Witam wszystkich!
Jestem w trakcie remontu M54B30 i chciałbym uzyskać pomoc w sprawie kilku rzeczy

Ogólnie rzecz biorąc remont spowodowała panewka na drugim cylindrze, z której nic tak naprawdę nie zostało i korbowód bił bezpośrednio po wale.
Pytania mam następujące:
•panewki z 3.0? Słyszałem że zakłada się z 2.8, podobno wytrzymalsze
•pierścienie olejowe z M52 czy zakładać z M54?
•co z gwintami w bloku? Boję się, że głowica nie dokreci się jak powinna, da się je jakoś wzmocnić?
•co warto wymienić podczas remontu poza panewkami, pierścieniami, rozrządem i regeneracją vanosów? Z jakich firm brać części?
Aktualnie silnik jest w kawałkach i chciałbym go zrobić zgodnie ze sztuką, tak aby przynajmniej kilka lat pojeździł bez większych awarii.
Pozdrawiam!
