Ja miałem e36 325i Coupe (zawias seryjny, zmienione tylko amorki na Bilstein B6), teraz mam e39 540i na sportowym zawieszeniu i powiem że pod każdym względem lepiej jeździ mi się e39, 3-ka była dobra do gwałtownych zwrotów przy niedużych prędkościach, np. nagły skręt w uliczkę 90 stopni. Na łukach dużo pewniej prowadzi się e39, mimo że to kombi to ma mniejszą tendencję do wyrzucania dupy na zakrętach, poza tym auto bardziej pewnie trzyma się drogi, np. po deszczu po wyłączeniu DSC i wprowadzeniu auta w poślizg bez problemu daje się opanować i wyprowadzić (zapewne przez większy rozstaw osi auto jest mniej nerwowe), e36 nie wybaczała błędów jeśli się przesadziło. Podsumowując e36 lepiej czuje się w ciasnych uliczkach i nagłych ostrych skrętach i dużo łatwiej zamiatać dupą na zakrętach, nawet na suchej nawierzchni, e39 stworzone do pokonywania łuków z wciśniętym gazem, dużo większy margines bezpieczeństwa, a pozatym w komfortowych warunkach, których raczej na próżno szukać w e36. To tyle z moich osobistych doświadczeń
