BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 13:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1026 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 52  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 28 kwietnia 2020, 19:53 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 36
Posty: 1479
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
Jest mega dużo czynników, które trzeba brać pod uwagę. Większy silnik w pewnym zakresie prędkości będzie się po prostu mniej męczył (przy odpowiednich przełożeniach). Mogą być dwa wtryski więcej, ale przecież mogą 'psikać' mniej ;)
Ale np więcej cylindrów to więcej też oporów tarcia w silniku. Wymieniać można bez liku.
Ponoć teraz wiele nowoczesnych silników jeździ fabrycznie na zubożonych mieszankach, żeby oszczędzać każdą kroplę paliwa, ale tu może niech powie więcej ktoś kto bawi się chiptuningiem.
Floty kupuja małe silniczki bo są tanie ;) Zapewne w zakupie i produkcji. Ponadto leci mniej podatków za emisje co2 przy tych pierdziawkach, niższe OC no i wiadomo, że najszybsze auto na polskich drogach to służbowa skoda. Nie ważne ile te dzbany mają pod nogą, zawsze gaz wciśnięty do podłogi.
Diesle z kolei palą mało, bo mają wyższą sprawność. Przekładając na prostą mowę z jednej kropli oleju potrafią uzyskać więcej energii niż benzyniaki z jednej kropli benzyny. Stąd też mniejsze straty cieplne - dłuższe ich nagrzewanie. Jak powtarzano, fizyki się nie oszuka ;)

Ja podam inny przykład. gdzie tatko ma 1.0, trzy garki ecobiust. 125koni, manual 6b, opony od roweru i pali więcej o 1-2 litry niż moje 245 koni w r4 i 8hp w warunkach pozamiejskich. Silniczek po prostu musi się napracować znacznie więcej zwłaszcza przy prędkościach 120-150kmh. Pomimo mniejszych oporów tarcia i toczenia, niższej masie, jednego wtrysku mniej, dużo nowocześniejszej technologii (auto 2019 vs moje 2012, przebieg 5 tyś. vs 172 tyś.) i tego całego wysiłku pali po prostu więcej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 28 kwietnia 2020, 20:02 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Tak ale tu nikt nie mówi o 1,0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 28 kwietnia 2020, 20:09 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3290
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: TESLA
Kod silnika: ELEKTRYCZNY
Garaż: TESLA MODEL 3 Performance | BMW e92 328iA ALPINWEISS III | DODGE CHALLENGER R/T | Opel vivaro XD | G30 518d+ RWD 8HP
Apropos 1.0 to 8lat temu jeździłem firmowym Citigo 1.0 6Xkm to z uwagi to, że to był służbowy condom, to jeździłem nim trasy Vmax, a to było ok 160+ (maks miałem 180km/h z górki na A1) to paliło mi 12.3L, bo po prostu tyle komputer pokazywał na maxa, zapewne chwilowe spalanie było większe... a tak na prawdę to ja tego nie liczyłem w sumie ;)

Żeby nie było, że OFFTOP, to fajne 340i i spalanie takie rozsądne, jak na osiągi :p

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 28 kwietnia 2020, 20:34 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 36
Posty: 1479
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
Zdzira 850I, Ja mówię, grabolek363 mówi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 28 kwietnia 2020, 20:49 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Diesel na pole.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 28 kwietnia 2020, 21:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1233
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X4M LCI Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było X3M, 140ix, 340i, 335is, 335d, 525d
Niemożliwe żeby przy 200 paliła mu 11 :hyhy:
Nie pisalem ze przy 200 zawsze pali 11 ale 11-15 w zaleznosci glownie od wiatru który pomaga lub przeszkadza. 11 jest mozliwe ale przy sprzyjajacym wietrze :)

Od paru osób slyszalem że te B58 sa ekonomiczne, nagram coś przy 90/120/140/160/200 i bedzie jasnosc

A disel, tak jest... na pole z nim :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 28 kwietnia 2020, 21:20 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
No czyli realnie po płaskim bez wiatru i z realna średnia prędkością a nie chwilowa to wyjdzie pewnie z 13 do 14 i w to mogę uwierzyć


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 28 kwietnia 2020, 22:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Zdzira mówiąc o obciążeniu r4 vs r6 miałem na myśli 200km/h o których cały czas tu rozmawiamy i tu r6 jest dużo mniej obciążone pedał gazu jest w wyższym położeniu a przepustnica mniej otwarta niż w r4 za to mamy dwa dodatkowe wtryski do wykarmienia.
11L to warunki labolatoryjne raczej ale okolice 13 są wg mnie możliwe i powtarzalne co i tak jest mega wynikiem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 5 maja 2020, 11:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 177
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Moje BMW: Volvo s60
Kod silnika: T6
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148681
Mijałem cię ostatnio w Sulejowie Bardzo ładnie sie Autko prezentuje :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 5 maja 2020, 14:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1233
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X4M LCI Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było X3M, 140ix, 340i, 335is, 335d, 525d
Pattryk napisał(a):
Mijałem cię ostatnio w Sulejowie Bardzo ładnie sie Autko prezentuje :D


Ciesze się że się podoba, pochodze z PTB i byłem tam ostatnio faktycznie ;)

Dziś byłem z ciekawości zważyć auto z połową baku (bez kierowcy) bo różnie podają internety i taki wynik
Obrazek

No i wpadł niedawno taki mały gadżecik :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 5 maja 2020, 15:40 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Czyli okolice 1700 z pelnym bakiem. To chyba nie wiele ;) jak na sedana


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 5 maja 2020, 15:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 350
Moje BMW: G20
Kod silnika: B48
Jednak silnik to spora różnica , 328i xdrive ważyła w takich samych warunkach 1580.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 5 maja 2020, 15:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1233
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X4M LCI Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było X3M, 140ix, 340i, 335is, 335d, 525d
Randall86 napisał(a):
Jednak silnik to spora różnica , 328i xdrive ważyła w takich samych warunkach 1580.

Wychodzi na to że tak, tym bardziej że u mnie rwd
Było tak ciut ponad pol baku a bak ma 60l to na full zatankowany by było 1680 ,na rezerwie 1630 :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 5 maja 2020, 18:03 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 593
Lokalizacja: Warszawa
to co? jakiś remap i pińcet będzie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 6 maja 2020, 22:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1233
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X4M LCI Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było X3M, 140ix, 340i, 335is, 335d, 525d
PaTrYk009 napisał(a):
to co? jakiś remap i pińcet będzie?


Remap już był :) Poprzednio na Stage2 470/650 sie potwierdziło na hamowni to teraz 500/700 też powinno


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 8 maja 2020, 19:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 177
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Moje BMW: Volvo s60
Kod silnika: T6
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148681
Vaporr, jak bedziesz następnym razem to dawaj znać mamy tutaj m8,m5, ferrarke więc można polatać :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 12 maja 2020, 15:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1233
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X4M LCI Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było X3M, 140ix, 340i, 335is, 335d, 525d
Pattryk napisał(a):
Vaporr, jak bedziesz następnym razem to dawaj znać mamy tutaj m8,m5, ferrarke więc można polatać :D


Spoko :)
aktualizacja mała po wrzuceniu pompy i xhp

downpipe
pompa hpfp z m340i
soft skrzyni XHP stage3
program

pomiary tam gdzie zwykle , zmiana biegów wczesniejsza przy 6200 ..do odcinki jak sie kreci to troche wolniej

ostatni lekko pod wiatr takie realne mozna przyjac 7,6
Moze powtorzymy rolke z biala M5 ,tym bardziej że tez w niej wlecialy mody i konie doszly ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 12 maja 2020, 16:08 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3290
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: TESLA
Kod silnika: ELEKTRYCZNY
Garaż: TESLA MODEL 3 Performance | BMW e92 328iA ALPINWEISS III | DODGE CHALLENGER R/T | Opel vivaro XD | G30 518d+ RWD 8HP
Spora różnica, jak na jeden gadżet i soft w skrzyni ;)

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 12 maja 2020, 16:14 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 36
Posty: 1479
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
Ło matko pieruńskie czasy!!
Jak oceniasz xhp3 względem serii? Pytam zarówno o ostrą jak i cywilną jazdę.
Zastanawiałem się nad tym modem, ale przecież normalnie 8hp działa rewelacyjnie i się zastanawiam czy da się poprawić fabrykę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 12 maja 2020, 18:16 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 33
Posty: 2221
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
pompa hpfp z m340i

a czym się różni 340i twoje od m340i?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1026 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 52  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 91 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL