BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 05:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2008, 12:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
Doczep skrzydła może poleci tak jak w TAXI :rotfl: , Ja moim m40 licznikowo jechałem 210 na gazie, na benzynie tak sie nie zbierał. A co do tych 250 IS'em to chyba za e-mką na lince pojedzie. :hurra:

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lutego 2008, 12:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 74
Lokalizacja: Jelenia Góra
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M42B18
oj chłopaki chłopaki :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lutego 2008, 14:15 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
kolega kiedys miał na czipsie isa różnica była nie zauważalna

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lutego 2008, 22:27 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
czipsy to tylko do diesla,
a w benzynie to tylko z turbiną...

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 20:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
sory że odkopuje temat ale powiedzcie mi, przy ilu ma odcinkę fabrycznie 1.8IS M42 ? Bo mój ma do 7000rpm z tym że był u elektryka przy swapie bo immo go blokowało, możliwe że on przesunął odcinkę na 7tyś czy tyle ma być ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 08:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 117
Lokalizacja: Tarnogóra
Moje BMW: BMW E36 325i
Kod silnika: M50B25
Z tego co tutaj koledzy pisali to odcinka jest przy 6500,nie wiem ja do odcięcia na piątym biegu jeszcze nie jechałem. Może dla tego że mam 18i tylko,ale na 15 calowych felach poleciała 195,nawet nie próbowałem więcej bo poco.Jak wkręcę bume na trójce to odetnie mi przy 6500 auto mam tylko na benzynie.
Więc z tego co mi taki elektronik mówił jest jeszcze możliwość oszukania czegoś związanego z temperaturą powietrza.PODOBNO auto ma większą moc ale nie znaczną,niestety nie wiem czy też to ma wpływ na obroty.
ja myślę że jednak masz chipa bo odcięcie musi być na przerywanym czerwonym polu.to jest taki margines jakiego nie można przekraczać grozi to szybszym zniszczeniem silnika.(tak mi powiedział mój mechanior.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 08:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
aha no to możliwe hehe :) Nie wiem ile mam dokładnie do 100km/h ale mierzyłem na oponach zimowych 185/65/15 i wyszło 8.9sek to dobry wynik ? Mierzone amatorsko oczywiście ale wszystko na czas heheh :D A co do tej temperatury i okłamywania, jest taka opcja, chodzi o to, żeby komputer okłamać i żeby silnik chodził na ssaniu, wtedy dostaje troche więcej paliwa i może i czuć różnice chociaż nie wiem bo nie testowałem. Te całe Chip IAT Rezistor na allegro przy których pisze +45km właśnie na takiej zasadzie działają, mostkujesz 2 porty we wtyczce przy przepływomierzu powietrza i to niby ma coś dać :/ Brawo :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 08:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
u mnie to wygląda tak:

Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 14:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 117
Lokalizacja: Tarnogóra
Moje BMW: BMW E36 325i
Kod silnika: M50B25
Musze się przyznać że myślę nad zakupem chipa,ale jak go kupie i okaże się że różnica jest tylko w max obrotach.to nie wiem czy warto wydawać kasę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 15:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 268
Lokalizacja: Żelechów/Tullamore
Moje BMW: 2xCoupe: E30&E36
Kod silnika: M40 & M42
Garaż: www.klubbmwirlandia.czo.pl
zibi. napisał(a):
ale jak go kupie i okaże się że różnica jest tylko w max obrotach.to nie wiem czy warto wydawać kasę


To zastanów się 2x bo do 115 koni jak czip doda Ci jeszcze 5-8 to wątpię że zauważysz różnicę - raczej tylko tą odcinkę...

p.s. ja mam w iS-ce i nie narzekam, wydaje mi się że w wyższych obrotach lepiej śmiga ale na hamowni jeszcze nie byłem wiec nie mam potwierdzenia.
Poza tym 150zł to nie fortuna i warto spróbować... ;)

_________________
Obrazek
PL e30 M40B18 by BeeRTe
IE e36 M52B28 by BeeRTe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 20:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 117
Lokalizacja: Tarnogóra
Moje BMW: BMW E36 325i
Kod silnika: M50B25
n
BeeRTe napisał(a):
czip doda Ci jeszcze 5-8 to wątpię że zauważysz różnicę - raczej tylko tą odcinkę..

mało tych koników
Cytuj:
Poza tym 150zł to nie fortuna i warto spróbować... ;)

skoro nie widać różnicy to poco przepłacać :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, 03:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 268
Lokalizacja: Żelechów/Tullamore
Moje BMW: 2xCoupe: E30&E36
Kod silnika: M40 & M42
Garaż: www.klubbmwirlandia.czo.pl
Może akurat dla Ciebie różnica będzie odczuwalna bo prócz koni niutonów też kilka przybywa...
A odcinka późniejsza też ciut pomaga - np. przy ryzykownym wyprzedzaniu możesz pociągnąć bez zmiany biegu ok.500rpm więcej, a to czasami dużo...

p.s. przy silniku bez turbo zmiana oprogramowania (tzn. czip) nie daje zbyt wiele dlatego i kosztuje stosunkowo mało... :P

_________________
Obrazek
PL e30 M40B18 by BeeRTe
IE e36 M52B28 by BeeRTe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, 06:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 117
Lokalizacja: Tarnogóra
Moje BMW: BMW E36 325i
Kod silnika: M50B25
BeeRTe napisał(a):
przy silniku bez turbo zmiana oprogramowania (tzn. czip) nie daje zbyt wiele dlatego i kosztuje stosunkowo mało... :P

masz racje
tylko najlepiej było by dla mnie jak bym miał kompa z chipem do sprawdzenia to w tedy wiedział bym czy kupić sobie taki bajer.Osobiście lubię zaiwaniać :hyhy: a niutono metry zawsze się przydadzą.
Wiem że to temat o 18IS ale najpierw przed zakupem chipa wole zasięgnąć informacji od ludzi którzy go mają


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, 23:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
Miałem różnicy nie czułem. Zdrowy is poleci 220 nie więcej.

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2009, 00:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
no to powiedzcie mi jeszcze raz, odcinka na 100% jest przy 6500 w IS tak ? czyli coś musi być w moim kompie jeżeli mam 7k ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2009, 22:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 268
Lokalizacja: Żelechów/Tullamore
Moje BMW: 2xCoupe: E30&E36
Kod silnika: M40 & M42
Garaż: www.klubbmwirlandia.czo.pl
Nie.
iS ma odcinkę normalnie przy ok. 6800rpm.

_________________
Obrazek
PL e30 M40B18 by BeeRTe
IE e36 M52B28 by BeeRTe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2009, 22:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
aha, no to chyba będzie akurat 6800 u mnie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL