 10:13 przez --==Mały==--, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 8 września 2019, 09:43 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8606
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Te pomiary to o kant stołu rozbić :) mnie to nic a nic nie kręci


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 8 września 2019, 09:55 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 599
Moje BMW: F30 340Xi
Kod silnika: B58
Dragy kosztuje zaledwie 740zł, a mierzy świetnie. :) Alduwiel mógłby sobie dodawać swoje wyniki z pomiarów do "Leaderboard" :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 8 września 2019, 10:06 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 685
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: CLS63 AMG
grzeszak napisał(a):
Patryk w-wa napisał(a):
Ja nie mówię że nie ma sensu robić pomiaru RL tylko że nie ma sensu kupować Rl dla kilku pomiarów. Kolega napisał że skoro wydał 30.tys na kompresor to powinien i rl kupić za 2 tys.


A gdzie napisałem, że powinien? Po co spekulować, nie lepiej zrobić pomiary porządnym urządzeniem i uciąć wszelkie domysły? Nie rozumiem również, czemu auto nie było jeszcze na hamowni?

I nie opowiadaj bajek, że te czasy są dla nas, że nie ma znaczenia dziesiętna część sekundy. To jest rywalizacja, każdy chce być najlepszy, najszybszy. To tak jakbyś po meczu powiedział, że przegraliśmy, ale wynik się nie liczy, bo bardzo dobrze graliśmy. G.wno prawda, liczą się tylko bramki, nie ważne jak strzelone.


Rozumiem że wyznacznikiem jest dla Ciebie ta dziesiętna sekundy na Rl a nie to kto na drodze będzie szybszy? Już pisałem że czas na Rl nie do końca przekłada się na drogę. Więc skoro dla Ciebie ważniejszy jest rl niż to który samochód jest szybszy to ok.
I tak jak pisałem dziesiętna część sekundy nie ma znaczenia najmniejszego ponieważ nigdy nie ma 2 takich samych pomiarów i idealnie takich samych warunków.
Co do porównania meczu to trochę odwrotnie to porównałeś :hyhy: według Twoich teorii właśnie nie ważne że przegrałeś na drodze ważne że masz dobry czas na Rl.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 8 września 2019, 12:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Patryk w-wa napisał(a):
Ja nie mówię że nie ma sensu robić pomiaru RL tylko że nie ma sensu kupować Rl dla kilku pomiarów. Kolega napisał że skoro wydał 30.tys na kompresor to powinien i rl kupić za 2 tys.

Napisałeś:
Patryk w-wa napisał(a):
+- 0.2s nikomu tutaj problemu nie robi.

I tego dotyczył mój tekst generalnie.
--==Mały==-- napisał(a):
Besty to bzdura. Ja C63 amg miałem raz 7.7 i raz 7.9 na RL i co mam pisać że to auto robi takie czasy?
Standardowo wali 10 razy pod rząd 8.5s a w upał ponad 9s to mam pisać 7.7 bo raz się udało? Dla mnie to bzdura pisanie takich czasów.
Dlatego też 0.2s nie ma znaczenia a RL to nie technologia kosmiczna i też potrafi zaniżyć czas.

7.7 a 9.0 to strasznie duża rozbieżność jeśli były te same warunki. Dla przykładu E92 M3+ N/a zimą w naprawdę fajnych warunkach robi 9.2 (kilka przejazdów bez jakiś wielkich rozbieżności) a latem 9.8 i to dość normalne według mnie. W przypadku diesli/turbo doładowanych aut może różnica być większa względem temperatury... Wydaje mi się, że z racji dużych różnic w tej aplikacji w które bardzo wierzysz przesadzasz w ocenie pozostałych. Rekord to rekord, sportowcy też się nimi chwalą, tak jak i zresztą cały świat. Każdy chce być the best.

Patryk w-wa napisał(a):
Bez znaczenia czy mierzymy aplikacją na telefon czy Rl ponieważ te czasy są tylko wyznacznikiem dla nas. Modyfikujemy samochód i widzimy że jedzie lepiej bo robi lepsze czasy nic więcej. Można postawić 2 samochody które robią 100-200 w 8s i wcale nie oznacza to że będą jechały tak samo na drodze. Tak samo z czasem 0-100 samochód który ma 5 s do 100 km/h może być na drodze szybszy od takiego który robi 0-100 w 4s.

Bez znaczenia do czasu publikacji ich w Internecie. I jeżeli chcemy się do tych czasów względem modyfikacji odnosić to według mnie należało by były poprawne ;)
grzeszak napisał(a):
To tak jakbyś po meczu powiedział, że przegraliśmy, ale wynik się nie liczy, bo bardzo dobrze graliśmy. G.wno prawda, liczą się tylko bramki, nie ważne jak strzelone.

True.
Patryk w-wa napisał(a):
Rozumiem że wyznacznikiem jest dla Ciebie ta dziesiętna sekundy na Rl a nie to kto na drodze będzie szybszy? Już pisałem że czas na Rl nie do końca przekłada się na drogę. Więc skoro dla Ciebie ważniejszy jest rl niż to który samochód jest szybszy to ok.
I tak jak pisałem dziesiętna część sekundy nie ma znaczenia najmniejszego ponieważ nigdy nie ma 2 takich samych pomiarów i idealnie takich samych warunków.
Co do porównania meczu to trochę odwrotnie to porównałeś według Twoich teorii właśnie nie ważne że przegrałeś na drodze ważne że masz dobry czas na Rl.

Na jakiej drodze? Jak tu mało które auta się potrafią spotkać oko w oko? Na forum liczy się wykres i czas. To są bramki, gole!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 8 września 2019, 12:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 685
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: CLS63 AMG
deejeys napisał(a):
Patryk w-wa napisał(a):
Ja nie mówię że nie ma sensu robić pomiaru RL tylko że nie ma sensu kupować Rl dla kilku pomiarów. Kolega napisał że skoro wydał 30.tys na kompresor to powinien i rl kupić za 2 tys.

Napisałeś:
Patryk w-wa napisał(a):
+- 0.2s nikomu tutaj problemu nie robi.

I tego dotyczył mój tekst generalnie.
--==Mały==-- napisał(a):
Besty to bzdura. Ja C63 amg miałem raz 7.7 i raz 7.9 na RL i co mam pisać że to auto robi takie czasy?
Standardowo wali 10 razy pod rząd 8.5s a w upał ponad 9s to mam pisać 7.7 bo raz się udało? Dla mnie to bzdura pisanie takich czasów.
Dlatego też 0.2s nie ma znaczenia a RL to nie technologia kosmiczna i też potrafi zaniżyć czas.

7.7 a 9.0 to strasznie duża rozbieżność jeśli były te same warunki. Dla przykładu E92 M3+ N/a zimą w naprawdę fajnych warunkach robi 9.2 (kilka przejazdów bez jakiś wielkich rozbieżności) a latem 9.8 i to dość normalne według mnie. W przypadku diesli/turbo doładowanych aut może różnica być większa względem temperatury... Wydaje mi się, że z racji dużych różnic w tej aplikacji w które bardzo wierzysz przesadzasz w ocenie pozostałych. Rekord to rekord, sportowcy też się nimi chwalą, tak jak i zresztą cały świat. Każdy chce być the best.

Patryk w-wa napisał(a):
Bez znaczenia czy mierzymy aplikacją na telefon czy Rl ponieważ te czasy są tylko wyznacznikiem dla nas. Modyfikujemy samochód i widzimy że jedzie lepiej bo robi lepsze czasy nic więcej. Można postawić 2 samochody które robią 100-200 w 8s i wcale nie oznacza to że będą jechały tak samo na drodze. Tak samo z czasem 0-100 samochód który ma 5 s do 100 km/h może być na drodze szybszy od takiego który robi 0-100 w 4s.

Bez znaczenia do czasu publikacji ich w Internecie. I jeżeli chcemy się do tych czasów względem modyfikacji odnosić to według mnie należało by były poprawne ;)
grzeszak napisał(a):
To tak jakbyś po meczu powiedział, że przegraliśmy, ale wynik się nie liczy, bo bardzo dobrze graliśmy. G.wno prawda, liczą się tylko bramki, nie ważne jak strzelone.

