![Offline Offline](./styles/subsilver2/imageset/pl-x-temat/icon_user_offline.gif) |
Zacna persona forum |
![Avatar użytkownika](http://e46forum.pl/download/file.php?avatar=24443_1504682181.jpeg) |
Posty: 2174 Lokalizacja: Świdnica/Wrocław/Wałbrzych Moje BMW: 320d,328i,540i,740il Kod silnika: M47N,M52TUB,M62,M60
|
Zostaw te sondy..wklej błędy odczytane w inpa (poza wypadaniem zapłonów), zapewne to 227 i 228 a to nie błędu sond tylko zły skład mieszanki, który w 90% przypadków jest spowodowany lewym powietrzem. Pokaż na dodatek korekty paliwowe po rozgrzaniu i na wolnych obrotach oraz tak samo masę powietrza. Jakiej firmy przepływomierz włożyłeś? Jeżeli jest brak sygnału to sprawdź czy dochodzi napięcie.
_________________ INPA/NCS/ISTA/PaSoft - DIAGNOSTYKA, KODOWANIE WTRYSKIWACZY, ADAPTACJE - SŁUŻĘ POMOCĄ - DOLNYŚLĄSK - WROCŁAW - WAŁBRZYCH - ŚWIDNICA
POMOC PRZY OGLĘDZINACH TEL. 782-784-200, maniek98hl@vp.pl
|
|