Witam.
Szukając po forach jakiegoś dokładnego opisu bądź w ogóle czegoś na ten temat zawiodłem się.
Postanowiłem jednak spróbować zrobić to samemu.
Wszystko udokumentowałem więc napiszę co i jak.
Szacunkowy czas pracy to 4 godziny
Potrzebujemy do tego:
Śrubokręt gwiazdkowy, klucze nasadowe "7", "8", "10", 13", 16", torks T20, klucz płaski "7" oraz "13"
Przed pracą i po pracy powinno to wyglądać mniej więcej tak:

Zaczniemy od zdjęcia osłony pod kierownicą (3 śrubki) oraz schowka (8 śrub)
Później od odkręcenia tuneli.
Tunel środkowy przykręcony na dwie śrubki. Jedna jest pod tylną popielniczką, druga pod przyciskiem od awaryjnych.
Aby wyjąc przycisk należy go od dołu wypchnąć w górę. Demontujemy mieszek.

Wyjmujemy komputer i półkę, Drugi tunel jest przykręcony pod tunelem środkowym plastikową nakrętką na klucz "10"
oraz na dwie śruby za komputerem do takiej blaszki. Odczepić też trzeba kostki od przycisków.


Z boku jest taki trójkąt przykręcony na dwie śrubki należy go odkręcić, pod nim znajduję się śruba (klucz "13") od deski
z drugiej strony jest taka sama śruba niezakryta.


Ściągamy wszystkie gałki z panelu klimy. Pod dwiema największymi są dwie śrubki. odkręcamy i czarna część panelu schodzi.
Reszta wpycha się do środka (uwaga żeby nie połamać zaczepów), później po zdjęciu deski należy odczepić kostki oraz linkę.
[img]http://img155.imageshack.us/img155/4179/dsc01096f.jpg
[/img]
Demontujemy również radio (jeśli posiadamy)
Później odkręcamy dwie śrubki od środkowego nawiewy, znajdują się tam gdzie radio. Odczepiamy kostkę od pokrętła, znajduje się gdzieś niżej na przewodzie. I wyciągamy.
Przechodzimy dalej. Zdejmujemy kierownicę klucz "16" (plastiki w koło mogą zostać) oraz demontujemy zegary (2 śrubki t20 oraz 3 kostki)

odkręcamy osłonę na pokrętła od ściemniania oraz regulacji wysokości odczepiamy kostki,
następnie lewy nadmuch wraz z włącznikiem świateł.
przykręcony jest na jedną śrubę od dołu.
Demontujemy na podszybiu dwie podłużne kratki nawiewu na szybę. Pod nimi są 3 bądź 4 śrubki ma klucz "7" które należy odkręcić.

Demontujemy słupki po obu stronach
Już można się pozbyć deski i naszym oczom ukaże się nagrzewnica


po zdjęciu deski znalazło się parę skarbów

demontujemy czarną puszkę na dole i odczepiamy od niej 3 kostki (jest na wtykana więc wystarczy pociągnąć do góry)

odczepiamy kostki od czujników temperatury i wyciągamy je. Są takie same więc nie trzeba martwić się o to że się je pomyli. odczepiamy wiązkę.

oraz odkręcamy czarną wzmocnieniową rurkę. dwie śruby na początku i końcu, jedna przelotowa z nakrętką przy kolumnie oraz dwie przy kolumnie z obydwu stron. wszystko pod klucz "13". Rurka odejdzie trochę do przodu , co daje nam trochę więcej miejsca.

Odkręcamy 6 śrubek T20 od przedniej obudowy nagrzewnicy i naszym oczom ukazuje się oryginał BEHRU w stanie idealnym.

lewą klapkę od nadmuchu należy wypiąć, wysunąć z pręta, później wysunąć pręt.
O dziwo nie ciekło, później się okazało że to nie to. Ale że już kupiłem nowy oryginał to należało go wymienić, jak już rozebrane.
Z boku w nagrzewnicę wchodzą 3 rurki. W koło nich jest blaszka która je trzyma.
Przykręcona jest do nagrzewnicy za pomocą 3 śrubek pod klucz "8".
Należy je odkręcić. I odciągnąć rurki. Wiadomo że poleci trochę płynu.
W boku obudowy są też zapinki żeby wyciągnąć chłodnice trzeba je zdjąć.
odchylamy do góry górną obudowę i chłodnica wychodzi bez problemu.

Następnie zdejmujemy z 3 rurek oringi i wymieniamy je na nowe. pryskamy je również jakimś smarem w sprayu albo w-d.
wsadzamy nową chłodnicę dociskamy rurki w środek, przyłapujemy śruby na blaszce do chłodniczki.
Tylko należy pamiętać żeby je równo załapać. Nie jest to łatwe gdyż nowe oringi prężą.
Jak się już to zrobi, skręcamy dosyć mocno.
I to wszystko.
Montujemy wszystko w odwrotnej kolejności.
Na koniec wszystko powinno wyglądać jak na początku.
A nawet i lepiej, bo jeśli się miało jakieś przeróbki tak jak u mnie to można sobie ładnie wiązkę poukładać.