True.
Patryk w-wa napisał(a):
Rozumiem że wyznacznikiem jest dla Ciebie ta dziesiętna sekundy na Rl a nie to kto na drodze będzie szybszy? Już pisałem że czas na Rl nie do końca przekłada się na drogę. Więc skoro dla Ciebie ważniejszy jest rl niż to który samochód jest szybszy to ok.
I tak jak pisałem dziesiętna część sekundy nie ma znaczenia najmniejszego ponieważ nigdy nie ma 2 takich samych pomiarów i idealnie takich samych warunków.
Co do porównania meczu to trochę odwrotnie to porównałeś według Twoich teorii właśnie nie ważne że przegrałeś na drodze ważne że masz dobry czas na Rl.

Na jakiej drodze? Jak tu mało które auta się potrafią spotkać oko w oko? Na forum liczy się wykres i czas. To są bramki, gole!

No spoko. Widać ja żyję w realu a nie na forum. Ale każdy żyje gdzie chce ;)
Wpisuj swoje rekordy z Rl a później wstyd na drodze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 8 września 2019, 12:46 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8606
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Muszę opony kupić bo tak to nie ma zabawy :/ moje Micheliny są teraz się dopatrzylem tylko jedna z 2016 a druga z 2013 :szok: . Ponoc michelin 4s daje radę , ale czy 275 szerokosc starczy? Kurde boje sie ze nie :/ a co w tedy? Wymiana felgi na cos czerszego? Na 10.5 cala? I 295? No i jaka felga :/ cholera nie wiem co robic...
Wogole mialem strzala na zakrecie , nie udany drift i felga zjechana :/ cholera na mokrym to jest zupelnie nie do opanowania czasem ....


Ostatnio edytowano 8 września 2019, 12:47 przez Alduwiel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 8 września 2019, 12:46 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15878
pako25 napisał(a):
Ale te 8.8 było z trzema 100 kilowymi misiami i na pełnym baku przecież

Otoz to.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 8 września 2019, 13:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Deejeys czasy które podawalem byly z RL nie z aplikacji.
Listopad 100x 8.5 raz 7.7 dwa razy 7.9. Lipiec dwa razy 8.7 100x 9.0-9.3. Dla mnie wpisywanie 7.7 czy nawet 7.9 to bzdura i uznaje że w zimę auto robi 8.5 w lato ponad 9 i tyle reszta to nie best tylko przypadek lub błąd pomiaru.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 8 września 2019, 13:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
alduwiel napisał(a):
Muszę opony kupić bo tak to nie ma zabawy :/ moje Micheliny są teraz się dopatrzylem tylko jedna z 2016 a druga z 2013 :szok: . Ponoc michelin 4s daje radę , ale czy 275 szerokosc starczy? Kurde boje sie ze nie :/ a co w tedy? Wymiana felgi na cos czerszego? Na 10.5 cala? I 295? No i jaka felga :/ cholera nie wiem co robic...
Wogole mialem strzala na zakrecie , nie udany drift i felga zjechana :/ cholera na mokrym to jest zupelnie nie do opanowania czasem ....


Od kilku znajomych słyszałem ,że lepiej pilot super sporty i myślę, że 275 ci spokojnie wystarczy...Tam nie ma momentu obr nie cuduj za bardzo...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 8 września 2019, 14:03 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
alduwiel napisał(a):
Muszę opony kupić bo tak to nie ma zabawy :/ moje Micheliny są teraz się dopatrzylem tylko jedna z 2016 a druga z 2013 :szok: . Ponoc michelin 4s daje radę , ale czy 275 szerokosc starczy? Kurde boje sie ze nie :/ a co w tedy? Wymiana felgi na cos czerszego? Na 10.5 cala? I 295? No i jaka felga :/ cholera nie wiem co robic...
Wogole mialem strzala na zakrecie , nie udany drift i felga zjechana :/ cholera na mokrym to jest zupelnie nie do opanowania czasem ....



Grzesiu zapomniałeś że masz pikielnie mocne auto niczym rakieta ? :niepewny: :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 8 września 2019, 14:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1535
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Pewnie pytałeś Huberta i ja również Ci pisałem kilka razy 275 Michelin 4s wystarczy. Nie masz u siebie dużego NM ;) A właściwie nie wiemy ile tam masz ;), na mokrym to żadne tylnonapedąwe auto powyżej 400 kunia nie ma trakcji ;););)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4703 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 236  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL