BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 21:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: E46 320D 150 KM check engine DDE i stop
PostNapisane: 9 lutego 2020, 20:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47N
Dla potomnych opisuję swoją przygodę.
Wymieniałem olej i filtry. W tym filtr paliwa w progu. Wszystko szło ok. Przejechałem po tym około 250 km. Startuję z zimnego i po przejechaniu około 3 km kontrolka śmierci i stop. Kręcę, nie pali, zaczepiam się do innego - nie pali.
Podłączam inpę - mam kabelek- i czytam błędy. Nie wiem czy tak się je tłumaczy, ale posługiwałem się googlami.
4570 Prawdopodobieństwo ciśnienia szyny kontrolowane ilościowo
Częstotliwość błędów: 1
Licznik logistyczny: 40
średnia prędkość obrotowa silnika 2013,52 rpm
Temperatura płynu chłodzącego 39,08 ° C
maksymalne ciśnienie szyny z ostatnich 10ms 118,16 bar
Wartość ciśnienia doładowania 1230,76 hPa
zlinearyzowany APP1 36,22%
Wartość zadana ciśnienia szyny 598,66 bar
Prędkość pojazdu 53,30 km / h
i
4610 Prawdopodobieństwo ciśnienia na szynie sterowane ciśnieniem
maksymalne ciśnienie szyny z ostatnich 10ms 118,16 bar
Wartość zadana ciśnienia szyny 393,86 bar
i
4600 4600 (3005) Kontrola ciśnienia pod względem ciśnienia
maksymalne ciśnienie szyny w ciągu ostatnich 10 ms 0,00 bar
Wartość zadana ciśnienia szyny 669,55 bar
i
4630 Prawdopodobieństwo ciśnienia na szynie sterowane ciśnieniem
maksymalne ciśnienie szyny w ciągu ostatnich 10 ms 0,00 bar
Wartość zadana ciśnienia szyny 480,50 bar

Ewidentny problem z ciśnieniem. Biorę stetoskop, choć okazuje się niepotrzebny- słychać pompkę w baku i w progu. Na parkingu więcej nie jestem w stanie zrobić. wzywam AXA asistance, na szczęście kupiłem pakiet premium. Holowanie do domu 80 km, bez problemu, w ciągu 40 minut przyjechali.
Wrzucam na warsztat, mechanik sprawdza węże, czujniki i pompę w progu i w baku - okazuje się, że nie dokręciłem węża na filtrze progowym!!! Wyskoczył dziad.
Nie widziałem, żeby paliwo wyciekało - ale fakt, że wyciekło sporo zanim się zatrzymałem, no i przy holowaniu musiało coś pójść, bo pompa progowa ma dużą wydajność, chociaż działa krótko jeśli nie ma ciśnienia na listwie CR.
Reasumując kosztowało mnie to 300 zł za diagnostykę.
Gdybym się zdecydował holować do kumpla do garażu i sprawdzać węże, oszczędziłbym, ale przy okazji posprawdzali mi też inne rzeczy. Brałem pod uwagę, że to może być niedokręcenie węża, ale paliwa nie widziałem no i przejechałem ponad 250 km i nic się nie działo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 66 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL